.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد. جزئیات جدید از مرگ دردناک فوتبالیست جوان مازندرانی از زبان مربی‌اش/ زیر شکم او پاره بود!
شمال نیوز: مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد.(ادامه)
ساپینتو گفت:‌ ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است. ساپینتو: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم؛ حتی رئال‌مادرید!
ساپینتو گفت:‌ ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.(ادامه)
امیر غفور بعد از پایان یافتن قرار داداش با تیم گاز جنوب عراق به تمرینات شهداب یزد بازگشت. پایان همه شایعات عجیب درباره امیر غفور
امیر غفور بعد از پایان یافتن قرار داداش با تیم گاز جنوب عراق به تمرینات شهداب یزد بازگشت.(ادامه)
ظاهر جدید شهاب حسینی سوژه کاربران شد؛ چرا شبیه صدام شده؟!
(ادامه)
سیما تیرانداز که سال‌هاست در کار آموزش هنرجویان جوان است، به زودی نمایش تازه‌ای را با بازی بازیگران جوان و البته حرفه‌ای اجرا می‌کند و عنوان می‌کند که در این نمایش، تصمیمی سخت و متهورانه را عملی کرده است. تصمیم سخت و متهورانه سیما تیرانداز
سیما تیرانداز که سال‌هاست در کار آموزش هنرجویان جوان است، به زودی نمایش تازه‌ای را با بازی بازیگران جوان و البته حرفه‌ای اجرا می‌کند و عنوان می‌کند که در این نمایش، تصمیمی سخت و متهورانه را عملی کرده است.(ادامه)
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد. عذرخواهی حسینی از حریف بابت زدن ضربه پنالتی!
دروازه بان استقلال از تیم هوادار بابت ضربه پنالتی خود عذرخواهی کرد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود. اگر از کسی نمی ترسید از خدا بترسید
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود.(ادامه)
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم. ۱۰ تکنیک عالی تقویت حافظه / چگونه حافظه عالی داشته باشیم؟
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.(ادامه)
شرایط ۲ بازیکن پرسپولیس برای حضور دربی شماره ۱۰۰ نامشخص است. دو پرسپولیسی دیدار با استقلال را از دست دادند؟
شرایط ۲ بازیکن پرسپولیس برای حضور دربی شماره ۱۰۰ نامشخص است.(ادامه)
مسجدی خاص که در آن کشتی هم آموزش می‌دهند + تصاویر
مسجد بقیه الله ساری با اجرای برنامه‌های متنوع و خاص فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و خیریه صد‌ها جوان را جذب کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد. برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.(ادامه)
۵ غايب "استقلال" مقابل ذوب آهن
۵ بازیکن استقلال دیدار با ذوب آهن را از دست دادند.(ادامه)
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است. آیا فتیله جنگ جدید جهانی توسط تایوان روشن می شود؟
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم. فضای مجازی کسی را قهرمان نمی‌کند
هیچ دخالتی در بحث فنی ندارم، مگر اینکه از من مشورت بخواهند چرا که از عملکرد فنی رنگرز و درستکار اطمینان کامل دارم.(ادامه)
یک عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبری جعلی درباره دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه گذشته، واکنش نشان داد. واکنش عضو دفتر رهبری به ادعای ایران‌ اینترنشنال: تمرین برای ‎دروغ سیزده را زود شروع کردید
یک عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبری جعلی درباره دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه گذشته، واکنش نشان داد.(ادامه)
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مانور نظامی خواستار آمادگی حمله هسته ای علیه آمریکا و کره جنوبی شد. رهبر کره شمالی خواستار آمادگی حمله هسته‌ای علیه آمریکا شد
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مانور نظامی خواستار آمادگی حمله هسته ای علیه آمریکا و کره جنوبی شد.(ادامه)


ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد. واکنش جالب ساپینتو به دعوت نشدن قایدی به تیم ملی
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.(ادامه)
تصادف شدید مانع حضور کاپیتان جوان پیکان در اردوی آتی تیم ملی فوتبال ایران شد. سامان فلاح اردوی تیم ملی را از دست داد + عکس
تصادف شدید مانع حضور کاپیتان جوان پیکان در اردوی آتی تیم ملی فوتبال ایران شد.(ادامه)
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد. قلعه نویی ۳۲ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد/ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در لیست امیر
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد.(ادامه)
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است. عکس/ سلفی مهدی طارمی با یک دختر هوادار
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عملکرد درخشان خود در لیگ این کشور، محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده است.(ادامه)
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند.

خطر حمله قلبی در این افراد بیشتر است
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند. (ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی وجود داشته باشد! سرمربی تراکتور: برای پرسپولیس زیاد پنالتی می‌گیرند، شاید چیزی درکار هست!
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی برای تیمی مثل پرسپولیس آنقدر پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند؛ شاید یک چیزهایی وجود داشته باشد!(ادامه)
۲ خرید پرسروصدای پرسپولیس با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شده اند. شوک به پرسپولیس با مصدومیت طولانی مدت ۲ بازیکن
۲ خرید پرسروصدای پرسپولیس با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شده اند.(ادامه)
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی پرسپولیس دوباره مصدوم شد و دیدار مقابل سپاهان را از دست داد. جزئیات مصدومیت خنده‌دار دیاباته/ مهاجم قرمزها بدون برخورد آسیب دید
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی پرسپولیس دوباره مصدوم شد و دیدار مقابل سپاهان را از دست داد.(ادامه)
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند. سن شما روی پیشانی‌تان نوشته شده‌!
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند.(ادامه)

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای درمورد آخرین وضعیت هافبک خود صادر کرد. واکنش باشگاه استقلال به جدایی یک بازیکن
باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای درمورد آخرین وضعیت هافبک خود صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.