.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟"
امام شاگرد خوبی به نام ‌آیت‌الله هاشمی به جامعه هدیه کرد/نه زیر بار زور و ظلم رفت و نه به کسی ظلم کرد؛شناسنامه او بایدحفظ شود(خبر)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟" (ادامه)
فواید آب باران که راجع به آن نمی‌دانید
مفاتیح‌الحیات کتابی حدیثی رفتاری، اثر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی که به جلد دوم و مکمل مفاتیح‌الجنان شهره شده‌ و تأکید آن بیشتر بر روایاتی است که به رفتارهای فرهنگی ـ اجتماعی و حوزه اخلاق و حقوق اجتماعی مربوط می‌شود. در بخشی از این کتاب راجع به «فواید باران» آمده است.(ادامه)
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت. از نظر ما محمدرضا رحیمی رهبر شبکه کلاهبرداری بود/ باید دادگاه احمدی‌نژاد تشکیل می‌شد
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت.(ادامه)
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵ هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. میزان فطریه امسال اعلام شد+نظر هشت مرجع
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵ هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
میزان فطریه اعلام شد +نظر 8 مرجع تقلید
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۶۰۰۰ تومان (معادل سه کیلوگرم گندم) یا ۱۵هزار تومان (معادل سه کیلوگرم برنج) اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. (ادامه)
یادداشت فرزند آیت الله جوادی آملی در حمایت از روحانی روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:حجت‌الاسلام سعید جوادی آملی در یادداشتی ضمن دعوت مردم به شر
(ادامه)
 همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده که با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی به این همایش، زینت خاصی بخشید با اهداء جوائز به مقاله های برتر پایان یافت.
همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در ساری پایان یافت
همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده که با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی به این همایش، زینت خاصی بخشید با اهداء جوائز به مقاله های برتر پایان یافت. (ادامه)
آغاز همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در ساری
نخستین همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده امروز(۳۱فروردین) باحضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در مجتمع پیامبراعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جاده خزر آباد آغاز بکار کرد. (ادامه)
پایان دومین روز با ثبت‌نام‌ ۲۸۷ نفر/ احمدی‌نژاد بالاخره آمد/ درخواست انتخاباتی آیت الله جنتی/ همچنان منتظر چهره‌های شاخص برای ثبت نام(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا ادامه داد: چاقوی بُرّنده نماینده مجلس در خانه ملت را مردم تیز می‌کنند و این برنده بودن با میزان رأی مردم مشخص می‌شود..... مازندران محروم‌ترین استان کشور در جذب بودجه ملی است
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا ادامه داد: چاقوی بُرّنده نماینده مجلس در خانه ملت را مردم تیز می‌کنند و این برنده بودن با میزان رأی مردم مشخص می‌شود.....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در آستانه یوم الله 22 بهمن ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانستند.

دعوت رهبر انقلاب و مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در آستانه یوم الله 22 بهمن ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانستند. (ادامه)
عکس/ هدیه معصومه ابتکار به آیت الله جوادی آملی
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه با حضور در قم با برخی مراجع عظام دیدار کرد و در کارگروه محیط زیست و نشست فعالان محیط زیست شرکت کرد.(ادامه)
پیکر مسئول حوزه علمیه امام صادق نکا تشییع شد
مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام‌ صادقی گلوردی، مسئول حوزه علمیه امام صادق نکا از این حوزه علمیه در میدان امام حسین (ع) نکا برگزار شد.(ادامه)
امروز سالگرد حماسه ای است که نام آمل را به عنوان شهرهزار سنگر در تاريخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخته است.

6 بهمن، سالروز حماسه آفرینی مردمی غیور(گزارش)
امروز سالگرد حماسه ای است که نام آمل را به عنوان شهرهزار سنگر در تاريخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخته است. (ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
6 بهمن سند افتخار و سربلندی مردم مازندران است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: 6 بهمن سند افتخار و سربلندی مردم مازندران است.(ادامه)
قديمي‌ترين و جديدترين عکس‌هاي مراجع تقليد
(ادامه)
انتقاد جوادی‌آملی از مراسم قم: هاشمی مظلوم بود
(ادامه)
برگزاری مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مازندران
به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مراسم گرامیداشتی در مناطق مختلف مازندران برگزار می شود.(ادامه)
نام هاشمی بزرگتر از آن است که احدی بتواند نقش‌آفرینی و حضور موثر او را در برگ برگِ تاریخ نهضت اسلامی، از ابتدای مبارزات در دهه چهل تا پیروزی انقلاب، و از سابقه بی‌بدیل و درخشان او در مدیریت دفاع مقدس تا همه مقاطع حساس تا واپسین دقائق زندگانی ایشان، و حیات همیشگی او در قلب مردم قدرشناس ایران عزیز را انکار کند. که پیر و مراد همه ما خمینی عزیز قدس الله نفسه الزکیه فرمود: «بدخواهان بدانند که هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.»
و باز هم یک شنبه سیاه دیگری ... / اولین دوشنبه ای است که ایران اسلامی ، مظلومی چون بهشتی ندارد(ديدگاه)
نام هاشمی بزرگتر از آن است که احدی بتواند نقش‌آفرینی و حضور موثر او را در برگ برگِ تاریخ نهضت اسلامی، از ابتدای مبارزات در دهه چهل تا پیروزی انقلاب، و از سابقه بی‌بدیل و درخشان او در مدیریت دفاع مقدس تا همه مقاطع حساس تا واپسین دقائق زندگانی ایشان، و حیات همیشگی او در قلب مردم قدرشناس ایران عزیز را انکار کند. که پیر و مراد همه ما خمینی عزیز قدس الله نفسه الزکیه فرمود: «بدخواهان بدانند که هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.» (ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد.

هاشمی و ناطق چه به جلسات بیایند چه نیایند، از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند / مبداء دلخوری ناطق سال 88 است(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد. (ادامه)
چه کسانی در مراسم تشییع حضور داشتند؟
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله موسوی اردبیلی با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد. (ادامه)
پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در جوار کریمه اهل بیت آرام گرفت
پیکر مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با حضور علما، مراجع، شخصیت های حوزوی و مردم انقلابی قم تشییع و در حرم کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد. (ادامه)
«خانم مرضیه حدیدچی» معروف به «طاهره دباغ» که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح امروز پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت، در 77 سالگی دار فانی را وداع گفت. مرضیه دباغ (حدیدچی) درگذشت+ زندگینامه و سوابق
«خانم مرضیه حدیدچی» معروف به «طاهره دباغ» که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح امروز پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت، در 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
دومین سالگرد مرحوم آیت الله شجاعی برگزار شد
شمال نیوز: دومین سالگرد آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری، نماینده ادوار مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور فضلا و شخصیت‌های ملی و استانی در ساری برگزار شد. (ادامه)
حضرت آیت الله جوادی گفت: پیش از انقلاب در راهپیمایی‎ها، روحانیان جلو بودند، مردم سه جا را آتش می‎زدند، یکی شراب‎فروشی‎ها، یکی بانک‎ها و سینماها را آتش می‎زدند، بعد از انقلاب شراب‎فروشی‎ها سه قسم شد، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده فرار کردند و یک عده رفتند در زیرزمین، بانک‎ها اما همچنان باقی ماندند و رباخواری دارند، ما واقعا حرف خدا را باور نکردیم. اشک های حضرت آیت الله جوادی آملی به خاطر وجود ربا در سیستم بانکی(خبر)
حضرت آیت الله جوادی گفت: پیش از انقلاب در راهپیمایی‎ها، روحانیان جلو بودند، مردم سه جا را آتش می‎زدند، یکی شراب‎فروشی‎ها، یکی بانک‎ها و سینماها را آتش می‎زدند، بعد از انقلاب شراب‎فروشی‎ها سه قسم شد، یک عده واقعا توبه کردند، یک عده فرار کردند و یک عده رفتند در زیرزمین، بانک‎ها اما همچنان باقی ماندند و رباخواری دارند، ما واقعا حرف خدا را باور نکردیم.(ادامه)
نامه فرزند آیت الله جوادی آملی خطاب به ظریف
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در نامه ای به دکتر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه تاکید کرد: برجام با همه گفت و شنودها در شمار یکى از بهترین صورت هاى ممکن انعقاد پیمان صلح است. (ادامه)
در دیدار هاشمی با آیت‌الله جوادی آملی چه گذشت؟
(ادامه)
هاشمی رفسنجانی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کرد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با آیت‌الله جوادی آملی در دماوند دیدار کرد.(ادامه)
فراموشی کامل پرداخت 30 درصد یارانه بخش تولید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.