.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. سوپرکاپ به کرمان رفت/ مازندرانی‌ها همچنان آرزو به دلِ میزبانی از یک رویداد مهمِ فوتبالی!
مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. (ادامه)
شناسایی برق‌های غیرمجاز در مازندران
بازرسان امور‌های توزیع برق مازندران ۱۰۹ مورد برق غیرمجاز تجاری را شناسایی کردند.(ادامه)
شعله های گرمابخش مرگبار
شعله‌های آبی گاز به همان میزان که در فصل سرما ،گرما بخش هستند به همان اندازه نیز می‌تواند تهدید کننده جان و مالمان باشد.(ادامه)
کشف سوخت قاچاق در یک تعویض روغنی
در بازرسی از یک باب تعویض روغنی در تنکابن ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.(ادامه)

نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ نساجی دست به کار بزرگی زد و توانست در قائمشهر، نخستین شکست فصل را به فولاد تحمیل کند. نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ/ ادامه غول‌کشی تیم مازنی
نساجی 2 - فولاد یک؛ نساجی مدعی جدید لیگ نساجی دست به کار بزرگی زد و توانست در قائمشهر، نخستین شکست فصل را به فولاد تحمیل کند.(ادامه)
مرهمی بر بال پروانه‌ها
در میان انبوه اخبار منفی این روزها، چند روز قبل خبر تولید پانسمان مخصوص بیماران پروانه‌ای توسط جوانان نخبه اصفهانی در فضای مجازی منتشر شد، تولیدکنندگان درباره مراحل اجرایی این پروژه توضیح داده‌اند.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد. شهادت پلیس راهور توسط تروریست‌های مسلح
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.(ادامه)
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند. فشار استقلال، ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار استقلالی‌ها باعث شد تا تیم فوتبال ذوب‌آهن به اشتباه بیافتد و گل به خودی بزند.(ادامه)
پیروزی برای نمایندگان والیبال مازندران
هراز آمل و هورسان رامسر در هفته دوم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود پیروز شدند.(ادامه)
پشت پرده غیبت عجیب سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا
دلیل بازی نکردن سردار آزمون در بازی دیشب مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است ! « ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است !(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور: شناسنامه‌های های قدیمی هر چه سریع تر تعویض شوند
کارگر از ایجاد مشکل در دریافت خدمات برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی خبرداد و گفت: هرچه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید دریافت کنید.(ادامه)
آغاز بازگشایی حضوری کلاس دانشگاه ها از ۲۷ شهریور
کلاس های دانشگاه ها از ۲۷ شهریور به صورت کاملا حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.(ادامه)
ویلاسازی تهدیدی برای خطوط انتقال نفت مازندران
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال بر لزوم رعایت حریم ایمنی مسیر خطوط لوله نفت تاکید کرد و گفت: ویلا سازی و تردد خودروهای سنگین از روی خط لوله نفت، خطر پارگی و شکستگی لوله را دوچندان کرده است. (ادامه)
خط مدرن شالیکوبی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسید افتتاح شالیکوبی مدرن در سوادکوه
خط مدرن شالیکوبی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسید(ادامه)
در حالی که در یک ماه گذشته، حادثه ترکیدن لاستیک هواپیما دو بار رخ داده بود، این بار لاستیک یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ در پرواز تهران-زاهدان ترکید. بار دیگر ترکیدن لاستیک هواپیما
در حالی که در یک ماه گذشته، حادثه ترکیدن لاستیک هواپیما دو بار رخ داده بود، این بار لاستیک یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ در پرواز تهران-زاهدان ترکید.(ادامه)
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل .... سیاه ترین روزهای تاریخ محیط زیست ایران / درخواست از رئیس جمهور برای توجه به بدنه متعهد و متخصص سازمان
بیش از ۵۰ مدیر کل استانی و ستادی با حوزه کاری تخصصی در بازه زمانی کمتر از ۸ ماه عزل و از کار برکنار شدند و افرادی ناشناخته ، ضعیف و عموما دارای پاشنه آشیل ....(ادامه)
واحد ۲ بخار نیروگاه نکا به شبکه برق کشور پیوست
واحد ۲ بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه به شبکه سراسری برق کشور پیوست.(ادامه)
تعمیر پره‌های آسیب دیده توربین واحد یک بخار در ۶ روز
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از تعمیرات غیر مترقبه و تعویض و ترمیم پره‌های آسیب دیده توربین واحد یک بخار در مدت ۶ روز خبر داد.(ادامه)
تصویری زیبا از بین‌الحرمین در شب اول محرم
حضور هزاران زائر حسینی در کربلای معلی و بین الحرمین جهت مراسم تعویض پرچم دو گنبد مطهر حرم امام حسین وحرم ابا الفضل علیهما السلام(ادامه)
راه اندازی ۸ طرح جدید سالم سازی دریا
هشت طرح سالم سازی جدید تا ۲ هفته آینده در سواحل مازندران به بهره برداری می‌رسد.(ادامه)
از فرسودگی راه‌های روستایی لاله‌آباد تا شیوع آفت ویلاسازی
جلسه شورای اداری شهرستان بابل در بخش لاله‌آباد این شهرستان برگزار و به مشکلات راه روستایی بخش، تغییر کاربری اراضی، مشکلات کشاورزان، عدم آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه و کمبود اعتبارات عمرانی پرداخته شد. (ادامه)
آغاز ساماندهی دریا در هشت شهرستان ساحلی
عملیات اجرایی ساماندهی طرح‌های دریا در هشت شهرستان مازندران آغاز شده است.(ادامه)
واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به شبکه برق پیوست
واحد ۴ بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه وارد مدار تولید شد.(ادامه)
تعمیر واحد یک بخار نیروگاه نکا
واحد یک بخار نیروگاه نکا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه وارد مدار تولید شد.(ادامه)
شماره گذاری خودرو در منزل
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: ۸۵ درصد فرآیند شماره گذاری خودرو در منزل قابل اجرا است.(ادامه)
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد. مراحل و دوره های زندگی انسان + تصاویر
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد.(ادامه)
میعاد صالحی در یک برنامه تلویزیونی نکاتی را مطرح کرد که مردم باید درباره آن قضاوت کنند : هفت ماه سکوت کردم و چیزی نگفتم/ در سال‌های گذشته فرصت بهسازی خطوط و ناوگان از دست رفت/ می‌ترسم برخی مسائل را بگویم/ تراورس به خاک سیاه نشست ....(خبر)
(ادامه)
بازگشت واحد ۳ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
واحد 3 بخار نيروگاه نكا پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه وارد مدار تولید شد(ادامه)
شمال نیوز : رییس کمیسیون عالی سوانح با اشاره به ادامه بررسی و ارزیابی سانحه ریلی رخ داده برای قطار مشهد – یزد، گفت: راننده بیل مکانیکی به دلایلی که مشخص نیست فاصله ایمنی با خط ریلی را رعایت نکرده و باعث بروز این حادثه شده است. جزئیات جدید از سانحه قطار مشهد – یزد / راننده بیل مکانیکی مقصر است
شمال نیوز : رییس کمیسیون عالی سوانح با اشاره به ادامه بررسی و ارزیابی سانحه ریلی رخ داده برای قطار مشهد – یزد، گفت: راننده بیل مکانیکی به دلایلی که مشخص نیست فاصله ایمنی با خط ریلی را رعایت نکرده و باعث بروز این حادثه شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.