.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک مرجع تقلید درگذشت
آیت الله محمد صادق روحانی از مراجع تقلید شیعه ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
وزیر کشور گفت: افراد بازداشتی در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده ای بودند که خانواده آنها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی های اینترنتی بودند. کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته؟ / برخی از بازیگران و سلبریتی های داخلی آموزش دیده بودند / خیلی از افرادی که در این اغتشاشات شرکت کردند، وضع مالی خیلی خوب داشتند؛ اصلا شعار صنفی و اقتصادی نداشتند(خبر)
وزیر کشور گفت: افراد بازداشتی در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده ای بودند که خانواده آنها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی های اینترنتی بودند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم. با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم / من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم / همه مسئولان نظام در قِبال دین ....(خبر)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد. اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان مازندران
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد.(ادامه)
پدرمعنوی هیأت‌های مذهبی بابل به دیار حق شتافت
روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
نجات معجزه آسای مادر مازندرانی در بابل
خانم ۲۵ ساله باردار اهل فریدونکنار پس از ارجاع به بیمارستان روحانی بابل با اقدامات سریع و به موقع دوباره به زندگی برگشت.(ادامه)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از اهدای عضو جوان بابلسری و نجات جان ۴ بیمار خبر داد. نجات جان ۴ بیمار با اهدای عضو جوان بابلسری
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از اهدای عضو جوان بابلسری و نجات جان ۴ بیمار خبر داد.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. آیت الله اعرافی : آماده افزایش ظرفیت طرح هجرت هستیم
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. (ادامه)
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت. سرافکندگی کافی نیست؛ با خط داعش مرزبندی کنید
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
۴۰ درصد فوتی‌های کرونایی بابل سابقه واکسن نداشتند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۰ درصد فوتی‌های کرونایی بابل هیچ سابقه تزریق واکسن نداشتند.(ادامه)
وظیفه بزرگ نمازجمعه تبیین اهداف انقلاب است
امام جمعه بابل با بیان اینکه وظیفه بزرگ نمازجمعه تبیین اهداف انقلاب است، گفت: وظیفه امام جمعه بازگو کردن و پیگیری کردن مشکلات و مطالبات مردمی است. (ادامه)
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری  خوانده شد . خطبه عقد زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد .(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد. روایت خبرگزاری دولت از وضعیت فعلی ۷۶ وعده‌ انتخاباتی رئیسی + جدول
سید ابراهیم رئیسی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در میدان رقابت‌های انتخاباتی و با انگیزه اصلاح رویه‌های اشتباه، وعده‌هایی داد که بررسی آنها بعد از ۹ ماه از فعالیت دولت نتایج جالب توجهی به دست می‌دهد.(ادامه)
تسلیت احمدی نژاد برای درگذشت مرحوم دعایی
دولت بهار از تسلیت رئیس دولت نهم و دهم بمناسبت درگذشت حجت الاسلام دعایی خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند. رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم دعائی نماز میت اقامه کردند
رهبر انقلاب روز دوشنبه بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دعائی نماز میت اقامه کردند.(ادامه)
جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرهای مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است. یوسفیان ملا : باید به فکر برنامه ششم و هفتم باشیم / برنامه‌های پنج‌ساله قبلی هیچ یک محقق نشد / بی برنامگی مردم را به مسئولان بی اعتماد می کند
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.(ادامه)
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:ورزش های بومی و زورخانه ای در مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توسعه ورزش های بومی و زورخانه ای در استان شد و گفت: هر شهر باید یک سالن ورزش های باستانی داشته باشد.(ادامه)
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است. نامه سرگشاده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به رئیس جمهور
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است.(ادامه)
سخنرانی که «سخن تازه» می گفت...(يادداشت)
(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.