.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برند‌های برنج ایرانی و خارجی را بشناسیم
بسیاری از برنج‌های خارجی در رسانه‌ها به عنوان برنج ایرانی تبلیغ می‌شوند درصورتیکه در برندسازی برنج باید به گونه‌ای عمل شود تا کد رهگیری برنج ایرانی به سرنوشت طرح شبنم دچار نشود.(ادامه)
رانت میلیاردی در واردات برنج هندی
(ادامه)
رانت برنجی با ارز مرجع
(ادامه)
پشت پرده آزمایش برنج های هندی
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: در جلسه امروز نتایج آزمایش نمونه های برنج هندی در مجلس شورای اسلامی مشخص و اعلام می شود.(ادامه)
برنج ایرانی در سبد کالای مرحله دوم
(ادامه)
دلیل عدم استفاده از برنج ایرانی در سبد کالا
در سبد کالا از چند نوع برنج هندی که درجه یک نیست استفاده شده است. بنابراین برخی اظهارات در رابطه با حمایت از فردی خاص برای عرضه برنج قابل تایید نیست.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
به نام مردم به کام رانت‌خواران؟
(ادامه)
ایران یک سوم برنج هند را خرید!!!
چند روزی است مرحله دوم توزیع سبد کالا بین باقیمانده خانوارهای ایرانی آغاز شده است.(ادامه)
اعلام نتیجه آزمایش برنج‌های هندی
طی بازدید از 9 کارخانه فرآوری برنج هندی و آوردن نمونه هایی از خط تولید برنج این 9 کارخانه جهت کنترل سلامت به آزمایشگاه وزارت بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو هفت نوع از برنج های هندی را سالم و دو نوع دیگر را مشکوک به آلودگی اعلام کرد.(ادامه)
خرید و فروش سبد کالا به نصف قیمت!
(ادامه)
تب دریافت سبد کالا فروکش کرد
سبد کالای حمایتی دولت قرار است در سال جاری در دو مرحله توزیع شود که مرحله اول آن، از یکشنبه 13 بهمن ماه آغاز شده است. این سبد کالایی در مرحله اول شامل ده کیلوگرم برنج هندی، 2 عدد مرغ به میزان 4 کیلوگرم، دو بسته 400 گرمی پنیر، یک شانه تخم مرغ و دو بطری 900 گرمی روغن مایع بوده است.(ادامه)
حسین نیاز آذری:پیگیر شکایتمان از وزیر صنعت هستیم
(ادامه)
ملت ایران کجا و این سبد کجا؟
(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال واردات 600 میلیارد تومان برنج هندی، شاهد کاهش چشمگیر قیمت برنج ایرانی هستیم به طوری که شالیکاران استان های شمالی برای رسیدن قیمت برنج به یک‌دوم قیمت واقعی از فروش آن ... مظلومیت برنج داخلی و جولان برنج هندی در سبد کالای دولت
شمال نیوز: به دنبال واردات 600 میلیارد تومان برنج هندی، شاهد کاهش چشمگیر قیمت برنج ایرانی هستیم به طوری که شالیکاران استان های شمالی برای رسیدن قیمت برنج به یک‌دوم قیمت واقعی از فروش آن ...(ادامه)
پشت پرده توزیع برنج هندی در فروشگاهها
(ادامه)
تذکر 46 نماینده درخصوص سبد کالا
(ادامه)
انتقادنمایندگان ازبرنج هندی در سبدکالایی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
داوود عزتي مدال کشاورزان هندی برای وزیر ایرانی(يادداشت)
داوود عزتي (ادامه)
حمید خوش سیرت برنج شمال هم مثل کشاورزان غریب است(ديدگاه)
حمید خوش سیرت(ادامه)
اعلام شماره پیامک برای اطلاع از سبد کالا
(ادامه)
برنج هندی جایگزین ایرانی شد!
(ادامه)
دولت در روزهای آینده، سبد کالایی رایگان خود را به 15 میلیون سرپرست خانوار ارایه می کند. در این سبد کالایی، قرار است 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ ... پیامک بزنید؛ سبدکالایی می‌گیرید یا نه
دولت در روزهای آینده، سبد کالایی رایگان خود را به 15 میلیون سرپرست خانوار ارایه می کند. در این سبد کالایی، قرار است 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ ...(ادامه)
با پیامک از سبدکالایی تان مطلع شوید
(ادامه)
سبد کالایی فردا توزیع نمی‌شود
(ادامه)
استاندار مازندران گفت : علیرغم اینکه ما با معاون اول رئیس جمهور صحبت کرده ایم ولی در سبد کالا که قرار است دولت به مردم بدهد، برنج هندی گذاشته اند. برنج هندی به جای برنج شمال در سبد کالایی دولت !
استاندار مازندران گفت : علیرغم اینکه ما با معاون اول رئیس جمهور صحبت کرده ایم ولی در سبد کالا که قرار است دولت به مردم بدهد، برنج هندی گذاشته اند.(ادامه)
رونمایی خانه ملت ازپشت پرده برنج های آلوده
(ادامه)
چقدر پول به ایران‌ سرازیر می‌شود؟
(ادامه)
جمع آوری ۸ نوع برنج از بازار
مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از اجرای برنامه جامع تشدید نظارت بر ایمنی و سلامت برنج و ایجاد امکان ردیابی این محصول در سطح عرضه خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.