.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. حضور فقط ۲۷ نفر در ورزشگاه آزادی!
پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.(ادامه)
کمیسر حفاظت از داده‌های ایرلند اعلام کرد: تیک تاک ۳۴۵ میلیون یورو به دلیل مدیریت داده‌های کودکان جریمه شد. تیک تاک ۳۴۵ میلیون یورو جریمه شد
کمیسر حفاظت از داده‌های ایرلند اعلام کرد: تیک تاک ۳۴۵ میلیون یورو به دلیل مدیریت داده‌های کودکان جریمه شد.(ادامه)
سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قطعا بازی پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. پاسخ رسمی و نهایی AFC به پرسپولیس اعلام شد
سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قطعا بازی پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.(ادامه)
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد.

فرار زندانی مشهور تایید شد ؛ اطلاعیه مهم سازمان زندان‌ها /ماموران متخلف بازداشت شدند
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد. (ادامه)
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد. اطلاعیه باشگاه سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد.(ادامه)
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد. استقلال و پرسپولیس خیلی دلخوش نباشند؛ سپاهان دوباره به صدر برمی‌گردد!
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد.(ادامه)
واکنش جنجالی یک پرسپولیسی به کسر ۴ امتیاز از سپاهان / قهرمان می‌شویم و تمام!
رامین رضائیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان تندی داد.(ادامه)
رییس جمهور گفت : پول‌های آزاد شده متعلق به مردم ایران است و بر اساس نیاز مردم هزینه خواهد شد / این پول متعلق به مردم و دولت ایران است، بنابراین جمهوری اسلامی ایران تصمیم خواهد گرفت که با این پول چه کار کند ....(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
ضارب آمر به معروف در مشهدبه ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. حکم ضارب آمر به معروف در ویلاژتوریست مشهد صادر شد
ضارب آمر به معروف در مشهدبه ۱۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۱۶۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
شهردار اسبق یکی از شهرهای مازندران که به دلیل برخی تخلفات از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بازداشت و با قید وثیقه آزاد بود به... صدور حکم محکومیت یکی از شهرداران اسبق در مازندران
شهردار اسبق یکی از شهرهای مازندران که به دلیل برخی تخلفات از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بازداشت و با قید وثیقه آزاد بود به...(ادامه)
فیفا تیر ماه سال جاری در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که استقلال باید حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی را به باشگاه شاهین بوشهر پرداخت کند. پای طارمی به نقل و انتقالات استقلال باز شد!
فیفا تیر ماه سال جاری در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که استقلال باید حق رشد محمد محبی و مهدی قایدی را به باشگاه شاهین بوشهر پرداخت کند.(ادامه)
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره رفتن لایحه حجاب و عفاف به کمیسیون مشترک و جریمه بی حجابی گفت : غرض کسانی که این لایحه را نوشتند، این نبوده است که واقعا از مردم پول بگیرند، خواسته‌اند که این کار اتفاق نیفتد. پیشنهاد نماینده مجلس برای محرومیت‌های اجتماعی به جای جریمه مالی برای بی حجابان
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره رفتن لایحه حجاب و عفاف به کمیسیون مشترک و جریمه بی حجابی گفت : غرض کسانی که این لایحه را نوشتند، این نبوده است که واقعا از مردم پول بگیرند، خواسته‌اند که این کار اتفاق نیفتد.(ادامه)
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است. استقلالی‌ها باید ۵ میلیارد تومان به وکیل این بازیکن جریمه بدهند!
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند. تماس تبلیغاتی با مردم غیرقانونی است/ با من هم تماس می‌گیرند!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
AFC به درخواست پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد. دست رد AFC به سینه پرسپولیسی‌ها
AFC به درخواست پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد.(ادامه)
یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که احتمالا دیدار این تیم و النصر عربستان در زمین بی طرف برگزار شود. شاید رونالدو به ایران نیاید
یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که احتمالا دیدار این تیم و النصر عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.(ادامه)
غول‌های اینترنتی جهان از جمله گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد. فعالیت غول‌های اینترنتی از امروز در اروپا محدود می‌شود
غول‌های اینترنتی جهان از جمله گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت‌هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد.(ادامه)
باشگاه سانتاکلارا بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند. باشگاه پرتغالی دست بردار استقلال نیست
باشگاه سانتاکلارا بند جریمه ۶۰۰ هزار دلاری را هم فعال کرده تا به همراه دیرکرد مبالغ مورد مطالبه، با شکایت به دادگاه عالی ورزش چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال درخواست کند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین  خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت نحوه محاسبه مالیات اصناف تناسبی با درآمد آن‌ها ندارد
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت (ادامه)
نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین در ادامه این گفت و گویی اینترنتی گفت: پلیسی که بدحجابی ببیند و جریمه نکند، خودش هم جریمه می‌شود.

اگر ثابت شود قطعا باید از کوه پرت و تکه‌تکه شود تا همه ادب شوند + ویدیو
نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین در ادامه این گفت و گویی اینترنتی گفت: پلیسی که بدحجابی ببیند و جریمه نکند، خودش هم جریمه می‌شود. (ادامه)
فردی که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با یک ترفند روانه بازار کند به مرجع قضایی معرفی شد. ترفند عرضه برنج‌های خارجی تاریخ مصرف گذشته لو رفت
فردی که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با یک ترفند روانه بازار کند به مرجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد. لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شد
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در این کمیسیون و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی مشاور املاک به دلیل دریافت وجه مازاد بر تعرفه در تنکابن خبر داد. محکومیت مشاور املاک به علت دریافت حق کمیسیون اضافی
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی مشاور املاک به دلیل دریافت وجه مازاد بر تعرفه در تنکابن خبر داد.(ادامه)
کارشناس داوری فوتبال گفت: داور در دقیقه ۴۲ خطای پنالتی روی مهاجم استقلال را ندید. پنالتی استقلال مقابل صنعت نفت سوخت؟
کارشناس داوری فوتبال گفت: داور در دقیقه ۴۲ خطای پنالتی روی مهاجم استقلال را ندید.(ادامه)
به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد! احتمال محرومیت بیرانوند قوت گرفت
به احتمال زیاد، یک جلسه محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند از فصل گذشته فعال خواهد شد!(ادامه)
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد. تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات معاف هستند
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.