.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد ۰.۰۵ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد قرار گرفت. بازگشت خودرو به بورس، بازار را به تعادل رساند
در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد ۰.۰۵ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد قرار گرفت.(ادامه)
فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۱۱۱ قوطی نوشیدنی قاچاق از واحد صنفی یک فرد خبر داد. رو شدن دست فروشنده نوشیدنی های قاچاق در قائم شهر
فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۱۱۱ قوطی نوشیدنی قاچاق از واحد صنفی یک فرد خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد. شالیکاران چشم انتظار خرید تضمینی برنج
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد.(ادامه)
عسل به کاهش قند خون و کلسترول کمک می کند
بر اساس یک مطالعه جدید، عسل خام می تواند به کاهش سطح کلسترول و قندخون کمک کند.(ادامه)
توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد از یک سردخانه در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از تولید 634 تن عسل و فعالیت 720 زنبوردار در این شهرستان خبر داد. فعالیت 720 زنبوردار در سوادکوه شمالی
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از تولید 634 تن عسل و فعالیت 720 زنبوردار در این شهرستان خبر داد. (ادامه)
کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.(ادامه)
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند. این سبزی بد بو را بخورید تا سرطان نگیرید
پیاز از خانواده گیاهان آلیوم شامل پیازچه، سیر و تره فرنگی است، این سبزی ها دارای طعم های تند مشخص و برخی از خواص دارویی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران ۱۴ ماه گذشته در استان مازندران با پذیرش ثبت مجوز در گام اجرایی قرار گرفته است.

۱۰ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران وارد گام اجرایی شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران ۱۴ ماه گذشته در استان مازندران با پذیرش ثبت مجوز در گام اجرایی قرار گرفته است. (ادامه)
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد. خواص بی‌نظیر کنجد برای سلامتی
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد.(ادامه)
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند. خاویار خزر در کام اروپایی ها لذیذ است/ سرانه مصرف ماهی در ایران تقریبا هیچ!
شمال نیوز : ۱۵ تا ۲۳ گونه ماهیان اقتصادی در دریای خزر زیست می کنند و بسیاری از برندهای مازندران کام کشورهای اروپایی را لذیذ و سفره هایشان را رنگین می کند.(ادامه)
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز دانش آموزان است
دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌هایی را در خصوص تغذیه صحیح دانش آموزان ارائه داد.(ادامه)
تنهاترین پستاندار خزر نفس ندارد
تنها یک گام تا انقراض تنها پستاندار خزر باقی مانده و به نظر می‌رسد طناب دار این جاندار بی حاشیه در کف دریا بافته شده است.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند. ۴ خوراکی برای از بین بردن چربی شکم
مصرف غذاهای سرشار از پروتئین و فیبر در کنار کاهش دریافت قند، غلات تصفیه‌شده و چربی‌های اشباع تاثیر مثبتی بر این موضوع دارند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: یک کارآفرین و سرمایه گذار پایانه صادراتی کشاورزی در مازندران از عقد قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری صادرات مرکبات و کیوی باشرکت های روسی خبر داد. قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری صادرات محصولات کشاورزی بین مازندران و روسیه
شمال نیوز: یک کارآفرین و سرمایه گذار پایانه صادراتی کشاورزی در مازندران از عقد قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری صادرات مرکبات و کیوی باشرکت های روسی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۴۵۰ رای اجرا نشده در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی داریم که باید به آن پرداخته شود، گفت: موضوع زمین در مازندران ویژه‌تر از سایر استان‌هاست و اکنون مورد هجوم غارت‌گران زمین قرار گرفتیم. مازندران مورد هجوم غارت‌گران زمین قرار گرفته است/ وجود هزار و ۴۵۰ رای اجرا نشده در حوزه اراضی
شمال نیوز : سرپرست سازمان امور اراضی کشور با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۴۵۰ رای اجرا نشده در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی داریم که باید به آن پرداخته شود، گفت: موضوع زمین در مازندران ویژه‌تر از سایر استان‌هاست و اکنون مورد هجوم غارت‌گران زمین قرار گرفتیم.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی ۳۰۰ هکتار از عرصه های جنگلی از تصرف گفت: دست سودجویان به منابع طبیعی را از بازو قطع خواهیم کرد. دست متصرفان منابع طبیعی را از بازو قطع می کنیم
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی ۳۰۰ هکتار از عرصه های جنگلی از تصرف گفت: دست سودجویان به منابع طبیعی را از بازو قطع خواهیم کرد.(ادامه)
 حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است. پرداخت بیش از 58748 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
حمدتقی قزل سفلی، مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران گفت : سال گذشته تعداد 55024 فقره تسهیلات به مبلغ 48515 میلیارد ریال به تولید کنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به اقدامات انجام شده طی مدت یکساله از عمر دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: در توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای منطقه و راه یابی به بازارهای هدف، مذاکرات و اقدامات مناسبی را انجام دادیم. ‎ رمز ماندگاری دولت شهید رجائی مردمی بودن آن بود / دیپلماسی اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد / در توسعه مناسبات اقتصادی تجاری گام های خوبی برداشتیم
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به اقدامات انجام شده طی مدت یکساله از عمر دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: در توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای منطقه و راه یابی به بازارهای هدف، مذاکرات و اقدامات مناسبی را انجام دادیم. ‎(ادامه)
با وجود مصرف حدود ۲۶۰ لیتر آب برای تولید هر کیلو هندوانه، صادرات این محصول نه تنها سودی ندارد، بلکه مبلغی به عنوان یارانه‌پنهان را وارد جیب خارجی‌ها می‌کند. یارانه پنهانی که در پوست هندوانه از کشور خارج می‌شود!
با وجود مصرف حدود ۲۶۰ لیتر آب برای تولید هر کیلو هندوانه، صادرات این محصول نه تنها سودی ندارد، بلکه مبلغی به عنوان یارانه‌پنهان را وارد جیب خارجی‌ها می‌کند.(ادامه)
نمانیده ولی فقیه در مازندران: هدر رفت آب‌های سطحی مازندران بسیار نگران کننده‌تر شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که در شرایط امروز کشاورزی فقط با بهره وری از آب و زمین از طریق الگوی کشت با نگاه دانش بنیان متناسب باتغییرات اقلیم قابلیت اجرایی دارد ،گفت: همچنان متوسط میزان مهار آب در استان بسیار کم و امروزه هدر رفت آب های سطحی بسیار نگران کننده تر شده است. (ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.