.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوگوپوشان مازندرانی در روز نخست پیکار‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا، ۳ مدال طلا، نقره و برنز تصاحب کردند. ۳ مدال برای مازندران در آغاز پیکار‌های تکواندو آسیا
هوگوپوشان مازندرانی در روز نخست پیکار‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا، ۳ مدال طلا، نقره و برنز تصاحب کردند.(ادامه)
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قطار هفتگی تهران-کربلا-تهران، گفت: پیش‌فروش بلیت قطار همه مسیرها از روز 5 شهریور ‌آغاز می‌شود. راه‌اندازی آزمایشی قطار تهران-کربلا-تهران
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قطار هفتگی تهران-کربلا-تهران، گفت: پیش‌فروش بلیت قطار همه مسیرها از روز 5 شهریور ‌آغاز می‌شود. (ادامه)
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. شرایط فراهم شود زنان را در استادیوم آزادی می‌بینیم
سجادی : ما هر موقع شرایط فراهم باشد تماشاچیان زن را داریم مثلا اکنون در آزادی داریم شرایط را فراهم می‌کنیم و نشان می‌دهیم که واقعا می‌خواهیم. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد.
ترکیب هیات مدیره اتحادیه صنف الکترونیک ساری مشخص شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی شهرستان ساری، خبر داد. (ادامه)
قرارداد ویلموتس‌ یک سونامی‌ بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد مارک ویلموتس‌ یک سونامی‌ در ورزش‌ بود که همه باید تلاش کنیم تا نظیر آن دیگر تکرار نشود.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
طرح «دارویار» به خوبی در مازندران درحال اجرا است
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای مطلوب طرح دارویار در داروخانه های استان گفت: داروهای تولید داخل در این طرح افزایش قیمت ندارند(ادامه)
تامین آب شهرها و روستاهای مازندران از منابع سطحی
مدیرعامل شرکت آب­‌منطقه­‌ای مازندران از متصل شدن ۵۰ شهر و ۲ هزار روستای استان به منابع آب سطحی خبر داد.(ادامه)
توقیف 350 تن گندم آلوده در مازندران/ دادستان: افراد متخلف مجازات می‌شوند
دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به توقیف350 تن گندم آلوده که وارد سیلوهای استان شده بود، گفت: حتما افراد متخلف مجازات شده و این اطمینان به مردم می‌دهیم که نظارت کافی بر سلامت مواد غذایی وجود دارد. (ادامه)
کشف و توقیف ۱۰ هزار قلم کالای سلامت‌محور در مازندارن
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیش از ۱۰هزار قلم کالای سلامت محور در مازندارن در ۳ماهه بهار کشف و توقیف شده است. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست درخصوص پرونده فائزه هاشمی خبر داد. کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست درخصوص پرونده فائزه هاشمی خبر داد.(ادامه)

 نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند. ادامه این رویه ، سرمایه اجتماعی دولت را کاهش می دهد + متن تذکر + اسامی
نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند . اسامی ۴۰ نماینده امضا کننده طرح استیضاح فاطمی امین + عکس از سامانه مجلس
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند .(ادامه)
بیماران محروم از چشیدن طعم غذا‌ها
۳۰ بیمار خاص در مازندران زندگی می‌کنند که تا آخر عمر فقط تعداد بسیار محدودی از غذا‌ها را می‌توانند مصرف کنند.(ادامه)
پاسخ رئیسی به نامه‌ یک‌خطی پسربچه‌ اصفهانی چه بود؟
در سفر رئیس جمهور به اصفهان پسربچه‌ ۸ ساله همراه با نامه‌ مادرش به‌صورت مجزا با دستخطی کودکانه درخواست جالبی را از رئیسی مطرح کرده است.(ادامه)
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود. ارسال پرونده حسن روحانی و اکبر صالحی به قوه قضائیه | جزئیات اتهام رئیس جمهور و معاونش در دولت گذشته/ واکنش صالحی به گزارش کمیسیون اصل نود(خبر)
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس‌ سابق سازمان انرژی ‌اتمی و همچنین رئیس‌ جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.(ادامه)
میعاد صالحی در یک برنامه تلویزیونی نکاتی را مطرح کرد که مردم باید درباره آن قضاوت کنند : هفت ماه سکوت کردم و چیزی نگفتم/ در سال‌های گذشته فرصت بهسازی خطوط و ناوگان از دست رفت/ می‌ترسم برخی مسائل را بگویم/ تراورس به خاک سیاه نشست ....(خبر)
(ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
دادستان تهران، گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند. جزئیات تازه از دستگیری باند دزدی هالیوودی بانک ملی/ اموال مسروقه کجا پیدا شد؟ + عکس
دادستان تهران، گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
درباره لغو دیدار ایران و کانادا قضاوت نمی‌کنم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اصلاحات آیین نامه را در مجمع انجام دادیم و برداشت ما این است که از این لحاظ هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. (ادامه)
رایکا مس را ذوب کرد
رایکا بابل هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور را با پیروزی شیرین خانگی مقابل مس شهربابک پشت سر گذاشت.(ادامه)
نامه صالحی‌امیری به IOC برای برگزاری انتخابات کمیته
رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) خواستار پاسخگویی سریع برای برگزاری انتخابات شد. (ادامه)
حذف ۴ نقطه پر تصادف در جاده‌های مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حذف ۴ نقطه پر تصادف در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
رایکا ترمز استقلال را کشید
تیم رایکا مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رضایت داد.(ادامه)
رایکا با شکست شروع کرد
رایکا بابل سال جدید را با شکست شروع کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پی ارتحال آیت الله «سید مجتبی رودباری» امروز را در این استان عزای عمومی اعلام کرد. امروز در گیلان عزای عمومی اعلام شد
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پی ارتحال آیت الله «سید مجتبی رودباری» امروز را در این استان عزای عمومی اعلام کرد.(ادامه)
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد. اولین برد نیم‌فصل نساجی در زمین حریف!
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد.(ادامه)
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رای اعضای مجمع عمومی از سرتاسر کشور منتخب شدند. (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
دکتر غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکام جداگانه‌ای معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را منصوب کرد.


معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شدند
دکتر غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احکام جداگانه‌ای معاونان جدید بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را منصوب کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.