.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  پس از  دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. معاونت سیاسی ، امیتی استانداری مازندران مشخص شد / تداوم نقش برجسته مشاوران
شمال نیوز : پس از دو ماه گمانه زنی در خصوص گزینه های مختلف معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بالاخره تلکیف این معاونت مهم در استانداری مازندران مشخص شد. (ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» در کابینه رئیسی دور هم جمع شدندومحفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد!
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)

 رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. پاسخ علی لاریجانی به سخنگوی شورای نگهبان درباره اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت/ مُهر محرمانه را بردارید!
رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. (ادامه)
انصراف بذرپاش از کاندیداتوری شهرداری تهران
منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف مهرداد بذرپاش برای کاندیداتوری شهرداری تهران خبر داد.(ادامه)
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند سرنوشت کابینه رئیسی را کدام‌یک تعیین می‌کند؛ رایزنی ها یا سامانه معرفی وزرا؟
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)
"علیرضا افشار" مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی شد
علیرضا افشار مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی سیدابراهیم رئیسی شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است. هیچ داوطلبی به دلیل اقامت بستگان در خارج از کشور رد صلاحیت نشد
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است.(ادامه)
واکنش مهرعلیزاده به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها
محسن مهرعلیزاده در واکنش به نتیجه بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری، اظهار کرد: نمی‌شود ادعای دین داری کرد و ‎جریان حذف دیگران را ترویج نمود!(ادامه)
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد. بیانیه زهرا شجاعی درباره بررسی صلاحیت‌ها
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
 نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد. جنجال حمایت از احمدی نژاد در جلسه علنی مجلس /شعار مرگ بر منافق در صحن
نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد.(ادامه)
حسین دهقان به نفع آیت الله رئیسی انصراف داد
سردار حسین دهقان به نفع ابراهیم رئیسی ار انتخابات کنار کشید. (ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود. جانشین سید ابراهیم رییسی در قوه قضائیه کیست؟
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود.(ادامه)
نامزد نهایی جریان اصلاحات پس از تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: نامزد نهایی جریان اصلاحات بعد از تصمیم شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود که در حال حاضر هنوز رای‌گیری در جبهه اصلاحات برای تعیین کاندیدای نهایی انجام نشده است.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ مسعود پزشکیان و دخترش در ستاد انتخابات
مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در وزارت کشور حاضر شد و رسما اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
آذری‌جهرمی: می‌توان محبوبیت «ظریف» را به کاندیدای دیگری منتقل کرد
وزیر ارتباطات دولت روحانی گفت: محبوبیت ظریف، به نامزد دیگری، قابل انتقال است و او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.(ادامه)
«علی‌اکبر صالحی» قصد کاندیداتوری در انتخابات دارد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی طبق قرائن موجود قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.(ادامه)
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد
فریدون عباسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند .  تکذیب خبر سفر رئیسی به مشهد و کرمان
شنیده حاکی بر این است که با قطعی شدن ورود علی لاریجانی به صحنه رقابت ، برخی از اصولگرایان رقابت رئیسی با این چهره را به صلاح رئیس دستگاه قضا ندانسته و رایزنی هایی را جهت عقب نشینی رئیسی آغاز کرده اند . (ادامه)
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست. کاندیداتوری علی لاریجانی ۱۰۰ درصد قطعی شد
بهروز نعمتی که پیشتر از افزایش احتمال نامزدی آقای علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده بود، لحظاتی پیش در یک گفتگوی مجازی اعلام کرد که ثبت‌نام وی قطعی شده و آقای لاریجانی فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت. وی گفت که رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی هنوز مشخص نیست.(ادامه)
عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد؟
در حالیکه صبح امروز بیانیه انصراف از حضور در انتخابات منسوب به محمد رضا عارف منتشر شده بود اما علیرضا خامسیان از نزدیکان عارف می گوید این بیانیه معتبر نیست. (ادامه)
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید. احمدی نژاد به آیت الله هاشمی رسید
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.(ادامه)
رستم قاسمی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد. (ادامه)
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
متکی گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، با ابراز مسرت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد و در عرصه رقابت حضور خواهند داشت.

رئیسی کاندیداتوری برای انتخابات را پذیرفت/ نامزدی قالیباف منتفی شد
متکی گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب، با ابراز مسرت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد و در عرصه رقابت حضور خواهند داشت. (ادامه)
عکسی از سردار دهقان و همسرش در ستاد انتخابات
سردار دهقان همراه با همسرش در محل ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور پیدا کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.