.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازیکنان نساجی مازندران تمرینات را تعطیل کردند
(ادامه)
مدیرعامل باشگاه نساجی قائم شهر معرفی شد
(ادامه)
پاسخ هیات شنای مازندران به یک خبر شمال نیوز
(ادامه)
عصر امروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای برطرف شدن مشکلات مدیریتی دو باشگاه نساجی قائمشهر و صنعت ساری برگزار شد که در نهایت مالکان این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی مازندران مشخص شدند. مالكان نساجي قائمشهر و صنعت ساري مشخص شدند
عصر امروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای برطرف شدن مشکلات مدیریتی دو باشگاه نساجی قائمشهر و صنعت ساری برگزار شد که در نهایت مالکان این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی مازندران مشخص شدند.(ادامه)
بلاتکلیفی هواداران فوتبال صنعت در ساري تا جايي ادامه دارد كه فقط تا 5 روز ديگر به آغاز ليگ دسته يك، هواداران نمي‌دانند نماينده فوتبال ساري را به نام صنعت و يا شاهين تشويق كنند. بلاتکلیفی فوتبال ساري در ليگ دسته يك فوتبال
بلاتکلیفی هواداران فوتبال صنعت در ساري تا جايي ادامه دارد كه فقط تا 5 روز ديگر به آغاز ليگ دسته يك، هواداران نمي‌دانند نماينده فوتبال ساري را به نام صنعت و يا شاهين تشويق كنند.(ادامه)
تيم صنعت ساري در بلاتكليفي
(ادامه)
ميثاقي مالك جديد صنعت ساري
(ادامه)
واگذاري ورزشگاه متقي در صورت پرداخت بدهي‌ها
(ادامه)
قهاری ،رئیس هیئت ووشو مازندران شد
(ادامه)
انتخاب رئیس هیئت هاکی مازندران
(ادامه)
6 مدال رنگین سهم ورزشكاران مازني در گوانگجو
(ادامه)
حضور 25 ورزشكار مازندراني در گوانگجوي چين
(ادامه)
پرهام ، مالك نساجي مازندران!؟
(ادامه)
انتخاب رئيس هیئت ژیمناستیک مازندران
(ادامه)
پس از 10سال/ جشن تولد هوادار پرسپولیس روی تخت بیمارستان
(ادامه)
موافقت استانداری با سرمایه گذاری باشگاه نساجی
(ادامه)
آمادگی ساری برای مسابقات فوتبال زير 13 سال آسيا
(ادامه)
روساي 4 هيئت ورزشي مازندران بركنار مي‌شوند
(ادامه)
در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری قاطع تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان... بلاتکلیفی هیات های ورزشی و بی تدبیری مدیر کل تربیت بدنی مازندران !
در پی بلا تکلیفی چند هیات ورزشی در مازندران و عدم تصمیم گیری قاطع تربیت بدنی مازندران و اتخاذ تصمیمات تحمیلی فدراسیونهای ورزشی به این اداره کل ،که باعث بروز مشکلات و عقب ماندگی این رشته های ورزشی در استان...(ادامه)
کوهنوردی 10 هزار نفری منتظران ظهور در مازندران
(ادامه)
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران اعلام كرد: پس از رايزني‌هاي مختلف و بررسي برنامه‌ كانديداهاي مختلف، ليست كامل مورد حمايت اين ائتلاف منتشر شد. عباس رمداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فهرست كانديداهاي ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران
مسئول ائتلاف خدمتگزاران مستقل ايران اسلامي در مازندران اعلام كرد: پس از رايزني‌هاي مختلف و بررسي برنامه‌ كانديداهاي مختلف، ليست كامل مورد حمايت اين ائتلاف منتشر شد. عباس رمداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.