.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد. علی‌اف: جنگ جهانی سوم نزدیک است
الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان گفت که جنگ جهانی سوم نزدیک است و با کو در سال جاری میلادی با بودجه ای حدود ۵۸۸ میلیون دلار صنعت نظامی خود را تقویت و روند افزایش تولید سلاح را دنبال خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند. پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»!
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند.(ادامه)
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند. تصمیم آمریکا برای تحریم ارتش صهیونیستی
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند. مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استانهای شمالی طی ۲ سال اخیر!
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۱ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و جنایت جدید صهیونیست‌ها در فلسطین پرداخته‌اند.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند.
اوایل دولت سیزدهم با آقای رئیسی تماس گرفتم و مایل بودم کمک کنم اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد/ کارآمدی دولت زیر سؤال است/ هرکس به وضع موجود معترض است رأی بدهد
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند. (ادامه)
امیر ایرانی به توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: آنان با قلدری دزدی کرده بودند که باید این حق پس گرفته می‌شد لذا براساس عرف قانون بین‌الملل عمل کردیم و آن چیزی را که دزدیده بودند، پس گرفته شد....(خبر)
(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی با یک  روز تاخیر به تحولات یمن و بمباران این کشور واکنش نشان داد. اتحادیه اروپا با یک روز تاخیر به تحولات یمن واکنش نشان داد
نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی با یک روز تاخیر به تحولات یمن و بمباران این کشور واکنش نشان داد.(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند. آمریکا: ایران کشتی توقیف شده و خدمه آن را فوری آزاد کند
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد. پروژه دوقطبی‌سازی حادثه تروریستی کرمان شکست خورد
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.