.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند. چین مدعی ساخت سریع‌ترین شبکه اینترنت جهان شد/ ۱.۲ ترابیت بر ثانیه!
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
مقتدی صدر با تمجید از بیانیه پایانی نشست سران عربی اسلامی در ریاض درباره تحولات غزه، توصیه ده بندی خود را به سران کشورهای عربی و اسلامی برای انجام دادن آن طی مرحله آتی اعلام کرد. پیشنهاد ده‌گانه مقتدی صدر به سران نشست عربی اسلامی در ریاض
مقتدی صدر با تمجید از بیانیه پایانی نشست سران عربی اسلامی در ریاض درباره تحولات غزه، توصیه ده بندی خود را به سران کشورهای عربی و اسلامی برای انجام دادن آن طی مرحله آتی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به کنگره این کشور، وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد. بایدن وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به کنگره این کشور، وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد.(ادامه)
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌. توضیحات مشاور ولایتی دربارۀ ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.(ادامه)
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت. اظهارات توهین آمیز معاون نخست وزیر ایتالیا درباره اسلام
معاون نخست وزیر ایتالیا در جمعی از مردم این کشور با اظهاراتی توهین آمیز درباره اسلام به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت.(ادامه)
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد. تصویب یک طرح ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
در ادامه اتهام‌زنی‌های ایالات متحده، مجلس نمایندگان این کشور طرحی را با هدف وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت تصویب کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند. دور زدن تحریم‌های آنلاین با سامانه ضد تحریم ۴۰۳
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد. جلیلی: طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد
نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا در پیامی ویدیویی در واکنش به نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه خواستار قطع روابط دیپلماتیک با تل آویو و احضار سران این رژیم به دادگاه جنایات جنگی شد وزیر اسپانیایی خواستار قطع روابط اتحادیه اروپا با «اسرائیل» شد
وزیر حقوق اجتماعی اسپانیا در پیامی ویدیویی در واکنش به نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه خواستار قطع روابط دیپلماتیک با تل آویو و احضار سران این رژیم به دادگاه جنایات جنگی شد(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد. الحوثی: درصدد همکاری با برادرانمان برای آزادسازی فلسطین هستیم
رهبر انصارالله یمن روز جمعه در سخنانی بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با قدرت‌های شر در منطقه و آزادسازی فلسطین تاکید کرد.(ادامه)
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است.(ادامه)
شمال نیوز : اداره هر یک از اَبَر هلدینگ‌های اقتصادی در شرایط تحریم نیازمند اعتبار درونی در کشور و محافل بیرونی اقتصادی است. 2 جا به جایی در ساختار اقتصادی کشور / فتاح و دهقان به کجا خواهند رفت ؟!
شمال نیوز : اداره هر یک از اَبَر هلدینگ‌های اقتصادی در شرایط تحریم نیازمند اعتبار درونی در کشور و محافل بیرونی اقتصادی است. (ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود.

راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال و کک در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود. (ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر، روز عملیات بزرگ «طوفان الاقصیِ» مقاومت فلسطین را «روز سیاه» این رژیم نامید. نتانیاهو: گزینه‌ای جز «مرگ یا زندگی» نداریم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر، روز عملیات بزرگ «طوفان الاقصیِ» مقاومت فلسطین را «روز سیاه» این رژیم نامید.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
خنگی، از صفات بارز آنان است!
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کمیته صلح نوبل، اقدام به اعطای جایزه صلح به شخصی کرده که به دلیل نقض قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده است. واکنش وزارت امور خارجه به اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کمیته صلح نوبل، اقدام به اعطای جایزه صلح به شخصی کرده که به دلیل نقض قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده است.(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد. آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد.(ادامه)
روسیه هزینه‌های روادید را علاوه بر اتحادیه اروپا برای شهروندان چندین کشور اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. روسیه هزینه روادید برای اروپایی‌ها را افزایش می‌دهد
روسیه هزینه‌های روادید را علاوه بر اتحادیه اروپا برای شهروندان چندین کشور اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.(ادامه)
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد. رونمایی از جدیدترین پهپاد ارتش
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی ارتش، پهپاد کمان ۱۹ برای نخستین بار با انجام پرواز به چرخه عملیاتی ارتش وارد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.