.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بیشترین کالایی که در 5 ماهه اول امسال به کشور وارد شده، برنج بوده است. در واقع 5 درصد کل واردات دولت و بازرگانان بخش خصوصی، برنج با ارزش 963 میلیون دلار بوده است..... از فروردین تا مرداد امسال تا توانستیم برنجِ هندی وارد کردیم!
شمال نیوز : بیشترین کالایی که در 5 ماهه اول امسال به کشور وارد شده، برنج بوده است. در واقع 5 درصد کل واردات دولت و بازرگانان بخش خصوصی، برنج با ارزش 963 میلیون دلار بوده است.....(ادامه)
میزان هزینه نذری ایرانیان در ماه محرم
شمال نیوز : طبق آمار موجود، ایرانی‌ها معادل دو هزار میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می‌کنند و برنج، پرفروش‌ترین ماده غذایی در این ماه است. (ادامه)
شمال نیوز‌:‌ خرید برنج ایرانی همواره چالشی اساسی برای مصرف‌کنندگان است. هر چه ارج و قرب می‌یابد، چشم طمع سوداگران را نیز به خود جلب می‌کند؛ همان‌ها که قورباغه را رنگ می‌کنند و جای زالزالک به مشتری از همه جا بی‌خبر می‌اندازند.
چگونه برنج ایرانی را تشخیص دهیم؟
شمال نیوز‌:‌ خرید برنج ایرانی همواره چالشی اساسی برای مصرف‌کنندگان است. هر چه ارج و قرب می‌یابد، چشم طمع سوداگران را نیز به خود جلب می‌کند؛ همان‌ها که قورباغه را رنگ می‌کنند و جای زالزالک به مشتری از همه جا بی‌خبر می‌اندازند. (ادامه)
این میوه بمب ویتامین است!
میوه ها هم مثل آدم ها هستند و محبوب و غیرمحبوب دارند؛ غیرمحبوب ها را می گذاریم کنار اما انبه سال 2012 عنوان محبوب ترین میوه سال دنیا را بالاتر از موز، سیب و پرتقال به دست آورد(ادامه)
این میوه بمب ویتامین است!
اگر مشکل کم خونی، فشار خون بالا، التهابات پوستی، کج خلقی و زودرنجی و افسردگی در خودتان حس می کنید، انبه مصرف کنید؛ خدا را چه دیدید، شاید کارگر افتاد و تن نازتان نیازمند طبیبان نشد. (ادامه)
شمال نیوز : براستی با این‌همه  مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب  در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند  و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! .... تازیانه واردات برنج بر صورت کشاورزان رنجور مازنی !
شمال نیوز : براستی با این‌همه مشکلات چگونه ممکن است عده‌ای منافع‌طلب در زمان برداشت شالی اقدام به واردات برنج هندی و پاکستانی کنند و بر دست‌های وصله‌زده و تن خسته و رنجور کشاورز ، تازیانه واردات بزنند! ....(ادامه)
شمال نیوز : کشاورز گفت: در حال حاضر برنج تایلندی عینا به شمال رفته و با اختلاط کمتر از ۵۰ درصد تحت عنوان برنج پر محصول ایرانی در بازار ایران به فروش می رسد.....

برنج تایلندی را ایرانی جا می‌زنند و به مردم می‌فروشند!
شمال نیوز : کشاورز گفت: در حال حاضر برنج تایلندی عینا به شمال رفته و با اختلاط کمتر از ۵۰ درصد تحت عنوان برنج پر محصول ایرانی در بازار ایران به فروش می رسد..... (ادامه)
این خوراکی‌ها باعث تپش قلب می‌شوند
آووکادو علاوه بر پتاسیم دارای چربی‌های مفید هم هست. با مصرف این خوراکی می‌توانید ضربان قلب تان را در حالت عادی و منظم حفظ کنید.(ادامه)
بهترین ادویه برای پوست و مغز
مطالعات بسیاری نشان داده اند که زردچوبه به کاهش التهاب، بهبود درد مفاصل، و درمان کبد کمک می کند. ترکیب فعال موجود در زردچوبه که به نام کورکومین شناخته می شود از ویژگی های ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی، ضد باکتری و فعالیت های ضد سرطانی سود می برد.(ادامه)
رونوشت به خدا ....(ديدگاه)
(ادامه)
از فواید برنج چه میدانید؟
فواید برنج برای سلامتی شامل تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B1 برای بدن می‌باشد.(ادامه)
کبد را با این اشتباهات آتش می‌زنید
یک داروساز گفت: با مصرف خودسرانه قرص ایبوپروفن در هنگام بروز سردرد افراد دچار عوارض مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و گوارشی می‌شود.یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف انواع سس‌های صنعتی، چیپس، پفک، نوشابه و استعمال سیگار آسیب‌های جبران ناپذیری را به سلامت کبد وارد می‌کند.(ادامه)
6 غذای ضد پیری رابشناسید
رژیم غذایی می تواند در شکل گیری آسیب رادیکال های آزاد که موجب تغییر در عملکرد سلول می شوند، التهاب و جمعیت باکتری های روده نقش داشته باشد.(ادامه)
همه چیز درباره سبزی پلو با ماهی شب عید
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از مصلحا‌ت در سبزی پلو با ماهی موجب متعادل شدن غذا می‌شود همچنین بکار بردن مصلحا‌ت در این غذا علاوه بر رفع عوارض ناشی از سردی موجب جذب بهتر آن نیز می‌شود. (ادامه)
حداکثر قیمت مصرف‌کننده برنج‌های وارداتی چقدر؟
براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم برنج هندی مرغوب ۳۸۰۰۰ ریال، برنج اروگوئه ۲۶۰۰۰ ریال و سایر برنج‌های وارداتی ۲۰۰۰۰ ریال تصویب و ابلاغ شد. (ادامه)
لیست قیمت روز انواع برنج در تاریخ 03 بهمن
لیست قیمت روز انواع برنج در تاریخ 03 بهمن در بازارها و طی معاملات روز جاری بدین شرح تعیین و اعلام گردید :(ادامه)
واردات غیرقانونی برنج به ایران تایید شد
بر اساس آمار ارائه شده در گمرک هندوستان این کشور طی ۴ ماهه مرداد، شهریور،مهر و آبان با وجود ممنوعیت واردات برنج به ایران ۴۴ هزار و ۴۶۷ تن برنج به کشور ما صادر کرده است.(ادامه)
دندان‌هایی سفید با دستور غذایی!
(ادامه)
واردات برنج در زمان ممنوعیت این بار از طریق گمرک + جدول
بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و مصوبه سازمان توسعه تجارت، واردات برنج در فصل برداشت و از انتهای تیرماه سال جاری ممنوع اعلام شد اما جدیدترین آمار منتشرشده از سوی گمرک نشان می‌دهد که در مرداد نیز برنج از مرزهای قانونی به کشور آمده است.(ادامه)
هشدار در خصوص واردات برنج هندی
شمال نیوز: انجمن واردکنندگان برنج ایران در نامه‌ای خطاب به وزیر جهادکشاورزی خواستار رعایت ممنوعیت واردات برنج از سوی همه واردکنندگان شد. (ادامه)
با این ۱۰ خوراکی به جنگ کلسترول بالا بروید
کاهش چربی اشباع‌شده تنها و مهم‌ترین تغییر غذایی است که شما می‌توانید برای کاهش کلسترول خون‌تان ایجاد کنید. خوراکی‌های تهیه شده از سویا، که به‌عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز و پنیر استفاده می‌شوند، با از بین بردن میزان چربی اشباع‌شده‌ای که مصرف می‌کنید به قلب‌تان کمک می‌کنند.(ادامه)
۸ خاصیت برنج
این روزها رژیم گرفتن مد شده و برنج از جمله مواد غذایی است که در فهرست حذف قرار می گیرد .سوالی که پیش می آید این است که آیا مصرف روزانه برنج مفید است؟ درواقع، برنج سبوس دار یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است .(ادامه)
تاثیر کیوی بر درمان بی‌خوابی
اگر شب‌ها در رختخوابتان غلت می‌زنید و به سختی به خواب می‌روید یک ساعت قبل از خواب دو عدد کیوی میل کنید. (ادامه)
قیمت انواع برنج در بازار+جدول
جدول قیمت انواع برنج در بازار میوه و تره بار منتشر شد.(ادامه)
قیمت انواع آجیل و خشکبار + جدول
(ادامه)
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد ..... عدالت اقتصادی ، چالشها و راهکارها
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد .....(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه  در سکوت دستگاههای نطارتی استان حدود 900 تن برنج هندی که حدود 4 سال قبل توسط اداره کل غله استان خریداری شده بود بعلت فروش نرفتن تاکنون سه بار تاریخ انقضای آن تمدید نمودند!.... توزیع برنجهای تاریخ مصرف گذشته در بین اقشار آسیب پذیر استان + سند
شمال نیوز : متاسفانه در سکوت دستگاههای نطارتی استان حدود 900 تن برنج هندی که حدود 4 سال قبل توسط اداره کل غله استان خریداری شده بود بعلت فروش نرفتن تاکنون سه بار تاریخ انقضای آن تمدید نمودند!....(ادامه)
فروش "انحصاری" ۸۲ هزار تن برنج دولتی با ۲۰درصد تخفیف
شمال نیوز: قرارداد فروش انحصاری و با تخفیف ۸۲ هزار تن برنج دولتی به یک خریدار حقیقی به ارزش ۱۸۲۲ میلیارد ریال، ۷ ابهام و سوال ایجاد کرده است که مسئولان شرکت بازرگانی دولتی ایران باید به آنها پاسخ دهند.(ادامه)
اسناد جدید توزیع "برنج آلوده" دولتی بین مردم
شمال نیوز: بی‌توجهی شرکت بازرگانی دولتی به ۷ نامه هشدارآمیز وزارت بهداشت و ارگان‌های وابسته به این وزارتخانه در نیمه نخست سال ۹۴ موجب تعلل در توقیف محموله ۳۰هزارتنی برنج آلوده هندی در انبارهای این شرکت و توزیع بخشی از این برنج‌ها در سطح عرضه شده است.(ادامه)
این مرد 39 همسر دارد! /عکس
یک مرد ۶۶ ساله‌ هندی ۳۹ همسر، ۹۴ فرزند و ۳۳ نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.