.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، حاضر به گفتگو با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان نشده است. رفتن امباپه به عربستان منتفی شد
کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، حاضر به گفتگو با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان نشده است.(ادامه)
اگر ذهن خلاق دارید پرنده را در تصویر پیدا کنید
فقط یک ذهن خلاق میتواند تمامی پرنده‌های تصویر را پیدا کند.(ادامه)
با درخواست امیرحسین حسین‌زاده برای بازی در تیم استقلال، ممکن است باشگاه شارلروا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد. سورپرایز جذاب برای هواداران استقلالی | بازگشت لژیونر معروف به استقلال !
با درخواست امیرحسین حسین‌زاده برای بازی در تیم استقلال، ممکن است باشگاه شارلروا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد.(ادامه)
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند. طارمی در روز تولدش کتک خورد!
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند.(ادامه)
داستان‌های استقلال به خاطر مشکلات مالی همچنان به قوت خود باقی مانده است. اگر چک من نقد نشود دیگر سر تمرین استقلال نمی‌آیم!
داستان‌های استقلال به خاطر مشکلات مالی همچنان به قوت خود باقی مانده است.(ادامه)
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است. تشدید بحران در پرسپولیس؛ قهر بیرانوند با سرپرست!
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.(ادامه)
ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد. داستان ترسناک عیسی و هوادار شمالی پرسپولیس!
ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد ادعای عجیب علیه عیسی آل‌کثیر که از سوی یکی از هواداران مطرح شده، واقعی باشد.(ادامه)
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد. جملات ممنوع در محل کار
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد.(ادامه)
دو بانوی کاراته کا و عضو تیم ملی می گویند حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمان نیست و به پوشش خود افتخار می کنند. حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمانی نیست
دو بانوی کاراته کا و عضو تیم ملی می گویند حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمان نیست و به پوشش خود افتخار می کنند.(ادامه)
عکس/تیم مورد علاقه‌ حسن یزدانی مشخص شد
حسن یزدانی تیم محبوب خود در فوتبال اروپا را مشخص کرد.(ادامه)
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد. چشمی: استقلال را منحل کنید!
مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.(ادامه)
سردار آزمون با استقلال تمرین کرد / بمب خبری در راه است ! + عکس
سردار آزمون در جمع استقلالی ها تمرین کرد.(ادامه)
قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: پزشکان فدراسیون به طور کامل در جریان مصدومیت زانویم بودند. ادعای کیانوش رستمی پس از خط خوردن از تیم ملی
قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: پزشکان فدراسیون به طور کامل در جریان مصدومیت زانویم بودند.(ادامه)
تمرین استقلال دو سه روزی است که شروع شده اما هنوز برخی از بازیکنان خود را به کادر فنی معرفی نکرده‌اند. دلیل غیبت دو ستاره ملی‌پوش در تمرین استقلال چیست؟
تمرین استقلال دو سه روزی است که شروع شده اما هنوز برخی از بازیکنان خود را به کادر فنی معرفی نکرده‌اند.(ادامه)
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد. اوضاع پرسپولیس بحرانی شد
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.(ادامه)
فیلم/ درگیری یکی از گنده لات های تهران با هواداران استقلال
حضور هانی کُرده و نوچه‌هایش در اولین تمرین استقلال با جواد نکونام، حواشی مختلفی را ایجاد کرده است.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد. کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد.(ادامه)
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کرد
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از ثبت نام اولیه این باشگاه در لیگ قهرمانان خبر داد.(ادامه)
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند. هفته طلایی پیش روی کشتی مازندران
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند.(ادامه)
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است. در این روستا همه آلزایمر دارند+عکس
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است.(ادامه)
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند.
هدیه عجیب شورای شهر به بانوی قهرمان+ عکس
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند. (ادامه)
در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی، روی ناوشکن دنا برنامه داریم، روز 22 بهمن و قدس راهپیمایی هم/ ماجرای مهلت ۴۸ ساعته به هواپیمای فرانسوی/ دنا به راحتی از گورستان کشتی‌های دنیا عبور کرد/ اتفاق عجیبی که در مأموریت ناوشکن دنا رخ داد ....(خبر)
(ادامه)
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
پیری مغز را با این راه‌حل‌ها کاهش دهید
دانشمندان سوئدی ۷ روش برای کاهش سرعت پیری مغز را اعلام کردند.(ادامه)
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند. قهرمان مچ‌اندازی آسیا که هیچ زنی حریفش نیست!
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند.(ادامه)
مبین نصری و محمدرضا موذن به دعوت سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران جایگزین اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی خواهند شد. خداحافظی دو ملی‌پوش از تیم ملی قطعی شد
مبین نصری و محمدرضا موذن به دعوت سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران جایگزین اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی خواهند شد.(ادامه)
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود. پس از ۳۲ سال؛ آمریکا دوباره کلاهک‌ هسته‌ای خطرناک می‌سازد
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.