.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : طراحِ طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی، با بیان اینکه این قانون 60 روز پس از ابلاغ باید اجرایی شود، افزود: در این قانون ذکر شده اگر فرد یا دستگاهی از اجرای قانون مذکور استنکاف کرد، مجرم شناخته شده و به انفصال از خدمت محکوم می‌شوند..... مدیران بازنشسته برای کناره‌گیری 2 ماه مهلت دارند + استانداران بازنشسته
شمال نیوز : طراحِ طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی، با بیان اینکه این قانون 60 روز پس از ابلاغ باید اجرایی شود، افزود: در این قانون ذکر شده اگر فرد یا دستگاهی از اجرای قانون مذکور استنکاف کرد، مجرم شناخته شده و به انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.....(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بکارگیری بازنشستگان دولتی در جایگاه‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور و نواب رئیس مجلس و اعضای شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان و معاونین رئیس جمهور بلامانع اعلام شده است.



مهر تایید شورای نگهبان بر اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان / معاون وزرا و استانداران بازنشسته هم رفتنی شدند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بکارگیری بازنشستگان دولتی در جایگاه‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور و نواب رئیس مجلس و اعضای شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان و معاونین رئیس جمهور بلامانع اعلام شده است. (ادامه)
تصاویر دو قاضی متخلف منتشر شد
(ادامه)
اژه‌ای اسامی قضات متخلف را اعلام کرد
اسامی ۲ قاضی فاسد در دادگستری تهران و اصفهان توسط سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است. ممنوع الخروجی ۱۰۰ مسئول دولتی/ واکنش ها به اظهارات محمود صادقی، یوسفیان ملا و بازداشت پسر نوبخت و پرونده احمدی نژاد، مشایی،مفسدین اقتصادی و معترضین خیابانی
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است.(ادامه)
ماجرای حبس ۲ نفر از مدیران فرودگاه امام چیست؟
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از صدور حکم قطعی حبس برای ۲ نفر از مدیران فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ لطفا او را گیر بیاورید
حکم جلبش اسفندماه صادر شده اما هنوز آزاد است. پدر محسن رو‌ح‌الامینی، از جان‌باختگان جنایت کهریزک و شاکی فعلی سعید مرتضوی، گفته است که حکم مرتضوی هنوز اجرا نشده.(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران
نایب‌ رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران خبر داد. (ادامه)
حکم انفصال شهرداران ۴ کلان‌شهر
رئیس دیوان محاسبات، توضیحاتی درباره تغییر روند رسیدگی به تخلفات مقامات در دیوان ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دریافت آبونمان در قبوض گاز که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شده بود، با تغییر نام به "هزینه خدمات مستمر" ، در قبوض جدید گاز از مشترکان دریافت شد..... آبونمان با اسم جدید به قبوض گاز برگشت !
شمال نیوز : دریافت آبونمان در قبوض گاز که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شده بود، با تغییر نام به "هزینه خدمات مستمر" ، در قبوض جدید گاز از مشترکان دریافت شد.....(ادامه)
حذف آبونمان از قبوض گاز آذر ماه +سند
سرانجام و پس از کش‌وقوس‌های چند ماهه میان دیوان عدالت اداری و شرکت ملی گاز ایران، حذف آبونمان از قبوض گاز مشترکین اجرایی و در قبوض آذر ماه اعمال شد. (ادامه)
اسامی خبرسازترین متهمان و محکومان
همواره در دستگاه قضایی پرونده‌های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده‌ها مربوط به چهره‌های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن‌ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می‌کشند.(ادامه)
شرکت گاز در برابر آبونمان تسلیم شد
شرکت ملی گاز ایران با کوتاه آمدن از موضع قبلی خود، فرآیند حذف آبونمان را کلید زد.(ادامه)
رییس قوه قضاییه در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد اظهار کرد: عده ای برای دفاع از همراهانشان بال بال می زنند و نظام را زیر سئوال می برند و برای تخریب رییس قوه قضاییه، دستگاه قضا را تخریب می کنند.

آقایی که خودش مسئول بوده 50 حرف دروغ علیه قوه قضاییه می‌زند/ این خیانت نیست؟/ به دروغ می گویند بر زندان ها نظارت نمی شود(خبر)
رییس قوه قضاییه در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد اظهار کرد: عده ای برای دفاع از همراهانشان بال بال می زنند و نظام را زیر سئوال می برند و برای تخریب رییس قوه قضاییه، دستگاه قضا را تخریب می کنند. (ادامه)
توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل
آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در فضای مجازی دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور جنجال آفرینی آنها شده و میدان‌دارش حمیدرضا بقایی است. (ادامه)
احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص اخراج می‌شود؟
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌که در زمان صدور حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی مقام معظم رهبری، تخلفات رییس دولت نهم و دهم کشف نشده بود، گفت: باتوجه به اثبات این تخلفات لازم است احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود. (ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند.

احتمال پیگیری پرونده طارمی با موضوع اختلاس/توضیح درباره شکایت خاتمی از سردارنقدی، پرونده سپنتا نیکنام، کاسپین، مهدی جهانگیری(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه درباره اینکه قرارداد طارمی با پرسپولیس جعلی بوده است، درباره ورود سازمان بازرسی به این موضوع گفت:اگر باشگاه دولتی باشد و با قرارداد جعلی پولی را برداشت کنند،جنبه اختلاس پیدا می‌کند. قطعا سازمان بازرسی و مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند. (ادامه)
به نظر می‌رسد تاکنون مجلس بابت پرونده‌ای که احمدی‌نژاد طی آن به جبران ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدهای نفتی واریز نشده به خزانه محکوم شده، شکایتی به دستگاه قضایی نبرده است.

رونمایی از 4 متهم دیگر پرونده تخلفات نفتی دولت سابق /دستور مستقیم احمدی نژاد برای واردات غیرقانونی بنزین در سال 88
به نظر می‌رسد تاکنون مجلس بابت پرونده‌ای که احمدی‌نژاد طی آن به جبران ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدهای نفتی واریز نشده به خزانه محکوم شده، شکایتی به دستگاه قضایی نبرده است. (ادامه)
حکم آمران حمله به علی مطهری صادر شد
(ادامه)
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت. از نظر ما محمدرضا رحیمی رهبر شبکه کلاهبرداری بود/ باید دادگاه احمدی‌نژاد تشکیل می‌شد
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت.(ادامه)
ساختمان اتاق بازرگانی در آمل احداث می شود
نماینده مردم آمل با بیان اینکه شهرهای بالای ۵۰ پروانه بازرگانی باید اتاق بازرگانی داشته باشند، افزود: ساختمان اتاق بازرگانی آمل کلنگ‌زنی خواهد شد.(ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
تعیین زمان محاکمه آمران حمله به علی مطهری
شمال نیوز : وکیل مدافع علی مطهری گفت: دادگاه آمران حمله به موکلم ١١ شهریور در شیراز برگزار می شود. (ادامه)

اسامی  شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد. اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری
اسامی شهرداران شهر ساری ،از بدو تاسیس شهرداری آغاز به کار بلدیه در ساری مربوط به سال ۱۲۹۸ می‌باشد و «احمد ممنون» به عنوان نخستین شهردار ساری در سال ۱۳۰۱ معرفی شد.(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!
در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تایید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده است و عزمش این است که این پیغام را بگوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پرونده مفتوحه «حمید بقایی » در این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در زمان مسئولیت وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

بقایی در قوه قضائیه پرونده دارد/ او باید بخشی از درآمدهایی که به خزانه واریز نشده را برگرداند/صدور حکم انفصال از خدمات دولتی برای بقایی
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پرونده مفتوحه «حمید بقایی » در این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در زمان مسئولیت وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد. (ادامه)
خيز «رسايي» براي صندلي «مينو خالقي»
«حمید رسایی شناسنامه به دست راهی اصفهان شده تا این‌ بار برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از این شهر اعلام کاندیداتوری کند. البته محل تولد او در شناسنامه‌اش مهر تهران خورده و هیچ ارتباط جغرافیایی با این شهر ندارد. حتی تحصیلات حوزوی‌اش را در قم به پایان رسانده اما حالا اصفهان، سکوی پرشی است برای رسیدن دوباره به بهارستان. بازماندن «مینو خالقی» از راهیابی به مجلس به حکم شورای نگهبان موجب شد حالا بساط برگزاری انتخابات میان‌دوره‏‌ای در اصفهان برپا شود.» (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.