.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازیکن پیشین استقلال مشاور فرهنگی باشگاه شد
با حکم احمد سعادتمند یکی از بازیکنان پیشین باشگاه استقلال به عنوان مشاور فرهنگی مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.(ادامه)
استقلال روی فیفا حساب نکند
باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود از طریق مطالباتش در فیفا با مشکل بزرگی روبرو است.(ادامه)
۵ میلیون دلار قیمت قائدی!
مدیر عامل باشگاه استقلال پیشنهاد خارجی برای مهدی قائدی با مبلغ ۲ میلیون دلار را تایید و تاکید کرد این بازیکن را کمتر از ۵ میلیون دلار نمی‌فروشیم!(ادامه)
پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون استقلال چیست؟ +عکس
در شرایطی که مدیرعامل استقلال فردی را به عنوان معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه منصوب کرده، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.(ادامه)
شکایت مدیرعامل سابق استقلال از مدیرعامل فعلی
مدیرعامل سابق استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل کنونی این باشگاه شکایت کرد.(ادامه)
یک اتفاق بد در انتظار استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید تا ۴ روز دیگر به خاطر عدم پرداخت مطالبات بویان اتفاق خوبی برای استقلال نیفتد.(ادامه)
تقدیر مدیرعامل استقلال از پیشکسوت آبی‌ها +عکس
مدیرعامل باشگاه استقلال در راستای تکریم از پیشکسوتان این باشگاه با حضور در منزل محمد صلاحی از وی تقدیر کرد.(ادامه)
دلیل جدا نشدن خلیل زاده از استقلال
باوجود برخی از مخالفت‌هایی که با حضور خلیل زاده در هیات مدیره استقلال صورت می‌گیرد، وی همچنان ریاست آن را بر عهده دارد.(ادامه)
تغییرات احتمالی در هیئت مدیره استقلال
هیات مدیره باشگاه استقلال یکبار دیگر دستخوش تغییراتی خواهد شد و جدایی یکی از اعضای آن محتمل است.(ادامه)
ابراز نگرانی مجیدی به مدیرعامل استقلال از شیوع کرونا
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار نامه‌ای خطاب به سعادتمند از مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن در تیم‌های حاضر در لیگ برتر ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد..... یک مازندرانی جایگزین یک مدیر مازندرانی دیگر در وزرات ورزش
شمال نیوز: پیشکسوت کشتی ایران به عنوان سرپرست دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.....(ادامه)
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.
یک مازندرانی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند. (ادامه)
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک یادداشت اعتراض خود را نسبت به مسئولان باشگاه استقلال علنی کرد. اعتراض تند و علنی فرهاد مجیدی به وزارت ورزش
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک یادداشت اعتراض خود را نسبت به مسئولان باشگاه استقلال علنی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : برای انتخاب مدیرعامل یکی از گزینه‌های مطرح شده که از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید است، احمد سعادتمند بوده که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه را در کارنامه دارد..... « احمد سعادتمند » در آستانه بازگشت به استقلال تهران
شمال نیوز : برای انتخاب مدیرعامل یکی از گزینه‌های مطرح شده که از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید است، احمد سعادتمند بوده که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه را در کارنامه دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد برخی از مسائل مانع از مدیرعاملی رئیس سابق هیئت مدیره استقلال در این باشگاه شده است..... چرا سعادتمند مدیرعامل استقلال نشد؟
شمال نیوز : به نظر می‌رسد برخی از مسائل مانع از مدیرعاملی رئیس سابق هیئت مدیره استقلال در این باشگاه شده است.....(ادامه)
سعادتمند: همه می‌دانند مشکل استقلال از کجا است
رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:من روی اعتقادات شخصی خودم استعفا دادم و روی همین اعتقاداتم هستم.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و سابقه کار در فدراسیون های اسکی و تنیس روی میز را در کارنامه دارد که.... یک مازندرانی سکان دار آبی های پایتخت شد
شمال نیوز : مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و سابقه کار در فدراسیون های اسکی و تنیس روی میز را در کارنامه دارد که....(ادامه)
احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی شد
(ادامه)
شمال نیوز :  نکته عجیب در بیان انتقاد علیه عباس رحیمی، شایعه تعلیق وزنه‌برداری مازندران است. رحیمی که علاقه‌ای به گفت‌و‌گو در این مورد و پاسخ به این‌گونه انتقادات ندارد فقط به ذکر این نکته اکتفا کرد که فدراسیون فقط از حضور من در وزنه‌برداری مازندران جلوگیری کرد وگرنه هیأت وزنه‌برداری مازندران بدون بروز هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد..... از دخالت نابجای فدراسیون تا اختلال در روند حرکتی وزنه‌برداری استان!
شمال نیوز : نکته عجیب در بیان انتقاد علیه عباس رحیمی، شایعه تعلیق وزنه‌برداری مازندران است. رحیمی که علاقه‌ای به گفت‌و‌گو در این مورد و پاسخ به این‌گونه انتقادات ندارد فقط به ذکر این نکته اکتفا کرد که فدراسیون فقط از حضور من در وزنه‌برداری مازندران جلوگیری کرد وگرنه هیأت وزنه‌برداری مازندران بدون بروز هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.....(ادامه)
علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری شد
(ادامه)
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت.
 سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز شد
شمال نیوز: دقایقی پیش مراسم معارفه احمد سعادتمند سرپرست جدید فدراسیون تنیس روی میز با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان به پایان رسید و احمد سعادتمند با حکم وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی مسئولیت این فدراسیون را برعهده گرفت. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش معرفی شد. مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی شد+تصاویر
شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح امروز با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: با حكم محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان، مديرکل جديد ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد...بر این اساس آقای ... مديرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حكم محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان، مديرکل جديد ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد...بر این اساس آقای ...(ادامه)
ورزشی نویسان مازندران تجلیل شدند
(ادامه)
شمال نیوز:سعید نجاریان عضو شورای شهر مرکز استان و مدیر عامل تیم فوتسال ساری جایگزین هاشم جمشیدپناه شد. عضو شورای شهر ساری معاون اداره کل ورزش جوانان مازندران شد
شمال نیوز:سعید نجاریان عضو شورای شهر مرکز استان و مدیر عامل تیم فوتسال ساری جایگزین هاشم جمشیدپناه شد.(ادامه)
آنانی که ارزش و جایگاه مقدس قلم را به ظاهر درک کرده اند ودر باطن ، باطل می نویسند ، نه دوست شمایند و نه برای خیر وصلاح ورزش استان قلمفرسایی می کنند؛ اینان به دنبال پست ومنصب و منافع خویش هستند که خدا را شکر به همت دستان پرمهر ومحبت جنابعالی بر این مسند جلوس کرده اند و روزی می خورند از این خوان گسترده؟! ... آقای مدیرکل ؛ به بیراهه نروید !
آنانی که ارزش و جایگاه مقدس قلم را به ظاهر درک کرده اند ودر باطن ، باطل می نویسند ، نه دوست شمایند و نه برای خیر وصلاح ورزش استان قلمفرسایی می کنند؛ اینان به دنبال پست ومنصب و منافع خویش هستند که خدا را شکر به همت دستان پرمهر ومحبت جنابعالی بر این مسند جلوس کرده اند و روزی می خورند از این خوان گسترده؟! ...(ادامه)
افتتاح 3پروژه ورزشی مازندران درماه رمضان
(ادامه)
ورزش‌های خانوادگی در مازندران ترویج شود
(ادامه)
علي شمشماني در آرامگاه ابدی آرام گرفت
(ادامه)
پیام تسلیت سعادتمند پس از درگذشت استاد زرکوب
شمال نیوز: استاد اسفندیار زرکوب در بیش از 50 سال حضور در رسانه به ورزش مازندران کمک شایانی نموده است/یاد و نام استاد زرکوب همواره در میان اهالی ورزش زنده خواهد بود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.