.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم استقلال در دربی ۱۰۳ می‌رود. ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی دربی
تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف تیم استقلال در دربی ۱۰۳ می‌رود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۳ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن و آغاز رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در شمال اقیانوس هند پرداخته‌اند.(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند روحیه بازیکنان این تیم را در آستانه شهرآورد بالا ببرند، مبلغ ویژه‌ای را پرداخت کردند. استقلالی‌ها پولدار شدند
مدیران باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند روحیه بازیکنان این تیم را در آستانه شهرآورد بالا ببرند، مبلغ ویژه‌ای را پرداخت کردند.(ادامه)
تمام بلیت‌های بازی دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال به فروش رسید. تمام بلیت‌های دربی فروخته شد
تمام بلیت‌های بازی دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال به فروش رسید.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد.

داور مازندرانی قاضی شهرآورد پایتخت می‌شود؟
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد. (ادامه)
استوری بلانکو با طعم تهدید +عکس
(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود. غایبان اصلی دربی برگشت چه کسانی هستند؟
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
جريان انقلابی اصیل، با سعه‌صدر و مدارا، نه‌تنها مشوق ریزش‌ها نیست و دافعه را فقط در حد ضرورت پذیرا می‌شود بلکه همواره به دنبال گسترده کردن چتر انقلاب، جذب حداکثری، رویش بیشتر و تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل و سیاست خارجی کشور است. ما از وضع موجود راضی نیستیم(يادداشت)
جريان انقلابی اصیل، با سعه‌صدر و مدارا، نه‌تنها مشوق ریزش‌ها نیست و دافعه را فقط در حد ضرورت پذیرا می‌شود بلکه همواره به دنبال گسترده کردن چتر انقلاب، جذب حداکثری، رویش بیشتر و تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل و سیاست خارجی کشور است.(ادامه)
در جلسه هماهنگی برگزاری یکصدوسومین شهرآورد پایتخت مقرر شد این مسابقه در زمان قبلی اعلام شده برگزار شود. استقلال - پرسپولیس؛ چهارشنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی
در جلسه هماهنگی برگزاری یکصدوسومین شهرآورد پایتخت مقرر شد این مسابقه در زمان قبلی اعلام شده برگزار شود.(ادامه)
در جلسه هماهنگی برگزاری یکصدوسومین شهرآورد پایتخت مقرر شد این مسابقه در زمان قبلی اعلام شده برگزار شود. استقلال - پرسپولیس؛ چهارشنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی
در جلسه هماهنگی برگزاری یکصدوسومین شهرآورد پایتخت مقرر شد این مسابقه در زمان قبلی اعلام شده برگزار شود.(ادامه)
پس از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور اتاق VAR در داربی، یک داور زن دیگر هم برای این مسابقه انتخاب شد. مهناز ذکایی دومین داور زن داربی شد
پس از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور اتاق VAR در داربی، یک داور زن دیگر هم برای این مسابقه انتخاب شد.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت. زمان برگزاری دربی ۱۰۳ مشخص شد
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرپرستان، مدیران رسانه ای و مسئولین کانون هواداران باشگاههای پرسپولیس و استقلال را به این کمیته احضار کرد. احضار مسئولان سرخابی‌ها به کمیته اخلاق
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرپرستان، مدیران رسانه ای و مسئولین کانون هواداران باشگاههای پرسپولیس و استقلال را به این کمیته احضار کرد.(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:یکی از داوران حاضر در اتاق VAR نیز خانم مهسا قربانی خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد. مهسا قربانی نخستین داور زن دربی شد
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:یکی از داوران حاضر در اتاق VAR نیز خانم مهسا قربانی خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد.(ادامه)
عقیل امامی * انتخابات شگفتی ساز؛ ایرانیان در کانون توجه جهانیان(يادداشت)
عقیل امامی *(ادامه)
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد. سرمربی جدید باشگاه استقلال مشخص شد
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیس فیفا به مناسبت سال روز سفرش به ایران، پستی در صفحه‌ی شخصی‌اش منتشر کرد. اینفانتینو: فوتبال در کشور ایران در حال شکوفایی است
رئیس فیفا به مناسبت سال روز سفرش به ایران، پستی در صفحه‌ی شخصی‌اش منتشر کرد.(ادامه)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید. انتخابات عمل صالح است مراقب باشید از دست نرود
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است. تصمیم نهایی مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته‌های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند. ۶ بازیکن آبی پوش در خطر محرومیت
۶ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار هفته آینده مقابل سپاهان قرار دارند.(ادامه)
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است. مشاور رسانه‌ای نکونام برکنار شد
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.