.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باقری: پیشنهادات مستدل ما درباره بحث هسته‌ای و لغو تحریم‌ها اعلام شد/ هفته آینده گفت‌وگوها در وین ادامه می‌یابد/ طرف‌های مقابل برای مشورت به پایتخت‌ها می‌روند/ ما برای ادامه گفتگوها در همین زمان اعلام آمادگی کردیم....(خبر)
(ادامه)
حقوق کارکنان کدام دستگاه‌ها محرمانه می‌ماند؟
با وجود عدم مشمولیت برخی دستگاه‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری، در رابطه با ورود اطلاعات حقوق کارکنان در سامانه ثبت حقوق و مزایا، داشتن قانون خاص برای اداره دستگاه اجرایی بهانه‌ای برای عدم ورود نیست و باید تمامی دستگاه‌های تعیین شده در قانون نسبت به این موضوع اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد.
خداحافظی مهدی عبوری با شرکت بازآفرینی شهری ایران / مقصد بعدی عبوری کجاست ؟
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز:
پاستور هنوز پست های بعضاً کلیدی در دولت هست که ریاست آنها مشخص نشده و البته گمانه زنی هایی در رسانه ها در این زمینه مطرح می شود. 6 پُستی که ریاست آنها در دولت سیزدهم هنوز مشخص نشده است
شمال نیوز: پاستور هنوز پست های بعضاً کلیدی در دولت هست که ریاست آنها مشخص نشده و البته گمانه زنی هایی در رسانه ها در این زمینه مطرح می شود.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. ایران ۵۰ سال است که عضو آژانس بین‌الملللی است و این نهاد باید به رفتار تبعیض‌آمیز و سیاسی خاتمه دهد....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
اسلامی: آمریکا باید تمام تحریم‌ها را لغو کند تا مذاکرات از سر گرفته شود
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد، ایالات متحده باید تمام تحریم های خود علیه ایران را لغو کند تا مذاکرات متوقف شده برای احیای توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از سر گرفته شود. (ادامه)
خطیب‌زاده: لغو روادید عراق برای تردد‌های هوایی است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که لغو روادید عراق برای اتباع ایرانی در حال حاضر برای ترددهای هوایی است. (ادامه)
بیانیه مشترک ایران و آژانس: اجازه به بازرسان برای سرویس فنی تجهیزات نظارتی و جایگزینی کارت‌های حافظه
در بیانیه‌ مشترک ایران و آژانس اعلام شدبه بازرسان آژانس اجازه داده شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت‌های حافظه آن‌ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام کنند. (ادامه)
اسلامی: مذاکرات سازنده بود/ با گروسی برای تعویض کارت‌های حافظه دوربین‌های نظارتی توافق کردیم
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران گفت «مذاکرات سازنده ای را انجام دادیم و قرار شد مدیرکل در آینده نزدیک به تهران سفر کند.» (ادامه)
تصویری جالب از دیدار امروز گروسی و اسلامی +عکس
تصویری از دیدار گروسی (مدیر کل آژانس) و اسلامی در سازمان انرژی اتمی (ادامه)
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد. رویای شیرین پالایشگاه شیر در مازندران / پای برندها در میان است
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
پیام تبریک فرزند سردار شهید عظیمی به رئیس سازمان انرژی اتمی
(ادامه)
محمد اسلامی صبح امروز با حضور در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به عنوان رئیس جدید این سازمان آغاز کرد. آغاز فعالیت رئیس جدید سازمان انرژی اتمی
محمد اسلامی صبح امروز با حضور در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به عنوان رئیس جدید این سازمان آغاز کرد.(ادامه)
ایت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، طی حکمی مهندس محمد اسلامی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد. محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شد
ایت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، طی حکمی مهندس محمد اسلامی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.(ادامه)
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی می شود
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسیم/ از اولین اقدامات دولت آغاز نهضت مسکن سازی است/ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود/ ابراز نگرانی از اوضاع کرونایی ....(خبر)
(ادامه)
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند. کدام نمایندگان مجلس ممکن است به کابینه رئیسی بپیوندند؟
:کوچ نمایندگان از انتخابی‌ترین قوه جمهوری اسلامی به دولت نه امری عجیب است و نه بی‌سابقه. تقریبا در هر دوره پارلمان هستند نمایندگانی که عطای پارلمانتاریستی را به پاستورنشینی می‌بخشند و از قانون‌گذاری به امور اجرایی سفر می‌کنند.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
«علی‌اکبر صالحی» قصد کاندیداتوری در انتخابات دارد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی طبق قرائن موجود قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.(ادامه)
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.