.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خودروی تیگو ۸ پلاگین هایبرید به زودی روانه بازار می‌شود. رونمایی از لوکس ترین خودروی برقی چینی ها در ایران + تصاویر
خودروی تیگو ۸ پلاگین هایبرید به زودی روانه بازار می‌شود.(ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند. ساخت شهرک انرژی خورشیدی توسط چین
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند.(ادامه)
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می‌آیند؟
از تصویب واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می‌تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می‌توانند وارد بازار ایران شوند؟ (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۲ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه سرکوب معترضین فرانسوی توسط پلیس این کشور و چراغ سبز مسئولین به واردات خودرو پرداخته اند.(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است. بنزین کارت به کارت می‌شود
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است.(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت. تهدید جدی ایران؛ علت برخورد دولت آلبانی با منافقین
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت.(ادامه)
کپی چینی لندکروز در راه ایران+ عکس
هنگتیان L۴۶۰۰ که به‌عنوان لندکروز چینی شناخته می‌شود که قرار است به بازار ایران عرضه شود. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند آفرودی چینی آشنا می‌شویم.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند. لایحه واردات خودرو‌های کارکرده با عمر حداکثر ۵ سال، تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده با عمر حداکثر پنج سال از زمان ترخیص از گمرک، موافقت کردند.(ادامه)
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است. شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس کالا تخلف است
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد
فهرست قیمت‌های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.(ادامه)
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است. قیمت جدید کارخانه ای ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.(ادامه)
خودروی کره‌ای از راه رسید+تصاویر
بعد از خرید شرکت سانگ یانگ توسط گروه KG MIBILITY شاهد عرضه نسخه جدید خودرو تیوولی هستیم.(ادامه)
خودروی رئیس گمرک ایران در بروجرد به علت لغزندگی جاده دچار حادثه شد که خوشبختانه حال وی و همراهانش مساعد گزارش شده است. خودروی رئیس گمرک ایران در بروجرد دچار حادثه شد / حال رضوانی فر مساعد است
خودروی رئیس گمرک ایران در بروجرد به علت لغزندگی جاده دچار حادثه شد که خوشبختانه حال وی و همراهانش مساعد گزارش شده است.(ادامه)
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد. خبر مهم ایران خودرو درباره قیمت پژو ۲۰۷
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد. شورای رقابت قیمت خودرو هایما را اعلام کرد
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند.
سوال از مسئولان؛ «قیمت بازار» دقیقاً چیست؟!
شمال نیوز : از یک دهه پیش، دشمنان ایران، با سلاح تحریم به جنگ منافع اقتصادی ایران آمده و با توقیف نفتکش‌های ایرانی سعی کردند دریا را برای ناوگان صادراتی ایران ناامن کنند. (ادامه)
قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران‌خودرو ویژه خرداد اعلام شد
قیمت نهایی محصولات ایران‌خودرو ویژه خرداد ماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد.(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.403 seconds.