.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با اقدام نظامی و یا تحریم نمی‌توان برنامه هسته‌ای ما را حذف کرد و سال ۲۰۲۳ شاهد پایان هیاهوی سیاسی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود. ۲۰۲۳ سال پایان هیاهوی سیاسی درباره برنامه هسته‌ای ایران است
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با اقدام نظامی و یا تحریم نمی‌توان برنامه هسته‌ای ما را حذف کرد و سال ۲۰۲۳ شاهد پایان هیاهوی سیاسی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مدارس انرژی اتمی قبلا فقط مقطع متوسطه را در بر می‌گرفت، اما موضوع نشر علوم و فنون نوین آنقدر مهم است که مدارس انرژی اتمی را به مقطع ابتدایی نیز گسترش داده ایم. رئیس سازمان انرژی اتمی: ۱۳ مدرسه اتمی در کشور داریم / برنامه ریزی برای احداث مدارس جدید
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مدارس انرژی اتمی قبلا فقط مقطع متوسطه را در بر می‌گرفت، اما موضوع نشر علوم و فنون نوین آنقدر مهم است که مدارس انرژی اتمی را به مقطع ابتدایی نیز گسترش داده ایم.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛ صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف/ همکاری با آژانس در چارچوب پادمان حفظ شود اما زیر بار خواسته‌های زورگویانه نروید/ در هر توافقی زیرساخت‌های هسته‌ای نباید دست بخورد(خبر)
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۷ خرداد
روزنامه‌های امروز عمدتا به رونمایی از فتاح، موشک هایپرسونیک ایرانی و پاسخ مدیرکل آژانس انرژی اتمی به سخنان ضد ایرانی نتانیاهو پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و سفر رهبر ملی و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان به کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است. امیرعبداللهیان: سپاه بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرلندی خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را در مبارزه با تروریسم در منطقه عهده دار است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت
بررسی ریزش بی سابقه بورس بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. رژیم صهیونیستی: از اظهارات فرمانده آمریکایی درباره ایران نگرانیم
مقام‌های رژیم صهیونیستی از ادعاهای اخیر یک فرمانده آمریکایی درباره ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند. از ملک سلمان دعوت می‌کنیم به تهران بیاید
وزیر امور خارجه ایران خطاب به اروپایی‌ها گفت:درهای مذاکره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
 امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند

از ملک سلمان برای سفر به ایران دعوت خواهیم کرد / طرحی در مجلس ارائه شده که برای مذاکرات احیای برجام محدودیت و سقف گذاشته/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند(خبر)
امیرعبداللهیان غرب را تهدید کرد/ احتمال تصویب یک مصوبه مهم در مجلس ایران/درهای مذاکرات هسته‌ای برای همیشه باز نمی‌ماند (ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)

ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد. ضریب حقوق همه حقوق‌بگیران ۲۰ درصد افزایش می‌یابد
ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور .... جزئیات مصوبه مهم مجلس درباره حقوق سال آینده ؛ حداقل حقوق اعلام شد / فرمول افزایش حقوق در سال ۱۴۰۲
نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۴ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار‌های مدیرکل آژانس انرژی اتمی با مقامات کشورمان و بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور پرداخته‌اند.(ادامه)

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند. متن بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند.(ادامه)
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند. متن بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی
سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام به انتشار بیانیه مشترک کردند.(ادامه)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم. گروسی: هنوز کارمان تمام نشده؛ دنبال حل مسائل هستیم / باید تضمین‌های ایران را دریافت کنیم / مطمئنم توافقات خوبی خواهیم داشت؛ در این صورت راه برای توافقات مهمتر باز می شود / اسلامی: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد(خبر)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم.(ادامه)
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. «مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» وارد تهران شد
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز:

کمیسیون تلفیق میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را 20 درصد تعیین کرد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۲
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را 20 درصد تعیین کرد.(ادامه)
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است. ماجرای عجیب چرخ خیاطی‌های میلیاردی!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد. جزئیات مصوبه پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان | مبلغ عیدی با کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد چقدر می شود؟(خبر)
شمال نیوز: معاون اول رییس جمهور، جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد. جزئیات پرداخت عیدی کارکنان دولت ابلاغ شد
معاون اول رئیس‌جمهور جزئیات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.