.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد. ثبت ملی دومین هنر کهن بشری به نام یک روستا
بانوان یک روستا در بابل الیاف گیاهان را آنقدر زیبا به هم می‌بافند که وزارت میراث فرهنگی این روستا را به عنوان روستای ملی ثبت کرد.(ادامه)
دادستان تهران : سرشبکه گروه موسوم به «جوانان محلات» دستگیر شد
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدر‌های ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.(ادامه)
با اجرای موسیقی نواحی ایران، دور جدید کنسرت‌ها در تالار وحدت آغاز شد. دور جدید کنسرت‌ها آغاز شد
با اجرای موسیقی نواحی ایران، دور جدید کنسرت‌ها در تالار وحدت آغاز شد.(ادامه)
مراسم اربعین شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود.

مراسم اربعین شهید صالحی در ساری برگزار می شود
مراسم اربعین شهید مدافع امنیت سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید احمد صالحی پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می‌شود. (ادامه)
حکم جلب ظریف صادر شد
دادستان تهران اعلام کرد: نظر به توهین فرهاد ظریف علیه مقدسات، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و ضمن صدور دستور تعقیب قضایی علیه وی حکم جلب وی نیز صادر شد.(ادامه)
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران
قهرمانی بابل در کشتی آزاد جوانان مازندران(ادامه)
مرد در سایه وزارت میراث فرهنگی کیست؟
(ادامه)
۵ مدال رنگارنگ،ره آورد مازندرانی‌ها از پیکار‌های آسیایی کاراته
کاراته کا‌های مازندرانی در پیکار‌های آسیایی موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.(ادامه)
حکم مقصران حادثه متروپل صادر شد
پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.(ادامه)
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند. قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.(ادامه)
خانواده شهید احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع و خاکسپاری شهید امنیت احمدصالحی قدردانی کردند.
متن پیام به این شرح است:
خانواده شهید احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع و خاکسپاری شهید امنیت احمدصالحی قدردانی کردند. متن پیام به این شرح است: (ادامه)
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد. نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه با حضور بذرپاش
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.(ادامه)
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.
تشییع با شکوه پیکرمطهر شهیدمدافع امنیت «احمد صالحی» در ساری
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. (ادامه)
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در ساری
پیکرمطهر شهید مدافع امنیت احمد صالحی امروز در ساری تشییع شد.(ادامه)
پیکر شهید مدافع امنیت، احمد صالحی ۱۲ آذر، در ساری تشییع و در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر خاکسپاری می‌شود روايتي از شهيد گمنام احمد صالحي
پیکر شهید مدافع امنیت، احمد صالحی ۱۲ آذر، در ساری تشییع و در گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر خاکسپاری می‌شود(ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت احمد صالحی، جمعه و شنبه در ساری برگزار می‌شود اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در مازندران
مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت احمد صالحی، جمعه و شنبه در ساری برگزار می‌شود(ادامه)
پیکرشهید مدافع امنیت امروز بر دستان مردم زاهدان تشییع و وداع با این سرباز گمنام امام زمان (عج) زاهدان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد. برگزاری مراسم تشییع شهید احمد صالحی در زاهدان
پیکرشهید مدافع امنیت امروز بر دستان مردم زاهدان تشییع و وداع با این سرباز گمنام امام زمان (عج) زاهدان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.(ادامه)
شهادت مدافع امنیت مازندرانی در زاهدان
بسیجی مدافع امنیت شهید احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در زاهدان به شهادت رسید.(ادامه)
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد. شهادت مدافع مازندرانی امنیت در سیستان و بلوچستان
اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد.(ادامه)
با کاشت این خربزه میلیاردر شوید
نوع جدیدی از خربزه برای نخستین بار در مازندران کشت شد که از هر هزار متر می‌توان نیم میلیارد تومان درآمد داشت.(ادامه)
۲ مازندرانی در اردوی تیم ملی وزنه برداری
۲ وزنه بردار مازندرانی به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.(ادامه)
 ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. رنج ورزش بانوان مازندران از کمبود امکانات
ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. (ادامه)
دادستان تهران گفت:کیفرخواست رئیس این اداره دائر بر اخذ رشوه به میزان ۷۰ قطعه سکه تمام بهار و ۱۰ قطعه نیم سکه صادر شد. صدور کیفرخواست برای یک مدیر دولتی | کشف ۷۰ سکه تمام و ۱۰ نیم سکه از منزل و محل کار آقای مدیر | پرونده سازی می‌کرد و رشوه می‌گرفت
دادستان تهران گفت:کیفرخواست رئیس این اداره دائر بر اخذ رشوه به میزان ۷۰ قطعه سکه تمام بهار و ۱۰ قطعه نیم سکه صادر شد.(ادامه)
حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد.(ادامه)
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد. حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حل مشکل کمبود دارو طی ۷ تا ۱۰ روز آینده خبر داد.(ادامه)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد. بیانیه‌های مفت؛ هزینه‌های هنگفت!(يادداشت)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند. شرط سردار سلیمانی با محافظانش
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند.(ادامه)
حکم متهمان پرونده حادثه متروپل صادر شد + اسامی
جزئیات حکم صادره برای محکومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان اعلام شد.(ادامه)
عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با سرقت‌های خشن/ پلیس از بسیج کمک بگیرد/ مردم با تلفن‌های همراه خود مستندسازی کنند/ این اقدامات محاربه است/ رسیدگی بدون نوبت انجام خواهد شد/ چه بسا در همان محل مجازات شوند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.