.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرد شرور که به خاطر کری خوانی مرتکب قتل شده بود با سناریوسازی سعی کرده بود مسیر تحقیقات را منحرف کند اما پس از ۸ ماه در مخفیگاهش دستگیر شد. پایان زندگی مخفیانه شرور آدم کش
مرد شرور که به خاطر کری خوانی مرتکب قتل شده بود با سناریوسازی سعی کرده بود مسیر تحقیقات را منحرف کند اما پس از ۸ ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت. مهندس مکانیک در ۱۰ثانیه خودرو سرقت می‌کرد
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است. امیرعبداللهیان: منطقه به بشکه باروت تبدیل شده است
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.(ادامه)
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود. قانون بیمه شخص ثالث راننده‌محور همچنان منتظر اجرا
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود.(ادامه)
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد. واکنش یزدانی به خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.(ادامه)
شورای رقابت قیمت جدید ۸ محصول ایران خودرو را که از سوی وزارت صمت به عنوان خودروهای جدید معرفی شده بودند، اعلام کرد. قیمت ۸ محصول ایران خودرو اعلام شد
شورای رقابت قیمت جدید ۸ محصول ایران خودرو را که از سوی وزارت صمت به عنوان خودروهای جدید معرفی شده بودند، اعلام کرد.(ادامه)
مدت گارانتی خودرو ۲ ساله شد
رئیس سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان اعلام کرد که دوره گارانتی خودرو نمی‌تواند کمتر از ۲ سال باشد.(ادامه)
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. رای استیناف پرسپولیس صادر شد
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد. آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.(ادامه)
این دو ویژگی مهم پلیس کشورمان سبب شده تا امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای امنیت‌سازی و نظم آفرینی به الگوی مناسبی برای سایر نیرو‌های مسلح کشور‌های دنیا به ویژه جهان اسلام درآید. نمونه بارز الهام بخشی این نیرو را می‌توان در حال حاضر جریان عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی مشاهده کرد. اقتدار و شهادت‌طلبی دو شاخصه پلیس(يادداشت)
این دو ویژگی مهم پلیس کشورمان سبب شده تا امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای امنیت‌سازی و نظم آفرینی به الگوی مناسبی برای سایر نیرو‌های مسلح کشور‌های دنیا به ویژه جهان اسلام درآید. نمونه بارز الهام بخشی این نیرو را می‌توان در حال حاضر جریان عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی مشاهده کرد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎ رئیس جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد مازندران را ابلاغ کرد
شمال نیوز : رئیس‌جمهور قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران را برای اجرا به وزارت اموراقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خودروی برقی تسلا از سال ۹۷ خریداری شده است و در حال بازطراحی بخش‌های مختلف آن هستیم. روند مهندسی معکوس خودروی برقی تسلا از زبان دهقانی
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خودروی برقی تسلا از سال ۹۷ خریداری شده است و در حال بازطراحی بخش‌های مختلف آن هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: احتمالا این هفته اطلاعیه عرضه خودرو برای دور سوم از طریق سامانه یکپارچه منتشر می‌شود؛ این دور برای فروش خودروهای مازاد است که عمده آنها مونتاژی است. کدام خودروها در دور سوم سامانه یکپارچه عرضه می‌شود؟
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: احتمالا این هفته اطلاعیه عرضه خودرو برای دور سوم از طریق سامانه یکپارچه منتشر می‌شود؛ این دور برای فروش خودروهای مازاد است که عمده آنها مونتاژی است.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند. وزیر صمت: رانت در حوزه خودرو حذف می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تمام رانت‌ها در حوزه خودرو حذف می‌شود، افزود: خودروسازان باید روی پا‌های خود بایستند.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود. ایران خودرو رسماً مشخصات خودروی جدید خود را اعلام کرد + تصاویر
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد. کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند. قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور +جدول
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند.(ادامه)

طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد. این شاسی بلند چینی فقط برای چینی ها است! (+عکس)
طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد . یک مدیر مازندرانی سکاندار « امداد خودرو » ایران شد
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.888 seconds.