.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... ماجرای استقبال نمادین از امام خمینی در بهشت زهرا چه بود +عکس(خبر)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... (ادامه)
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند. ورزشکارانی که قربانی تصادفات شدند+ عکس
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند.(ادامه)
استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار گرفته؛ آن هم به دلیل شکایت کسانی که روزی پیراهن آبی عشق‌ ابدی‌شان بود.
استقلال در آستانه حذف از آسیا به دست خودی‌ها
استقلال در آستانه حذف از آسیا قرار گرفته؛ آن هم به دلیل شکایت کسانی که روزی پیراهن آبی عشق‌ ابدی‌شان بود. (ادامه)
سونامی طلاق در قم/تصویر سعید امامی روی تی شرت/واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد
(ادامه)
سردار سلیمانی موفق‌ترین فرمانده نیرو‌های مسلح شد
هشتمین جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از یگانها و فرماندهان برتر نیروهای مسلح صبح امروز برگزار شد(ادامه)
عکس/ تانک موشک انداز کرار به نیروهای مسلح تحویل شد
امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آخرین وضعیت ساخت تانک کرار و زمان تحویل این تانک به نیروهای مسلح گفت: تانک کرار آماده تحویل به یگان‌های نیروهای مسلح است. (ادامه)
بازداشتی‌های عربستان به 500 نفر رسید/ سقوط بازار سهام سعودی
ده‌ها نفر از اعضای آل سعود، مقام‌ها و مدیران تجاری روز شنبه در یک اقدام ناگهانی از سوی «کمیته مبارزه با فساد» دستگیر شدند. این دستگیری‌ها تنها ساعاتی پس از تشکیل این کمیته از سوی ملک سلمان رخ داد. (ادامه)
سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد بهشهر موافقت کرده است و جلب این موافقت، آخرین مرحله قبل از تصویب منطقه آزاد در هیئت دولت بوده است. تصویب منطقه آزاد امیر آباد در ایستگاه آخر/ گام نهایی، تنها تصويب در هيئت دولت
سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد بهشهر موافقت کرده است و جلب این موافقت، آخرین مرحله قبل از تصویب منطقه آزاد در هیئت دولت بوده است. (ادامه)
درگذشت دردناک بازیکن 23 ساله‌ی پرسپولیس به دلیل ایست قلبی
بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند ..... « فیلسوف مازندرانی »؛ چگونه وارد انتخابات 1400 خواهد شد ؟
شمال نیوز : علی لاریجانی اکنون یکی از مهمترین سیاستمداران ایرانی است . اوضاع حتی چنان شده که همین حالا از او به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 1400 یاد می کنند .....(ادامه)
تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز ایران از عراق توسط نیروی هوایی و انجام عملیات‌های متعدد شناسایی توسط هوانیروز از جمله آنهاست.(ادامه)
شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰
برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
معرفی سکانداران ایرانی فناوری در آمریکا
شمال نیوز : امروزه ایرانیان زیادی در حوزه فناوری در آمریکا فعال هستند و توانسته اند به مدارج عالی مدیریتی رسیده و چشم ها را خیره کنند.(ادامه)
امیر حاتمی وزارت دفاع را تحویل گرفت+عکس
وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در وزارت دفاع، کار خود را آغاز کرد.(ادامه)
شغل فوتبالیست‌های ایرانی قبل از شهرت
مهدی مهدوی کیا هنوز پشم های گوسفندان را خوب می چیند. او که پیش از تبدیل شدن به یک فوتبالیست معروف مجبور بود در مزرعه پدرش در روستای چشمه اراک زندگی کند، علاوه بر کارهای کشاورزی در دامداری هم فعالیت زیاد می کرد (ادامه)
یک بازیکن دیگر به استقلال پیوست
بازیکن سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به استقلال پیوست.(ادامه)
واکنش چهره‌ها به حمله موشکی سپاه به داعش +تصاویر
پس از انتشار خبر و تصاویر و فیلم های این حمله موشکی سپاه بسیاری از چهره‌ها و شخصیت های سیاسی کشورمان در شبکه های اجتماعی به اقتدار سپاه و پاسخ محکم ایران به تروریست ها حامیانشان واکنش نشان دادند.(ادامه)
وقتی با دوستان در باره مداحان صحبت می کردیم، بحث این بود که چه حرف تازه ای کشف کرده اند، روضه جدیدی که هیچ کس نخوانده باشد. حالا باید منتظر برخی از منبری ها باشیم که این کار را می کنند. آیا ابن ملجم خانه زاد امام علی (ع) بوده است؟(يادداشت)
وقتی با دوستان در باره مداحان صحبت می کردیم، بحث این بود که چه حرف تازه ای کشف کرده اند، روضه جدیدی که هیچ کس نخوانده باشد. حالا باید منتظر برخی از منبری ها باشیم که این کار را می کنند.(ادامه)
انتصاب در فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد معرفی شد.(ادامه)
چرا روابط عربستان و قطر تا این اندازه تیره شد؟
این اولین بار نیست که کشورهای عربی خلیج فارس با قطر وارد تنش‌ جدی می‌شوند. اما متوقف کردن پروازها و حتی اخراج شهروندان در کنار قطع روابط دیپلماتیک٬ رویدادی است که باید دلایل محکم و عمیقی پشت آن نهفته باشد.(ادامه)
احمد نوراللهی موفق شد با تایید مدارک مربوط به سربازی خود مجوز بازگشت به پرسپولیس را دریافت کند.
سومین خرید پرسپولیس هم مشخص شد+ عکس
احمد نوراللهی موفق شد با تایید مدارک مربوط به سربازی خود مجوز بازگشت به پرسپولیس را دریافت کند. (ادامه)
اولین نشانه‌های شکست توطئه‌های ریاض مبتنی بر ایجاد اجماع عربی - اسلامی - صهیونیستی به رهبری آمریکا برای اقدامات خصمانه و منزوی کردن ایران در حالی بروز پیدا کرد که هنوز ترامپ سفر خود را به پایان نبرده. سعودی‌ها با ۴۰۰ میلیارد دلار قطر را خریدند/ سناریوی آمریکایی براندازی در قطر/ ترامپ چگونه امیر قطر را خشمگین کرد؟(خبر)
اولین نشانه‌های شکست توطئه‌های ریاض مبتنی بر ایجاد اجماع عربی - اسلامی - صهیونیستی به رهبری آمریکا برای اقدامات خصمانه و منزوی کردن ایران در حالی بروز پیدا کرد که هنوز ترامپ سفر خود را به پایان نبرده.(ادامه)
اهدا مدال قهرمانی پورعلی گنجی به هانی نوروزی+عکس
مدافع ملی پوش کشورمان و همبازی سابق هادی نوروزی در نفت تهران به دیدار فرزند کاپیتان ابدی پرسپولیس رفت.(ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
برنامه نود هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 23:01 روی آنتن رفت.(ادامه)
زمانی که به وطن بازگشت در پایگاه نیروی هوایی دزفول به عنوان استاد خلبان مشغول به آموزش خلبان های دیگر شد. اولین خلبان شهید جنگ تحمیلی که بود؟
زمانی که به وطن بازگشت در پایگاه نیروی هوایی دزفول به عنوان استاد خلبان مشغول به آموزش خلبان های دیگر شد.(ادامه)
هر آنچه در برنامه نود 4 اردیبهشت 96 گذشت+تصاویر
از گفتگوی صمیمانه با آرش برهانی تا حواشی قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم/عنایتی بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر شد (ادامه)
محمود احمدی نژاد فرد زیرکی در سیاست بازی است ؛ لااقل خودش اینگونه فکر می کند . او وقتی کاری را انجام می دهد برای بعد از آن هم پلن و طرح خود را آماده یم کند . او بی گدار به آب نزده ؛ از همان اول هم می خواست نامزد انتخابات شود ؛ نه در این چند ماهه ؛ بلکه از همان روز که دست به دست با روحانی پاستور را ترک کرد.
نقشه دوم احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری؛ تلاش برای دریافت حکم حکومتی(خبر)
محمود احمدی نژاد فرد زیرکی در سیاست بازی است ؛ لااقل خودش اینگونه فکر می کند . او وقتی کاری را انجام می دهد برای بعد از آن هم پلن و طرح خود را آماده یم کند . او بی گدار به آب نزده ؛ از همان اول هم می خواست نامزد انتخابات شود ؛ نه در این چند ماهه ؛ بلکه از همان روز که دست به دست با روحانی پاستور را ترک کرد. (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.