.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد
در انتخابات هیئت رئیسه شورای نگهبان، آیت‎‌الله جنتی به عنوان دبیر و کدخدایی به عنوان قائم مقام دبیر و سخنگو ابقا شدند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.».... تقسیمات استانی در حوزه اختیارات دولت است نه مجلس /تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد
شمال نیوز : وی افزود : هر چند در مجلس زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل برخی از استان‌ها ارائه شده، اما وزارت کشور و دولت هیچ طرح و لایحه‌ای را برای تأسیس استان جدید در دستور کار ندارد.»....(ادامه)
آیت‌الله جنتی: اگر برجام را آتش می‌زدیم امروز مایه دردسر نمی‌شد/ترامپ مثل ببر فریاد می‌زند و مثل گربه می‌ترسد
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: با ادامه وضعیت موجود مشکلات ما حل نمی‌شود؛ امروز نیروهای جوان و آتش به اختیار آمادگی کامل برای فعالیت دارند. نیازی نیست که این نیرو ها را در پستهای بالا و حساس بکار گیری کنید.(ادامه)
آیت‌الله جنتی خطاب به کاندیداهای ردصلاحیت شده : حق اعتراض دارید/نظرات را می‌شنویم
(ادامه)
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد. احتمال تغییر در ترکیب شورای نگهبان و گمانه‌زنی‌های بی‌حاصل
با نزدیک تر شدن به موعد انتخابات مجلس و همزمان با پایان یافتن دوره حضور سه تن از حقوقدانان شورای نگهبان گمانه زنی ها و تحلیل ها درباره این نهاد نظارتی در کشور قوت گرفته و این نهاد سیاسی در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد.(ادامه)
روایت کدخدایی از دیدارهای کروبی با آیت‌الله جنتی
(ادامه)
خوش و بش روحانی و لاریجانی با آیت‌الله جنتی +عکس
(ادامه)
آیت‌الله جنتی: هرچه بیش‌تر با آمریکا دربیفتیم خدا از ما راضی‌تر است
آیت‌الله جنتی روز قدس را روز دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم دانست و افزود: هر قدمی که در راهپیمایی این روز برداشته می‌شود، عبادت در پیشگاه خداوند است. (ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند..... تقدیر از « شجاعی » رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در آیین تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شمال نیوز : رحمانی فضلی؛ اسلام، مردم و رهبری انقلاب را سه عنصر اصلی انقلاب و استمرار و دوام آن برشمرد و گفت: با وجود این سه عنصر، تمام ناروایی ها دشمن برای ناکام و ناکارآمد کردن انقلاب بی نتیجه ماند.....(ادامه)
غائبان اولین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۸ چه کسانی بودند؟ +عکس
(ادامه)
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود. فیلم مستند زندگی «آیت الله جنتی» ساخته می شود
پژوهش‌ها برای ساخت مستند «آیت‌الله جنتی» ادامه دارد و تهیه کنندگان مستند امیدوارند که بزودی بسترها برای ساخت و تولید مستند در سال ۹۸ فراهم شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد. رهبر انقلاب: بیان سخنان نادرست درباره حضور ایران در منطقه، کمک به نقشه دشمن است/ مرزبندی با دشمن بسیار لازم است اما افراد در داخل به بهانه اختلاف‌نظر دشمنی نکنند (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد .....

تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان تصمیم غیرکارشناسی و عجولانه مجلس بود
شمال نیوز : بدنبال تصویب بودجه انتقال آب دریای خزر به سمنان و ارجاع آن به شورای نگهبان برای تطبیق با فانون اساسی ، یک فعال سیاسی و اجتماعی مازندران در نامه ای به دبیر شورای نگهبان خواستار رد این مصوبه از بودجه 98 کشور شد ..... (ادامه)
اقامه نماز بر پیکر آیت الله مؤمن توسط آیت الله سبحانی
مراسم تشییع پیکر آیت الله مومن دقایقی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری قم آغاز شد و آیت ‌الله سبحانی بر پیکر ایشان نماز خواند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ... لغو سخنرانی لاریجانی پس از يك اولتیماتوم!
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ...(ادامه)
آیت‌الله جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام (ره)
آیت‌الله احمد جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی (ره) خواهد بود.(ادامه)
تابلویی که سپاه به آیت الله جنتی هدیه داد +عکس
فرمانده کل سپاه پاسداران و نمایندگی، ولی فقیه در این نیرو در همایش تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از ۴۰ سال مجاهدت آیت الله احمد جنتی تجلیل کردند.(ادامه)
عیادت دبیر شورای نگهبان از آیت الله مومن
حضرت آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در بیمارستان از آیت الله مؤمن عیادت کرد.(ادامه)
پیام آیت‌الله جنتی برای ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی
آیت الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.(ادامه)
غایبان امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام +عکس
جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله جنتی و غیبت دوباره سران دو قوه برگزار شد.(ادامه)
تصویری جالب از آیت‌الله جنتی در اروپا
سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱شمسی) آیت الله احمد جنتی به عنوان نماینده رهبری در حوزه بالکان در سفر به بوسنی و کرواسی، ضمن بازدید از اردوگاه آوارگان جنگ بوسنی با رهبر مسیحیان کاتولیک کرواسی و سایر مقامات بلندپایه طرف‌های جنگ، دیدار کرد.(ادامه)
توضیح کدخدایی درباره عکس جنجالی آیت‌الله جنتی
خیلی از اتفاقات در جامعه انسانی رخ می‌دهد و مابه‌ازایی در مقابل تخلفات وجود دارد که باید اعمال شود. من و شما اگر تا صبح بنشینیم می‌توانیم تخلفات قوای قضاییه، مجریه و مقننه را احصاء کنیم. مهم این است که ببینیم برخورد می‌شود یا نه که من می‌گویم سال ۸۸ این برخورد انجام شد. (ادامه)
عکس/ تصویر کمیاب از آیت الله جنتی با لباسی متفاوت
عکس آیت الله جنتی هنگام بازدید از یک آسایشگاه توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
معاون قوانین مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت «ایرادات مجمع تشخیص به مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم چون خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد، مجلس این ایرادات را مورد بررسی قرار نمی دهد». نامه لاریجانی به آیت الله جنتی درباره FATF / ایرادات مجمع به CFT خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد؛ مجلس آن را بررسی نخواهد کرد(خبر)
معاون قوانین مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان نوشت «ایرادات مجمع تشخیص به مصوبه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم چون خارج از مهلت ۲۰ روزه قانونی ارسال شد، مجلس این ایرادات را مورد بررسی قرار نمی دهد».(ادامه)
مسئولیتی جدید برای آیت‌الله‌جنتی ‌در مجلس‌خبرگان‌رهبری
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ .... شایعه ای که خیلی سریع تکذیب شد/ آیت الله جنتی از شورای نگهبان نمی رود
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ ....(ادامه)
دلخوری نمایندگان از نامه آیت‌الله شاهرودی؟!
برخی رسانه‌ها و خبرنگاران روز گذشته نامه‌ای به نقل از آیت الله محمود هاشمی شاهروی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان مبنی بر مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی منتشر و اعلام کردند که مجمع این لایحه را رد کرد.(ادامه)
نامه هاشمی شاهرودی به جنتی
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی اعلام شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.