.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فواید نوشیدن آب داغ
نوشیدن آب سرد یا گرم، بدن افراد را سالم و هیدراته نگه می‌دارد.(ادامه)
۷ ماده غذایی مفید برای استخوان‌ها
۷ ماده غذایی تاثیر فوق العاده‌ای برای پیشگیری از پوکی استخوان دارند.(ادامه)
بهترین جایگزین شام برای کاهش وزن
تمام افرادی که به‌سلامت خود اهمیت می‌دهند باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای وعده شام خود باشند.(ادامه)
خواص جالب و بی‌نظیر سیب زمینی بنفش
قابل به ذکر است که گنجاندن این سیب زمینی برای بدن مزایای بسیاری در پی دارد که در ادامه این مقاله به بیان هر یک آن ها می پردازیم.(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند ....
بی‌توجهی صمت و جهاد کشاورزی به هشدارها، برنج را گران کرد/ جیب خالی کشاورزان و تک تازی دلال ها
شمال نیوز : رییس اتحادیه شالیکوبی‌داران مازندران در اظهاراتی گفته است که یکی از دلایل گرانی برنج در روزهای اخیر این است که ۸۰ درصد برنج از دست تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده و در انبار‌های افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند .... (ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
سیب این ۳۶ بیماری را درمان می‌کند
اسید سیتریک موجود در لیمو ترش موجب افزایش تولید صفرا در کبد می‌شود و از این طریق می‌تواند به سم‌زدایی از سموم بدن کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گوجه فرنگی
گوجه فرنگی از دیدگاه تغذیه ای اهمیت فراوانی دارد زیرا منبع غذایی اصلی آنتی اکسیدان لیکوپن به شمار می رود.(ادامه)
نکاتی درباره فواید و مضررات جگر مرغ
جگر مرغ اگر ارگانیک تهیه شده باشد خوردن آن برای کاهش استرس و تقویت پوست و مو و درمان برخی بیماری‌ها بسیار مفید و موثر است.(ادامه)
این خوراکی برای کم خونی معجزه می‌کند
گندم سیاه به دلیل داشتن آهن نیز متمایز است. خوردن گندم سیاه در کم خونی اهمیت بسیار دارد. (ادامه)
خواص بی‌نظیر نان سنگک
نان سنگک حاوی ویتامین ها، کلسیم، پروتئین و آهن است. نان سنگک ازآرد سبوس دار درست می‌شود. ازویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است.(ادامه)
خواص خرمالو برای سرماخوردگی
سرماخوردگی و آنفلوآنزا را می توان از طریق مصرف منظم خرمالو به تاخیر انداخت. (ادامه)
اسفناج منبع سرشار فولیک اسید
اسفناج دارای خاصیت غذایی بالایی بوده و غنی از ترکیبات آنتی‌اکسیدان، حاوی انواع ویتامین‌های A,C, E,B و املاح مختلف است.(ادامه)
مضرات مصرف بی رویه فست فود بر افزایش وزن
اضافه وزن معضلی که این روزها گریبانگیر افراد است و مصرف فست فود بی تاثیر از بروز این اتفاق نخواهد بود. (ادامه)
ادامه نوسانات بورس در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، لذا باید تدبیری اندیشید تا آرامش بر این بازار حاکم شود و مردم و سرمایه گذاران خُرد دچار نگرانی نشوند/ رئیس جمهور از سخنگوی اقتصادی دولت آقای خاندوزی خواست در این زمینه با مردم و سهامداران ....(خبر)
(ادامه)
افسردگی در زنان، علت و درمان آن
افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا ۵ درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.(ادامه)
خواص شگفت‌انگیز کرفس
کرفس منبع خوبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است.(ادامه)
۸ سبزی خاص که فواید شگفت‌انگیزی دارند
سبزیجات برگ دار حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر فراوان هستند و ارزش غذایی بالا و کالری کمی دارند.(ادامه)
سه فایده فوق‌العاده عسل
استفاده از عسل فرآوری‌شده و بدون قند فواید بیشتر و طولانی‌مدت‌تری دارد. عسل را بیشتر با خواص تسکین‌دهنده‌، آنتی‌اکسیدانی و ضد میکروب بودن می‌شناسند.(ادامه)
شمال نیوز : اساتید دانشگاه‌های مازندران طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب مازندران به دیگر نقاط کشور شدند و اعلام کردند که پروژه‌های طرح انتقال آب مازندران غیر کارشناسی تهیه شده است. اساتید دانشگاه‌های مازندران خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب از مازندران به دیگر نقاط کشور شدند
شمال نیوز : اساتید دانشگاه‌های مازندران طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار توقف اجرای طرح‌های انتقال آب مازندران به دیگر نقاط کشور شدند و اعلام کردند که پروژه‌های طرح انتقال آب مازندران غیر کارشناسی تهیه شده است.(ادامه)
خواص بی‌نظیر ارده و شیره در درمان بیماری‌ها
ارده و شیره به عنوان ماده غذایی طبیعی خواص بسیاری برای سلامتی انسان دارد، استفاده از ارده و شیره برای بهبود سلامت بدن و همچنین درمان برخی از بیماری ها بی نظیر است.(ادامه)
فواید باورنکردنی میوه بِه
میوه "بِه" نیز مانند بسیاری از میوه های دیگر، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های A، B، C، فیبر خوراکی و همچنین املاح و مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، سلنیوم، روی، فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم است و این در حالیست که این میوه چربی کمی دارد. (ادامه)
شمال نیوز : مازندران اولین تولیدکننده نارنگی در کشور است اما جریان برداشت این نوبرانه سبز در اوایل شهریورماه چیست؟ جریان برداشت نارنگی‌های نارس در مازندران چیست؟
شمال نیوز : مازندران اولین تولیدکننده نارنگی در کشور است اما جریان برداشت این نوبرانه سبز در اوایل شهریورماه چیست؟(ادامه)
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد. رویای شیرین پالایشگاه شیر در مازندران / پای برندها در میان است
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. (ادامه)

دریای خزر بزرگ‌ترین دریاچه دنیا است که در شمال ایران قرار دارد و کشورهای «ایران»، «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «جمهوری‌ ترکمنستان» و «جمهوری قزاقستان» این دریاچه را در برگرفته‌اند اما کافی است چند قدم در ساحل این دریاچه قدم بزنید تا با زباله‌ها و ماهی‌هایی مرده مواجه شوید. دریای خزر در محاصره انواع آلودگی‌ها
دریای خزر بزرگ‌ترین دریاچه دنیا است که در شمال ایران قرار دارد و کشورهای «ایران»، «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «جمهوری‌ ترکمنستان» و «جمهوری قزاقستان» این دریاچه را در برگرفته‌اند اما کافی است چند قدم در ساحل این دریاچه قدم بزنید تا با زباله‌ها و ماهی‌هایی مرده مواجه شوید.(ادامه)
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید. آیا کشاورزان ایران را خشکاندند؟/ چرا شمال ایران هلند نشد؟
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.449 seconds.