.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
تصویری زیرخاکی از جوانی آیت الله جنتی
(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر .... طیف‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند تا وزن هر کدام معلوم شود
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر ....(ادامه)
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود. به هیچ وجه ائتلافی بین لاریجانی و روحانی اتفاق نمی‌افتد
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.» روایت عضو مجلس خبرگان از نطق انتقادی‌اش علیه حسن روحانی
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.»(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.

همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود. (ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد. اصولگرایان و تیم لاریجانی علائمی به هم می‌دهند
یوسفیان ملا گفت: لاریجانی با روحانی مشکلی ندارد اما اعتدالی‌ها از پایگاه قوی اجتماعی برخوردار نیستند. اگر هدف تشکیل یک ائتلاف کارساز باشد باید بین لاریجانی و اصولگرایان شکل بگیرد.(ادامه)
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد. شیخ زکزاکی فردا وارد تهران می‌شود
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
پیکر نماینده اسبق شرق مازندران در مجلس تشییع شد
آیین تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار گذشته مردم شهرستان بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بهشهر برگزار شد‌.(ادامه)
خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی را تسلیت گفتند پیام تسلیت خانواده شهید بهشتی به مناسبت درگذشت مرحوم رحمانی خلیلی
خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر رحمانی خلیلی را تسلیت گفتند(ادامه)
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد بیماری آیت الله جنتی صحت دارد؟ / واکنش فرزند ارشد جنتی
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
به نظر می رسد که در ابتدا بخش اقتصادی دولت باید در جهت قاعده مند کردن بورس حرکت کند و سپس در جهت حفظ سرمایه های مردم در بازار سرمایه که باعث ایجاد ناامیدی در سرمایه گذاری در این بازار شده است،‌ گام اساسی بردارد ....(خبر)
(ادامه)
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد. بازگشت شنوایی دوقلو‌های آملی در بابل
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز:

سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار بمناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎(ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.949 seconds.