.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در اطلاعیه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران آمده است فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود. باشگاه نساجی مازندران را واگذار می‌کنیم / بابت تصمیمات غیر فوتبالی عذرخواهی رسمی شود / خودشان پاسخگوی هواداران باشند
شمال نیوز : در اطلاعیه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران آمده است فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود.(ادامه)
مقصران برگزار نشدن آخرین بازی نساجی چه کسانی هستند؟
وزارت کشور و استانداری تهران چند ساعت قبل از بازی نساجی و تراکتور برای برگزاری این دیدار در تهران اعلام آمادگی کرده بودند.(ادامه)
عکس/ آیین تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س)
مراسم آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در آستانه سالروز میلاد بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید رضا تحویلدار برگزار شد.(ادامه)
چمن نساجی کی سبز می شود؟
با پایان عملیات خاکریزی در ورزشگاه وطنی قائم شهر ، بذرپاشی چمن نیز تا نیمه خرداد انجام خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به بروز رسانی 155سایت و احداث ۵۷ سایت جدید از یک سو و تعویض ۳۷ دکل مخابراتی در سراسر استان تلاش ها بر این است تا هنگام حضور مسافران و گردشگران در مازندران مشکل آنتن دهی نداشته باشیم.

نوروزی : مازندران تعطیلات تابستان مشکل آنتن دهی نخواهد داشت
شمال نیوز : مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به بروز رسانی 155سایت و احداث ۵۷ سایت جدید از یک سو و تعویض ۳۷ دکل مخابراتی در سراسر استان تلاش ها بر این است تا هنگام حضور مسافران و گردشگران در مازندران مشکل آنتن دهی نداشته باشیم. (ادامه)
نوری: استقلال باید مهره‌های خود را حفظ کند
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باید مهره‌های خود را حفظ کنند.(ادامه)
دلایل قهرمانی استقلال از زبان مدرس AFC
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اولین چیزی که برای قهرمانی یک تیم در تورنمنت نیاز است کادر مربیگری است که علم و دانش روز داشته باشد.(ادامه)
نقص فنی موتور هواپیما موجب تاخیر پرواز ساری به کیش از فرودگاه شهدای ساری شد. نقص فنی هواپیما علت تاخیر پرواز ساری به کیش
نقص فنی موتور هواپیما موجب تاخیر پرواز ساری به کیش از فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
ارتباط ویتامین K۲ با تشکیل کلسیم در دریچه قلب
محققان مشاهده کردند تنگ شدن پیشرونده دریچه قلب آئورت در گروهی از مردان مسن را نمی‌توان با استفاده از مکمل‌های ویتامین K۲ کاهش داد.(ادامه)
نساجی مازندران قهرمان جام‌حذفی شد/ جام به مردان «شهر خسته» رسید
تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی برابر آلومینیوم اراک عنوان قهرمانی سی و پنجمین دوره رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد و برای نخستین بار به این افتخار رسید. (ادامه)
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذ «شبکه دشمن» در کشور
معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند ... باند خودروسازان اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید! (ادامه)
بازگشت واحد ۳ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
واحد ۳ بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت.(ادامه)
واحد یک بخار نیروگاه نکا وارد مدار شد
واحد یک بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به مدار تولید بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد(ادامه)
الهامی: ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم/ مجیدی بهترین تیم ایران را ساخته
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پیروزی برابر استقلال گفت: در سه بازی که برابر این تیم بازی کردیم حدود ۳۰۰ دقیقه گل نخوردیم. (ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
استقلال حرفه ای تر از نساجی است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و نساجی قشنگ و زیبا خواهد بود و به نظرم شاگردان مجیدی حرفه ای تر هستند و می توانند نتیجه بگیرند.(ادامه)
گزارش فیفا از برخورد ایران - آمریکا
سایت فیفا در گزارشی به بررسی دیدار دو تیم ملی ایران و آمریکا پرداخت.(ادامه)
رئال مادرید در پنج تقابل قبلی مقابل بارسلونا موفق به پیروزی شده بود اما با درخشش اوبامیانگ، بارسلونای ژاوی با تحمیل شکستی سنگین بر رئال مادرید، نوار پیروزی‌های متوالی آن‌ها را قطع کرد. رئال 0 بارسا 4 : سربازان ژاوی، مادرید را شخم زدند
رئال مادرید در پنج تقابل قبلی مقابل بارسلونا موفق به پیروزی شده بود اما با درخشش اوبامیانگ، بارسلونای ژاوی با تحمیل شکستی سنگین بر رئال مادرید، نوار پیروزی‌های متوالی آن‌ها را قطع کرد.(ادامه)
۲۹ درصد گلزارهای شهید مازندران نیازمند ساماندهی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه طی چهار سال هشت درصد گلزارهای استان ساماندهی شد، گفت: ۲۹ درصد گلزارها نیازمند ساماندهی است.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی صنعت برق نحوه محاسبه قبوض جدید برق را تشریح کرد و گفت: مشترکان پرمصرف منتظر ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش هزینه‌های برق مصرفی خود باشند. قبوض مشترکان پرمصرف بیش از پنج میلیون تومان
شمال نیوز : سخنگوی صنعت برق نحوه محاسبه قبوض جدید برق را تشریح کرد و گفت: مشترکان پرمصرف منتظر ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش هزینه‌های برق مصرفی خود باشند.(ادامه)
علت سرد شدن ناگهانی بدن
هیپوترمی یک مشکل پزشکی اورژانسی است که در آن بدن شخص سریع تر از آنکه بتواند گرما تولید کند آن را از دست می دهد و باعث پایین آمدن درجه حرارت بدن خواهد شد.(ادامه)
بازگشت واحد یک بخار نیروگاه نکا به شبکه سراسری برق
واحد یک بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا مجددا به شبکه سراسری برق کشور پیوست.(ادامه)
ضرورت حضور یک بازی‌ساز در استقلال
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید یک بازیکن بازی‌ساز به جمع خود اضافه کنند.(ادامه)
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند. پرسپولیس با دو «شوک» نساجی را شکست داد
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید. گل‌محمدی یک بازیکن دیگر پرسپولیس را اخراج کرد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید.(ادامه)
عنایت زاکانی روی سنگ مزار نیما یوشیج!
تصویری از مزار نیما یوشیج، شاعر معاصر ایرانی در امامزاده عبدالله تهران در فضای مجازی انتشار یافته که باعث انتقاد کاربران شده است.(ادامه)
بانک مسکن در حال حاضر وام بدون ضامن را تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و بنا به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین این نوع وام‌ها بنا به شرایطی در حال حاضر و پیش از عید نوروز پرداخت می‌شود. پرداخت وام بدون ضامن مسکن آغاز شد + شرایط و جزییات
بانک مسکن در حال حاضر وام بدون ضامن را تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و بنا به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین این نوع وام‌ها بنا به شرایطی در حال حاضر و پیش از عید نوروز پرداخت می‌شود.(ادامه)
اقدام عجیب یحیی گل محمدی/ حرکتی بی‌سابقه در ایران و جهان
سرمربی پرسپولیس در سیرجان کار عجیب و غریبی انجام داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.