.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  استانداری گیلان در نامه دوم خود خطاب به فرمانداری اعلام کرده است حکم اولیه استاندار به قوت خود باقی است و حکم دیوان عدالت اداری مربوط به حکم انفصال از خدمت بابک ریحانی است. شهردار املش بار دیگر برکنار شد!
شمال نیوز: استانداری گیلان در نامه دوم خود خطاب به فرمانداری اعلام کرده است حکم اولیه استاندار به قوت خود باقی است و حکم دیوان عدالت اداری مربوط به حکم انفصال از خدمت بابک ریحانی است.(ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
«مهدی هاشمی» باز هم به زندان برنگشت!
مهدی هاشمی که مرخصی وی آخرین بار تا هفتم اسفند ماه جاری تمدید شده بود، باز هم به زندان برنگشت.(ادامه)
اعترافات معاون احمدی‌نژاد درباره او و مشایی
(ادامه)
نظر مهدی هاشمی درباره بازگشت به زندان
یکی از وکلای مهدی هاشمی گفت: مهدی می‌گوید بدون بابا بیرون زندان بدتر و بی‌رحم‌تر است.(ادامه)
مهدی هاشمی: دیگر دنیا برایم زندان شد
حضور مردم مقابل بیمارستان شهدای تجریش در پی انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ادامه)
سقف حقوق مدیران و کارکنان مشخص شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مجموع ناخالص دریافتی حقوق ماهانه مقامات، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها حداکثر ۲برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان مشمول قانون مدیریت است. (ادامه)
زمان بازگشت «مهدی هاشمی» به زندان مشخص نیست
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی نسبت به اینکه موکلش تا چه زمانی در بیرون از زندان خواهد بود ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: تا هر زمانی که آقایان عنایت داشته باشند موکلم بیرون از زندان خواهد بود. (ادامه)
نوبخت و طیب نیا انفصال از خدمت شدند؟
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رای دیوان محاسبات به انفصال از خدمت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در پرونده حقوق های نجومی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد.

نفس انتشار سند محرمانه جرم است/محکومیت یک قاضی به حبس(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده شهرداری تهران و مباحثی که در این زمینه مطرح است،‌ گفت: در مورد این پرونده سازمان بازرسی کل کشور وارد شد، آنها در حال بررسی این موضوع بودند و هنوز گزارش آنها به اتمام نرسیده بود که این گزارش نیمه تمام و نیمه کاره توسط برخی از افراد منتشر شد. (ادامه)
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: در سال ۱۳۹۴، ۱۳ هزار و ۸۷۳ نفر از رده‌های بالای مدیریتی بودند که ۳۹۷ نفر از آنها حقوق بالای ۲۰۰ میلیون ریال دریافت کردند. 400 مدیر حقوق بالای 20 میلیون دریافت کرده‌اند/ بانک‌‌ها، وزارت نفت و بهداشت در صدر متخلفان نجومی(خبر)
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: در سال ۱۳۹۴، ۱۳ هزار و ۸۷۳ نفر از رده‌های بالای مدیریتی بودند که ۳۹۷ نفر از آنها حقوق بالای ۲۰۰ میلیون ریال دریافت کردند.(ادامه)
۳۹۷ مدیر حقوق نامتعارف دریافت کردند
رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان اینکه از 100 هزار مدیر، 397 مدیر بانک ها بیمه ها و صندوق ها حقوق های نامتعارف دریافت کرده‌اند گفت: قاطبه مدیران، پاک دست هستند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم. پرونده شکایت دولت از برخی نمایندگان سابق در دادسرای روحانیت/ بازداشت ۴ نفر در پرونده بانک ملت/ 13 قاضی محکوم شدند(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : اولین نیاز یک عضو شورا تسلط انجام کار تیمی است و میدانیم افرادی هرچند بسیار توانمند که در درونشان نخوت و غرور(حس خود بزرگ بینی) باشد تن به کار تیمی نمیدهند و جایشان در شورا نیست.... مگر در شورای شهر چه خبر است ؟
شمال نیوز : اولین نیاز یک عضو شورا تسلط انجام کار تیمی است و میدانیم افرادی هرچند بسیار توانمند که در درونشان نخوت و غرور(حس خود بزرگ بینی) باشد تن به کار تیمی نمیدهند و جایشان در شورا نیست....(ادامه)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد. فرزندانی که بلای جان پدر شده‌اند/ دردسرهای دیدار فائزه برای هاشمی(خبر)
مهدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در ستاد انتخاباتی پدرش فعالیت می‌کرد. فعالیت‌های مهدی هاشمی قبل از سال 88 و ماجرای‌های بعد از آن موجب شد تا هاشمی تا آمدن مهدی به ایران آماج حملات مخالفان باشد.(ادامه)
ماجرای فیش‌های‌ میلیونی در دو دولت
ماجرای حقوق مدیران دولتی تنها مختص به دولت یازدهم نیست و در دولت قبل هم موارد متعددی از آن رسانه‌ای شده است اما هیچ‌کدام بازتاب آنچه در روزهای اخیر رخ داده را نداشته است. (ادامه)
مهدی هاشمی دوباره در بیمارستان بستری شد
مهدی هاشمی رفسنجانی که دوران محکومیت خود را در ندامتگاه اوین سپری می‌کند از روز گذشته برای انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.(ادامه)
ارائه 800 پرونده تخلف مسئولان به مراجع قضايي
افشار گفت: تاکنون بیش از 800 پرونده تخلفات مسئولان دستگاه های اجرایی در زمینه تغییر کاربری ها تشکیل و به مراجع قضایی ارائه شده است. (ادامه)
مهدی هاشمی بعد از چند روز مرخصی به اوین بازگشت؟!
مهدی هاشمی رفسنجانی پنج شنبه شب پس از پایان دو هفته مرخصی استعلاجی، دوباره به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
مرخصی ۱۴ روزه مهدی هاشمی امروز پایان می‌یابد
مرخصی ۱۴ روزه مهدی هاشمی به منظور گذراندن دوران نقاهت پس از عمل جراحی، امروز (سه‌شنبه) ۱۳ بهمن ماه جاری پایان می‌یابد.(ادامه)
لزوم شکایت از عربستان به مجامع بین‌المللی برای پیگیری فاجعه منا و حادثه فرودگاه جده
نمایندگان تهران، ورامین و شیراز در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری فاجعه منا در خصوص جانباختگان فاجعه و موضوع حادثه فرودگاه جده از طریق طرح شکایت از عربستان سعودی در مجامع بین‌المللی شدند.(ادامه)
تعویق ۱۴روزه محکومیت مهدی هاشمی
اجرای محکومیت مهدی هاشمی به‌مدت ۱۴ روز متوقف می‌شود.(ادامه)
مهدی هاشمی رد مال و جریمه نقدی را پرداخت نمی‌کند
علیزاده طباطبایی گفت: مهدی هاشمی حکم صادر شده را قبول ندارد و به همین خاطر هم رد مال و جریمه نقدی را که در حکم آمده پرداخت نمی‌کند.(ادامه)
حبس و شلاق تعلیقی برای حمله‌کنندگان به علی مطهری
وکیل مدافع علی مطهری جزئیات حکم صادره درباره متهمان حادثه شیراز را اعلام کرد.(ادامه)
حکم ۱۱ متهم حمله به علی مطهری در شیراز صادر شد
وکیل مدافع علی مطهری از صدور حکم بدوی ۱۱ متهم حمله به علی مطهری نماینده تهران در مجلس در جریان سفر سال گذشته وی به شیراز خبر داد.(ادامه)
۷۰ پیشنهاد راهبردی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی ۷۰ پیشنهاد راهبردی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه داده است.(ادامه)
نامه سرگشاده دعایی به رئیس‌جمهور درباره رییس دولت اصلاحات
برخورداری اتباع یک سرزمین از حقوق اولیه‌ی انسانی به‌عنوان حقوق فطری و طبیعی قدمتی به درازای تاریخ انسان و انسانیت داشته و دارد. حقوقی چون حق حیات که در بروز و ظهور خود حرمت جان و مال و مسکن و شغل آنها را از تعرض در بر می‌گیرد، همچنین ممنوعیت تفتیش عقاید و تعرض و مواخذه‌ی افراد ملت به صرف داشتن عقیده‌ای چنانکه مطبوعات و نشریات در بیان مطالب آزاد بوده و جز در چارچوب قانون نمی‌توان آنها را محدود و ممنوع از این حق نمود.(ادامه)
آقای مرتضوی، زیارت قبول
در رسانه‌ها آمد که آقای سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در مراسم اربعین، تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کردند و از آنجا به کربلای معلی می‌روند. (ادامه)
محجوب : احمدی نژاد قامت کارگران را کوتاه کرد
صحبت کردن با علی‌رضا محجوب، جذابیت خاصی دارد به این خاطر که وی دارای مسوولیت‌هایی است که پرداختن به هر کدام از آنها می‌تواند موضوع یک مصاحبه باشد.(ادامه)
عدم‌اجرای‌اکثرآرای تجاوزبه منابع ملی‌گلستان
رئیس کل دادگستری استان گلستان با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های دولتی، گفت: آرای قطعی زیادی در حوزه تجاوز به منابع ملی گلستان اجرا نشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.