.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
تخصص وزرای پیشنهادی روحانی/ جدول
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت روحانی از روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و هر کدام از وزرا سوابق و برنامه های خود را به محک نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی می گذراند. (ادامه)
مقایسه سوابق کابینه‌های چهار رئیس جمهور
(ادامه)
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند.
کابینه پیشنهادی دولت یازدهم را بیشتر بشناسید
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند. (ادامه)
50 گزینه قطعی برای عضویت در کابینه مشخص شدند + سوابق کاری
پس از بررسی های انجام گرفته توسط 500 کارشناس و متخصص برای طرح ریزی برنامه های دولت آینده و تطبیق گزینه های مطرح با این برنامه ها به منظور انجام و اجرای آن، کمیته های 7 گانه تشکیل شده از سوی رئیس جمهور منتخب ملت 50 گزینه قطعی برای بهره گیری از توانایی های آنان در کابینه و دولت آینده را مشخص و معرفی کرده است تا انتخاب های نهایی توسط رئیس جمهور منتخب و حلقه نهایی مشاورانش از بین افراد مذکور صورت پذیرد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس از فشار آوردن اصلاح‌طلبان تندرو به حسن روحانی برای تصاحب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و ارشاد خبر داد. اصلاح‌طلبان تندرو به دنبال تصاحب سه وزارتخانه هستند
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس از فشار آوردن اصلاح‌طلبان تندرو به حسن روحانی برای تصاحب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و ارشاد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود. از او پرسید: چرا گریه می‌کنی؟ او با متانت پاسخ داد: دیشب قدری از نامه امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر در نهج‌البلاغه را خواندم. دیدم مسئولیت زیادی بر عهده‌ام گذاشته شده است. به این نتیجه رسیدم که اگر ...

استانداری که با گرفتن حکمش گریه کرد و گفت : می‌ترسم…!
شمال نیوز: اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود. از او پرسید: چرا گریه می‌کنی؟ او با متانت پاسخ داد: دیشب قدری از نامه امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر در نهج‌البلاغه را خواندم. دیدم مسئولیت زیادی بر عهده‌ام گذاشته شده است. به این نتیجه رسیدم که اگر ... (ادامه)
شمال نيوز: در هنگامه استیضاح وزیر و در آن ایام پر التهاب ، يكي از نمايندگان رشت ديگري را سیبل قرارداده و طی مصاحبه ای می گوید:  امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش بدنبال امتیاز گیری ... شكايت دو نماينده شمالي مجلس از يكديگر در دادسرا !
شمال نيوز: در هنگامه استیضاح وزیر و در آن ایام پر التهاب ، يكي از نمايندگان رشت ديگري را سیبل قرارداده و طی مصاحبه ای می گوید: امضاء کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش بدنبال امتیاز گیری ...(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان استان هاي شمالي به مسئولان اجرایی
(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان گیلان به مسئولان اجرایی
(ادامه)
محکومیت قطعی 5 نفر از مدیران آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
چه کسانی سودای ریاست جمهوری دارند؟
(ادامه)
چه کسانی سودای ریاست جمهوری را در سر دارند؟
(ادامه)
حمید خوش سیرت براستی نماینده گیلان در كمیسیون كشاورزی مجلس كیست؟(يادداشت)
حمید خوش سیرت(ادامه)
شمال نیوز: جناب آقای رئیس جمهور! القابی که در حکم رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد به کار بردید، حضرت علی (ع) در انتخاب استانداران خود و وصف مالک اشتر نیز به کار نبردند. القابي که به مشايي داديد حضرت علي(ع) به مالک اشتر نداد
شمال نیوز: جناب آقای رئیس جمهور! القابی که در حکم رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد به کار بردید، حضرت علی (ع) در انتخاب استانداران خود و وصف مالک اشتر نیز به کار نبردند.(ادامه)
تذکرات کتبی نمایندگان شمالی به مسئولان اجرایی
(ادامه)
شمال نیوز: به دلیل بدهی این مدارس شبانه روزی وعدم بودجه کافی جهت تامین غذا و...چندی پیش خانواده های دانش آموزان جهت تعیین تکلیف به جلسه ای دعوت گردیده بودند وازآنها خواسته شده بودتا بابت هردانش آموز ... 50 دانش آموز مدرسه را ترک کردند
شمال نیوز: به دلیل بدهی این مدارس شبانه روزی وعدم بودجه کافی جهت تامین غذا و...چندی پیش خانواده های دانش آموزان جهت تعیین تکلیف به جلسه ای دعوت گردیده بودند وازآنها خواسته شده بودتا بابت هردانش آموز ...(ادامه)
تذکر نمایندگان گیلان به مسئولان اجرائی كشور
(ادامه)
ثبت 210 مورد تالیف و اختراع توسط نخبگان بنیاد شهید مازندران
(ادامه)
نمایندگان گیلان و طرحهای مهر ماندگار
(ادامه)
رزمندگان گيلاني گمنام هستند
(ادامه)
بارندگی امروز رشت در 20 سال گذشته بی‌سابقه بود
(ادامه)
محکومیت میلیاردی مدیر یک مدرسه در رشت
(ادامه)
روزشمار استانداران گیلان در 33 سال و 6 ماه و 9 روز گذشته
(ادامه)
میزان تحصیلات وسوابق نمایندگان فعلي استان گیلان در مجلس
(ادامه)
کاهش بودجه آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)
تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل آموزش و پرورش گیلان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.