.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز  : بی بهره بودن مازندران از صنایع تکمیلی و تبدیلی گیاهان دارویی در حالی است که سالانه تولیدات استان به صورت خام فروخته می شود .... دست خالی مازندران از صنایع تکمیلی/ خام فروشی گیاهان شفابخش
شمال نیوز : بی بهره بودن مازندران از صنایع تکمیلی و تبدیلی گیاهان دارویی در حالی است که سالانه تولیدات استان به صورت خام فروخته می شود ....(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
پیام قلعه‌نویی به شیخ دیاباته / عکس
(ادامه)
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی شد
مسئولان باشگاه سپاهان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه را معرفی کردند.(ادامه)
جدال استقلال-سپاهان یک فینال است
پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دیدار تیم های استقلال و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: این بازی به دلیل حساسیت هایی که دارد یک فینال محسوب خواهد شد.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
شکایت مدیرعامل سابق استقلال از مدیرعامل فعلی
مدیرعامل سابق استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل کنونی این باشگاه شکایت کرد.(ادامه)

نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند.
رونمایی از تحریم‌های جدید جمهوری‌خواهان آمریکا علیه ایران
نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند. (ادامه)
انتصابات قریب الوقوع مدیریتی در استان
شنیده می شود هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به عنوان فرماندار شهرستان رودبار منصوب خواهد شد. (ادامه)
واحد پول ایران از قران تا ریال
بانک شاهنشاهی که توسط انگلستان تاسیس شده بود، حدود ۴۰ سال، چاپ اسکناس را در انحصار خود داشت؛ تا اینکه در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۰۹، حق انتشار اسکناس از آن بانک سلب و به بانک ملی ایران واگذار شد. دو سال بعد و همزمان با آغاز سال ۱۳۱۱، واحد پول کشور که از قران به ریال تغییر کرده بود توسط بانک ملی ایران منتشر و ملاک معاملات قرار گرفت. اسکناس‏‌های اولیه به‌صورت ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۱۰۰۰ ریالی، چاپ شد. (ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
۴ انتصاب مدیریتی جدید در گیلان
گیل خبر: شنیده می شود امیر مرادی مدیرکل اسبق پدافند غیرعامل استان بزودی بعنوان مدیرکل بحران گیلان به جای رضا اسلامی منصوب می شود.(ادامه)
تست کرونای کدامیک از مسئولان مثبت بوده است؟
بیماری کرونا، این روزها مهم‌ترین موضوعی است که در تمامی سطوح جامعه اعم از نهادهای سیاسی رسمی و محافل شخصی افراد مطرح می‌شود. از همان لحظه‌ای که در ۳۰ بهمن ( ۱۹ فوریه) مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم از سوی وزارت بهداشت مطرح شد، التهابی فراگیر بر کشور حاکم شد. این ویروس میان غنی، فقیر، مسئول، غیر مسئول، پیر، جوان و... تفاوتی قائل نمی‌شود، دامن‌گیر بخشی بزرگ از شخصیت‌های سیاسی و مسئول کشور نیز شده است. (ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
شمال نیوز :  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد..... گزارش اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در گیلان/ استقبال در روز اول
شمال نیوز : ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.....(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
حمله دوباره مدیر سابق فدراسیون به تاج
رییس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است در حال حاضر که کشور با مشکلات تحریم روبه‌رو است، نباید مربی خارجی برای تیم ملی جذب می‌شد.(ادامه)
مهاجم پرسپولیس در یک قدمی استقلال !
در روز‌هایی که باشگاه استقلال و آندره‌آ استراماچونی در اندیشه یکی، دو خرید از بازار‌های خارجی برای تقویت این تیم بودند اتفاقی جالب رخ داد که می‌تواند شنیدنی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده ها  از این حکایت دارد که با توجه به تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، بزودی مدیرکل میراث فرهنگی استان تغییر خواهد کرد..... پایان کار مدیرکل میراث فرهنگی / گزینه های جدید چه کسانی هستند؟
شمال نیوز : شنیده ها از این حکایت دارد که با توجه به تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه، بزودی مدیرکل میراث فرهنگی استان تغییر خواهد کرد.....(ادامه)
خطر دوباره حذف استقلال از آسیا
مسئولان باشگاه استقلال بعد از پرداخت بدهی به بازیکنان و مربیان سابق حالا برای پرداخت بدهی‌ مالیاتی آنها دچار دردسر شده و در صورت عدم پرداخت بدهی این بازیکنان برای حضور در آسیا دچار مشکل خواهند شد.(ادامه)
انتخاب شهردار آمل از کاسه زیر نیم کاسه تا مشکلات قانونی
با گذشت بیش از چهارماه از استعفای شهردار سابق آمل، این شهر هنوز در دست سرپرستان مدیریت می‌شود و سایه بی‌تکلیفی بر شهرداری این شهر مهم مازندران سنگینی می‌کند،‌ مساله‌ای که قانون مبهم و نبود تفسیری واضح از آن مقصرش عنوان شده‌است. (ادامه)
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر.... به ۱۰ نفر اول اصولگرایان بگویید بروید کلاه بیاورید، می‌روند سر می‌آورند!
شمال نیوز: باهنر گفت: ما در جوانگرایی و درجا زدن بر مدیران پیر، متاسفانه افراط و تفریط داریم، من همواره مثال می‌زنم که نیروهای مسلح را درنظر بگیرید زمانی که کسی می‌خواهد امیر یا سردار شود ابتدا باید ستوان، سروان، سرگرد و سرهنگ شود بعد اگر....(ادامه)
از علی دایی و اسکوچیچ تا قلعه نویی و تارتار
کاندیدا‌های مختلف سرمربیگری برای تیمی که بر سر نخواستنش دعواست!(ادامه)
شمال نیوز: سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان در حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد.
مناف هاشمی مشاور شهردار تهران شد+ توضیحات حناچی درباره این حکم
شمال نیوز: سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان در حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه..... پایان خوش لیگ یک برای خونه به خونه با یک برد بی دردسر
شمال نیوز : در ابتدای لیگ نام‌های بزرگی برای صعود به لیگ برتر قرار داشتند؛ ملوان بندرانزلی، مس کرمان، گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر، بادران تهران، فجرسپاسی، گل ریحان البرز و حتی خونه به خونه.....(ادامه)
حضور فرماندهان کل سپاه در کنار هم نیز از دیگر برنامه های قابل توجه این مراسم بود که مجری مراسم از سرداران رضایی، صفوی، جعفری و سلامی خواست تا برای همبستگی در برابر دشمنان، در کنار هم قرار گیرند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.