.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعزیرات حکومتی سوادکوه یک مرغدار را برای عرضه خارج از شبکه مرغ ۴ میلیارد ریال محکوم کرد. جریمه ۴ میلیارد ریالی مرغدار متخلف
تعزیرات حکومتی سوادکوه یک مرغدار را برای عرضه خارج از شبکه مرغ ۴ میلیارد ریال محکوم کرد.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
در برخورد با انواع نقض قانون حجاب توسط هنجار شکنان در جامعه، جریمه های متفاوتی در لایحه حجاب در نظر گرفته شده است. عکس/ جریمه‌هایی که در لایحۀ حجاب آمده چقدر است؟
در برخورد با انواع نقض قانون حجاب توسط هنجار شکنان در جامعه، جریمه های متفاوتی در لایحه حجاب در نظر گرفته شده است.(ادامه)

معامله با انگیزه فرار از ادای دین در حقوق ایران وضعیت‌های حقوقی مختلفی دارد. چگونه دادخواست بنویسیم؟
معامله با انگیزه فرار از ادای دین در حقوق ایران وضعیت‌های حقوقی مختلفی دارد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
یک مکانیک بدلیل تقلب بیش از ۴ میلیارد ریال محکوم شد. جریمه ۴ میلیاردی مکانیک متقلب در نوشهر
یک مکانیک بدلیل تقلب بیش از ۴ میلیارد ریال محکوم شد.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند. حکم مجازات پرونده اکبر طبری تشدید شد/ ۱۲.۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید ۱۲.۵ سال حبس را تحمل کند.(ادامه)
رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می‌دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی باید حداقل ۱۲ و نیم سال حبس به همراه ۷۴ ضربه شلاق را تحمل کند. رسیدگی به دیگر اتهامات طبری ادامه دارد
رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می‌دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی باید حداقل ۱۲ و نیم سال حبس به همراه ۷۴ ضربه شلاق را تحمل کند.(ادامه)
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. اعلام نظر نهایی دیوان عالی کشور در خصوص پرونده طبری
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز:

رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. اعلام نظر نهایی دیوان عالی کشور در خصوص پرونده طبری
شمال نیوز: رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.(ادامه)
پس از صدور حکم دادگاه علیه سیف و عراقچی به همراه چند نفر دیگر در پرونده اخلال ارزی و مداخله در بازار فردایی ارز، در خواست اعاده دادرسی ارائه شد و در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت. حکم سیف و عراقچی نقض شد
پس از صدور حکم دادگاه علیه سیف و عراقچی به همراه چند نفر دیگر در پرونده اخلال ارزی و مداخله در بازار فردایی ارز، در خواست اعاده دادرسی ارائه شد و در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت.(ادامه)
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد. واکنش فراجا به اظهارات یک وکیل درباره ارسال پیامک تخلف
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
سرهنگ مومنی گفت: اگر راننده‌ای در اعداد و ارقام پلاک دستکاری کرده باشد در وهله اول فرد متخلف ملزم به پرداخت تخلفاتی است که با پلاک قبلی و دستکاری شده انجام داده است، و وی باید همزمان تخلفات پلاک خود را نیز پرداخت نماید. حبس از ۶ ماه تا یکسال برای دستکاری پلاک/ علت پرداخت همزمان دو خلافی از خودرو
سرهنگ مومنی گفت: اگر راننده‌ای در اعداد و ارقام پلاک دستکاری کرده باشد در وهله اول فرد متخلف ملزم به پرداخت تخلفاتی است که با پلاک قبلی و دستکاری شده انجام داده است، و وی باید همزمان تخلفات پلاک خود را نیز پرداخت نماید.(ادامه)
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد. فصل گرما و فرار رانندگان تاکسی از روشن کردن کولر/ کرایه ها با نوع خدمات تناسب ندارد!
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد.(ادامه)
شنیده ها از تغییر مدیرعامل ایرانول دارد و از شهاب عظیمی پور، رییس هیات مدیره و فقیهی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی به عنوان جایگزین حسینی نام برده می شود. احتمال تغییر مدیرعامل نفت ایرانول قوت گرفت
شنیده ها از تغییر مدیرعامل ایرانول دارد و از شهاب عظیمی پور، رییس هیات مدیره و فقیهی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی به عنوان جایگزین حسینی نام برده می شود.(ادامه)
پزشک متخلف در شهرستان نور برای دریافت اضافه بها، ۴ میلیارد ریال جریمه شد. توبیخ پزشک متخلف
پزشک متخلف در شهرستان نور برای دریافت اضافه بها، ۴ میلیارد ریال جریمه شد.(ادامه)
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس فسخ شد؛ در آستانه بمب
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.(ادامه)
وزیر دادگستری فرانسه در پی تشدید آشوب‌ و تنش در خیابان‌های این کشور در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، از والدین فرانسوی خواست تا فرزندان خود را مهار کنند. وزیر دادگستری فرانسه شمشیر را از رو بست
وزیر دادگستری فرانسه در پی تشدید آشوب‌ و تنش در خیابان‌های این کشور در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، از والدین فرانسوی خواست تا فرزندان خود را مهار کنند.(ادامه)
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد. توضیحات قوه قضائیه در رابطه با آزادی برخی از محکومان مشهور
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد. مرکز رسانه قوه قضاییه: بابک زنجانی و شهرام جزایری در زندان هستند/ وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی طبری برای آزادی
مرکز رسانه قوه قضاییه درباره وضعیت آزادی برخی از محکومان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد.


آخرین وضعیت اکبر طبری، بابک زنجانی، شهرام جزایری، مهدی هاشمی و محمدعلی نجفی/ اکبر طبری چرا آزاد است؟
مرکز رسانه قوه قضائیه آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را اعلام کرد. (ادامه)
سرویس ضدانحصار فدرال روسیه، شرکت مادر گوگل را به پرداخت ۴ میلیارد روبل جریمه محکوم کرد. جریمه ۴ میلیارد روبلی روسیه علیه گوگل
سرویس ضدانحصار فدرال روسیه، شرکت مادر گوگل را به پرداخت ۴ میلیارد روبل جریمه محکوم کرد.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۲ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان‌ها خواست تا بر موارد تخلف بانک‌ها از ابلاغیه‌های مربوط به دسترسی مردم و تولیدکنندگان به منابع بانکی نظارت جدی داشته و موارد تخلف را گزارش کنند ....(خبر)
(ادامه)
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند. ساپینتو: اخراج شدم و آن داور کوتاه قامت به من می‌خندید
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.