.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ...
اعلام آمادگی خودجوش احزاب برای راه‌اندازی ستاد‌های مردمی سید ابراهیم رییسی/ رئیسی بیاید همه حول او اجماع می‌کنند/ کسی نمایندگی از طرف رئیسی ندارد
سیدمهدی هاشمی یادآور شد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه انتخابات شوند حتما و قطعا مشابه قبل یک اجماعی روی نام ایشان صورت خواهد گرفت و اساسا یکی از دلایلی ... (ادامه)
معاملاتی شدن نماد اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس
نماد اکثریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در بورس اوراق بهادار تهران معاملاتی شده اند.(ادامه)
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند. حمایت قاطع خداد عزیزی از علی کریمی
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند.(ادامه)
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
علی کریمی رسما اعلام کاندیداتوری کرد
علی کریمی رسما اعلام کرد در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان کاندید در پست ریاست فدراسیون شرکت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها رفت و آمد به دفتر لاریجانی بسیار است و بسیاری از چهره‌های سیاسی در حال رایزنی با او، آن‌هم با محور انتخاباتند.

دیدار چهره های مختلف سیاسی با لاریجانی برای رایزنی درباره انتخابات1400
شمال نیوز : این روزها رفت و آمد به دفتر لاریجانی بسیار است و بسیاری از چهره‌های سیاسی در حال رایزنی با او، آن‌هم با محور انتخاباتند. (ادامه)
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند.
رییسی کاندیدای انتخابات 1400 است؟
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)
شمال نیوز : سردار دهقان، در دولت اول رحانی وزیر دفاع و پیش از آن در دولت دوم اصلاحات و دولت اول احمدی‌نژاد معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید بود .... سردار دهقان؛ اولین نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : سردار دهقان، در دولت اول رحانی وزیر دفاع و پیش از آن در دولت دوم اصلاحات و دولت اول احمدی‌نژاد معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید بود ....(ادامه)


اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد. اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰
اعلام کاندیداتوری سردار دهقان برای انتخابات ۱۴۰۰مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت.

نوبخت، کاندیدای ۱۴۰۰/ کاندیداتوری شما، حکم نمک بر زخم ملت است؛ نکنید، آقای نوبخت!
شمال نیوز: صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام خود انتقادات تندی را نسبت به اعلام کاندیداتوری نوبخت داشت. (ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: .... واکنش احمد خمینی به احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی / جمعی از بزرگان از پدرم برای کاندیداتوری دعوت کرده‌اند اما ...
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: ....(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
رونمایی از ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰
روزنامه اعتماد نوشت: دو سیاستمدار دیگر نامزدی خود را را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند؛ عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی. یکی اصلاح‌طلب یا به بیان دقیق‌تر سیاستمداری میانه‌رو نزدیک به اصلاح‌طلبان و آن ‌یک، اصولگرا. اولی سیاستمردی با کارنامه و سابقه کار اقتصادی و دیگری سیاستمداری که عمدتا در مناصب فرهنگی کار کرده. (ادامه)
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد.... وزیر جوان می‌خواهد رئیس‌جمهور شود؟ / واکنش جالب آذری جهرمی
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد....(ادامه)
ظریف: عده ای از ترس کاندیداتوری من، مدام در کار وزارت خارجه کارشکنی می کنند؛ خیالشان راحت، کاندیدای ۱۴۰۰ نمی‌شوم / برخی به خاطر منافع اقتصادی، مخالف تصویب FATF هستند / درباره تبعات قیمت بنزین در آبان ۹۸ هشدار داده ....(خبر)
(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
رفیقدوست : موافق ریاست جمهوری نظامی ها هستم / شاید یک نظامی بتوانند به مرکب سرکش دلار افسار بزند / به جای یارانه باید به یک کشاورز تراکتور می دادیم / اگر فتاح از ما سوال می‌کرد آن مطالب را نمی‌گفت / فکر نمی کنم نیاز به اصلاح داشته باشم .... (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد .... فعال سیاسی اصولگرا : تعداد نامزد‌های اصولگرا به ۳۵ نفر می‌رسد/رئیسی پررنگترین نقش را در جریان اصولگرایی دارد/ جلیلی نفر سوم لیست است/ نامزدی فتاح منتفی نیست
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92، درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد ....(ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است. شرط لاریجانی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰؛ حمایتم کنید تا شرکت کنم
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است.(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
حق شناس از کاندیداتوری ریاست شورای شهر تهران انصراف داد
حق شناس گفت: لحظاتی پیش پیامکی از سوی یکی از بزرگان اصلاح طلب مبنی بر انصراف بنده از کاندیدای ریاست شورای شهر تهران برای من ارسال شد و بر همین اساس بنده انصراف خود را در این انتخابات اعلام کردم(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است .... عضو شورای مرکزی کارگزاران: ظریف از لاریجانی مقبول‌تر و رای‌آورتر است/ ظریف از طیف معتدل است، اما کارنامه اصلاح طلبانه دارد
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه «ظریف می‌تواند یکی از گزینه‌ها ۱۴۰۰ باشد» گفت: «هنوز برای اینکه بگوییم ظریف حتما کاندیدا خواهد بود زود است ....(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است. درباره افشاگری تکراری میرسلیم علیه قالیباف(يادداشت)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.