.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله جوادی آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت
آیت الله جوادی آملی قبل از انداختن رای خود به صندوق در دماوند گفت: هرکسی که پیروز انتخابات شود مسؤول است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:حماسه ۶ بهمن آمل بخشی از برجستگی های مردم مازندران است
نماینده ولی فقیه در مازندران از حماسه ششم بهمن به عنوان بخشی از برجستگی های مردم مازندران یاد کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد. باید فراتر از جناح‌های سیاسی در ۱۴۰۰ ظهور کنیم/ ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنیم/ کلید روحانی، پول ملّی را بی‌خاصیت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد.(ادامه)
جوادی آملی: آیت الله هاشمی از فرزند به امام خمینی نزدیکتر بود
فرزند آیت الله آملی گفت: هرچه بخواهیم از شخصیت آیت الله هاشمی تمجید کنیم کفایت این شخصیت ممتاز را نمیکند و او فردی بود که از فرزند به امام خمینی نزدیکتر بود.(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند. مزیّت تاریخی رهبر انقلاب از نگاه علامه جوادی‌آملی
حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند.(ادامه)
بزرگداشت آیت‌الله طبرسی در ساری برگزار شد + تصاویر
مراسم بزرگداشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد. (ادامه)
روایت محمد هاشمی از ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی گفت: معمولا در تشکیلات احزاب، مسئول روابط بین‌الملل نیز وجود دارد اما برخی از احزاب به علت اینکه در این زمینه فعالیت پررنگی ندارند، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل را در هم ادغام می‌کنند، لذا برقراری روابط بین‌المللی از طرف احزاب هیچ منع و مشکل قانونی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند. مراجع عظام تقلید از خدمات علی لاریجانی تجلیل کردند
مراجع عظام تقلید در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی قدردانی کردند.(ادامه)
پیکر آیت‌الله امینی به خاک سپرده شد
پیکر آیت‌الله امینی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند.... پیام سپاسگزاری بیت آیت الله طبرسی از ابراز همدردی در ارتحال نماینده فقید ولی فقیه در مازندران
شمال نیوز : تک تک اختران سپهر معرفت ایران عزیزکه سال ها خدمتگزاری خالصانه آن مرحوم را قدر نهاده، تاریکی اندوه را تاراندند، در جان بازماندگان آن مرحوم قدر خورشید دارند....(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله محمدی لایینی، در پی درگذشت حجت الاسلام میریان
آیت الله محمدی لایینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدرسول میریان پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله توکل درپی درگذشت ۲ تن از علمای مازندران
آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی و حجت الاسلام شامخی از علمای فاضل استان را تسلیت گفت.(ادامه)
دعای آیت‌الله جوادی آملی برای بهبودی لاریجانی
آیت الله جوادی آملی، در این تماس برای لاریجانی، دعا و آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل حدود ۲۹۸ هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن بودند که از این شمار آرای ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است..... رسمی / رضا حاجی پور منتخب مردم آمل درمجلس یازدهم شد+ تعداد آراء
شمال نیوز : وی اضافه کرد، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل حدود ۲۹۸ هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن بودند که از این شمار آرای ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است.....(ادامه)
پیکر آیت الله طبرسی در جوار شهیدان ساری آرام گرفت
پیکر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران در جوار شهدای آرامگاه ملامجدالدین ساری آرام گرفت.(ادامه)
پیکر آیت الله طبرسی در ساری تشییع شد
پیکر آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران صبح امروز در ساری تشییع شد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد. پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد+ تصاویر
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد. (ادامه)
اعلام زمان تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در مازندران
زمان مراسم تشییع آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده سابق ولی فقیه در استان ماندران پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت. 
آیت الله طبرسی از آغاز انقلاب در سال ۴۲ به صف مبارزه با دولت وقت پیوسته و با شرکت در تظاهرات مردم قم و تمامی فعالیت‌های سیاسی مرسوم و متداول، از پیشگامان عرصه مبارزه محسوب می‌شود....(خبر)
شمال نیوز: نماینده سابق ولی فقیه در استان ماندران پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : امروز کشور به برکت خون شهداء طیب و طاهر شده است، کشوری که چند هزار شهید پاک داد، جا برای نفوذ بیگانه نیست، آفتاب و باران هر چه فراوان هم باشند، فقط آلودگی ظاهری را پاک می‌کنند اما استعمار را فقط خون شهید است که پاک می‌کند. .... آیت الله جوادی آملی : صف معیشتی و یارانه‌ با کرامت انسان سازگار نیست/ مسئولین باید جامعه را کریمانه اداره کنند نه فقیرانه/ جامعه را با کمیته امداد اداره کردن کریمانه نیست
شمال نیوز : امروز کشور به برکت خون شهداء طیب و طاهر شده است، کشوری که چند هزار شهید پاک داد، جا برای نفوذ بیگانه نیست، آفتاب و باران هر چه فراوان هم باشند، فقط آلودگی ظاهری را پاک می‌کنند اما استعمار را فقط خون شهید است که پاک می‌کند. ....(ادامه)
مسئولین ما واقعاً، شرعاً و عقلاً موظف‏ اند که امور را ارزیابی کنند، دقیق بفهمند که فعلاً مصلحت مملکت چیست؟ و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند واقعاً شرعاً ضامن هستند، این وظیفه آنهاست. واکنش آیت الله جوادی آملی به گرانی بنزین و اعتراضات مردمی
مسئولین ما واقعاً، شرعاً و عقلاً موظف‏ اند که امور را ارزیابی کنند، دقیق بفهمند که فعلاً مصلحت مملکت چیست؟ و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند واقعاً شرعاً ضامن هستند، این وظیفه آنهاست.(ادامه)
فضیلت پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بر سایر انبیای بزرگ خدا با دلایل مختلف قرآنی، روایی و عقلی ثابت می‌شود. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.