.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
استقلال که نیم فصل اول را با قهرمانی به اتمام رساند، به واسطه سوء مدیریتی که هر روز نیز دامنه دارتر می شود، در خطر قرار گرفته. استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!
استقلال که نیم فصل اول را با قهرمانی به اتمام رساند، به واسطه سوء مدیریتی که هر روز نیز دامنه دارتر می شود، در خطر قرار گرفته.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی بود اما یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار نگرفت اما پیش از انقلاب با یک تشر آمریکایی، بخشی از کشور را هدیه می‌دادند. اجازه نداده و نخواهیم داد که یک وجب از خاک ایران در اختیار بیگانگان قرار گیرد ...(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند. مقصر حذف تیم ملی فوتبال یک نفر نیست/قلعه‌نویی باید شفاف‌سازی کند
بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس فوتبال با بیان این که در حذف و ناکامی تیم ملی یک نفر به تنهایی مقصر نیست گفت: در مورد انتقاداتی که مطرح می شود سرمربی تیم ملی باید شفاف‌سازی کند.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
آشنایی با داور ایران - ژاپن
(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم. تاکید آیت الله لائینی بر حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: به ایجاد فضای دلگرم کننده در جامعه نیاز داریم.(ادامه)
 دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت. عناوین روزها و شعار محوری برنامه‌های دهه فجر 1402 اعلام شد
دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت.(ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند. سازمان وظیفه عمومی: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند.(ادامه)
شورای برون مرزی وزارت ورزش با درخواست اردوی استقلال برای برپایی اردوی خارج از کشور موافقت کرد. حل مشکل استقلال برای برپایی اردوی امارات
شورای برون مرزی وزارت ورزش با درخواست اردوی استقلال برای برپایی اردوی خارج از کشور موافقت کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
هافبک فرانسوی تیم استقلال پس از ۹ روز حضور در بیمارستان سرانجام به خانه برگشت. شاه ماهی استقلال به خانه بازگشت
هافبک فرانسوی تیم استقلال پس از ۹ روز حضور در بیمارستان سرانجام به خانه برگشت.(ادامه)
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال سرپرست جدید این تیم به زودی مشخص می‌شود. هاشمی‌نسب سرپرست استقلال می‌شود
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال سرپرست جدید این تیم به زودی مشخص می‌شود.(ادامه)
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد. شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عیادت کرد. تاج از کوین یامگا عیادت کرد
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال از کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عیادت کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
سرپرست تیم فوتبال استقلال استعفا کرد
سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
سفیر ایران در سازمان ملل درباره عملیات ضد ترویستی ایران در سوریه و عراق اعلام کرد: عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با رعایت کامل تعهدات بین المللی ایران انجام گرفته است سفیر ایران در سازمان ملل: عملیات ضد تروریستی ایران با رعایت کامل تعهدات بین‌المللی انجام شد
سفیر ایران در سازمان ملل درباره عملیات ضد ترویستی ایران در سوریه و عراق اعلام کرد: عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با رعایت کامل تعهدات بین المللی ایران انجام گرفته است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.