.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ دفتر رئیس مجلس خبرگان به سخنان واعظی
در جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان به اظهارات محمود واعظی آمده است: از رئیس دفتر رئیس جمهور انتظار می‌رود ضمن عذرخواهی و تصحیح مصاحبه خویش، ادب و متانت را در موضع‌گیری های سیاسی رعایت کرده و حرمت اشخاص و نهادهای قانونی کشور را رعایت نماید. (ادامه)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد.
دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، راه اصلاح نیست/ خیرخواهانه انتقاد کنید، اما نباید با مبالغه مردم را دچار بدبینی کرد/ با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند مردم را دچار اضطراب، یأس و بدبینی کنند(خبر)
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان پنجمین اجلاسیه خود در دور پنجم، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی ـ رحمت ‌الله علیه ـ با رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم در ۱۳ و ۱۴ شهریور و با بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع معیشتی مردم برگزار شد. (ادامه)
حضور آیت الله جنتی و اعضای مجلس خبرگان در مرقد امام(+عکس)
اعضاء مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.(ادامه)
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند. آیت الله جنتی برای یکسال دیگر دبیر شورای نگهبان شد
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت‌الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند.(ادامه)
دبیر شورای نگهبان گفت: وضع خوب نیست اما با افراد کارشناس و انقلابی قابل اصلاح و ترمیم است. تلخ ترین تجربه آیت الله جنتی در شورای نگهبان
دبیر شورای نگهبان گفت: وضع خوب نیست اما با افراد کارشناس و انقلابی قابل اصلاح و ترمیم است.(ادامه)
تکرار کنایه‌های صف‌اولی مطیعی/ چهره‌های صف اول نماز عید فطر + تصاویر
شاعر نماز عید فطر با تکرار کنایه‌های خود خطاب به مسئولان نشسته در صف اول تاکید کرد که مخاطب اشعارش یک نفر نیست و اگر قرار است کسی به خاطر این اشعار ناراحت شود بهتر است در صف اول ننشیند.(ادامه)

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند. احمدی نژاد با سلام و صلوات آمد، آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه/ دو غائب بزرگ راهپیمایی تهران/ از تشبیه ترامپ به الاغ تا اعدام نمادین+تصاویر
راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.(ادامه)
با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان؛ الگوی عملی برای مسؤولان
مردم و مسؤولان، با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان را الگوی عملی برای مسؤولان و آبروی مازندرانی‌ها در سطح ملی توصیف کردند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان ضمن قرائت فاتحه‌ای، بر سر پیکر وی نیز حضور یافت.
آیت‌الله جنتی بر سر پیکر مرحوم عليزاده +عكس
شمال نیوز: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان ضمن قرائت فاتحه‌ای، بر سر پیکر وی نیز حضور یافت. (ادامه)



برخی عنوان می کنند در دوره جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، بنا بر استفاده از نیروها و حوزویان جوان تر در تریبون نماز جمعه است. برخی هم استعفاهای اخیر ائمه جمعه را سیاسی جلوه داده و تأکید می کنند که شورا علاقه دارد... جوانگرایی یا حاشیه‌های سیاسی؛ دلیل کناره‌گیری «ائمه جمعه» چیست؟
برخی عنوان می کنند در دوره جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، بنا بر استفاده از نیروها و حوزویان جوان تر در تریبون نماز جمعه است. برخی هم استعفاهای اخیر ائمه جمعه را سیاسی جلوه داده و تأکید می کنند که شورا علاقه دارد...(ادامه)
خواهش آیت الله جنتی از نمایندگان مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره بحث جنسیتی در موضوع رجال سیاسی هنوز بحثی صورت نگرفته و پس از آنکه به جمع‌بندی رسیدیم اعلام می‌کنیم. معیارهای تشخیص رجل سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد/ درباره بحث جنسیت هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره بحث جنسیتی در موضوع رجال سیاسی هنوز بحثی صورت نگرفته و پس از آنکه به جمع‌بندی رسیدیم اعلام می‌کنیم.(ادامه)
شورای نگهبان لایحه بودجه 97 را تأیید کرد
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه بودجه ۱۳۹۷ کل کشور توسط این شورا خبر داد.(ادامه)

ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. از مشکلات مردم مطلعیم اما هیچ مشکل حل‌نشدنی در کشور وجود ندارد / در چند روز آینده در این زمینه‌ها با مردم صحبت خواهم کرد(خبر)
ایشان، ایستادگی و توفیقات کشور در مقابله با هجوم جبهه عظیم سیاسی، مالی، نظامی، امنیتی و فرهنگی امریکا و صهیونیزم را ناشی از برکت وجود ایمان و تقوا در قشر عظیمی از مردم و جوانان دانستند و افزودند: فداکاریهای مردم، رویش های جدید و امثال حججی ها، تا حد زیادی عنایت و حمایت پروردگار را جلب کرده است که برای توسعه دایره‌ی رحمت و پشتیبانی خداوند، باید تربیت ایمانی جامعه را ارتقا داد. (ادامه)
ابقای رئیسی و آیت‌الله بوشهری در هیئت رئیسه خبرگان
حجت‌الاسلام رئیسی و آیت‌اآیت‌الله حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام رئیسی در سمت کارپردازی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند(ادامه)
آیت‌الله احمد جنتی مجدداً ریاست مجلس خبرگان را عهده‌دار شد.



آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان ماند/نواب اول و دوم هم انتخاب شد(خبر)
آیت‌الله احمد جنتی مجدداً ریاست مجلس خبرگان را عهده‌دار شد. (ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران
آیت­‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر انقلاب درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که آیت‌الله خامنه‌ای با این درخواست موافقت کردند.(ادامه)
آیت الله جنتی یک اصله نهال غرس کرد (عکس)
همزمان با روز درختکاری و آغار هفته منابع طبیعی ،یک اصله نهال بدست آیت الله جنتی غرس شد.(ادامه)
سوم اسفند تولد ۹۱ سالگی آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بود. بسیاری از ما حداقل برای یک بار پیامک‌ یا طنزهایی را در تلگرام در مورد سن او شنیده‌ایم؛ پیامک‌هایی که حتی بنا بر روایت مرحوم شجونی، زمینه خنده خود دبیر شورای نگهبان را هم فراهم آورده است. این پیامک‌ها معمولا در ایام انتخابات و یا فوت یکی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی به اوج خود می‌رسد. آیت‌الله جنتی 91 ساله شد/ کدام روحانیون از ایشان بزرگتر هستند؟
سوم اسفند تولد ۹۱ سالگی آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بود. بسیاری از ما حداقل برای یک بار پیامک‌ یا طنزهایی را در تلگرام در مورد سن او شنیده‌ایم؛ پیامک‌هایی که حتی بنا بر روایت مرحوم شجونی، زمینه خنده خود دبیر شورای نگهبان را هم فراهم آورده است. این پیامک‌ها معمولا در ایام انتخابات و یا فوت یکی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی به اوج خود می‌رسد.(ادامه)
عکس/ آیت الله جنتی در راهپیمایی 22 بهمن
حضور آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران.(ادامه)
آیت الله جنتی حکم داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی را به عنوان رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب کرد.(ادامه)
مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی+ تصاویر
مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور رییس‌جمهور، رییس مجلس و برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی در مدرسه عالی مطهری برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: محمود واعظی در حکمی علی جنتی را به عنوان «مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد» منصوب کرد.
علی جنتی سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد
شمال نیوز: محمود واعظی در حکمی علی جنتی را به عنوان «مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد» منصوب کرد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند.


کسانی که همه امکانات کشور دستشان هست یا بوده حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند/نمیشود یک دهه همه کاره کشور باشد بعدش مخالف خواند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند تاکید کردند: کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. (ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و ..... ابراهیمی : احمدی نژاد دچار توهم شده است
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و .....(ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی برگزار شد/ چه کسانی حضور داشتند؟ + تصاویر
خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم «حاج حسن سلیمانی» پدر سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز با حضور مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم در مصلی امام خمینی(ره) در تهران برگزار شد.(ادامه)
پیام تسلیت آیت‌الله جنتی به درگذشت پدر سردار سلیمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت پدر سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.(ادامه)
عکس/ دیدار آیت‌ الله جنتی با خانواده شهید حججی
آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به دیدار خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی رفت.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.