.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صنایع دستی نمادعینی«رونق تولید»(يادداشت)
(ادامه)
طرح رتبه بندی معلمان تصویب شد
نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیته اجتماعی دولت خبر داد.(ادامه)
برند سازی برنج شمال در اولیت کار وزارت جهاد کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی خواستار برند سازی رقم‌ های برنج طارم مازندران و هاشمی گیلان در سطح بین المللی شد.(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
حکم برائت کمیته انضباطی به نساجی در رابطه با شکایت خونه به خونه
کمیته انضباطی فدراسیون فتبال پس از بررسی‌های مختلف، رای پرونده شکایت چند باشگاه از بازیکن تیم نساجی مازندران را اعلام کرد.(ادامه)
سید محمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «نادر جهان آرای» را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب کرد. مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان منصوب شد
سید محمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «نادر جهان آرای» را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد.....

تغییرات گسترده مدیران کل در استان کلید می خورد
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد..... (ادامه)
ما باید بپذیریم که فرایند توسعه در مازندران با توجه این همه قابلیت، کاملاً ضعیف است، فلذا با عملیاتی شدن بودجه، بودجه عمرانی بایستی بر اساس شاخص های زیرساختی و درآمد سرانه مناطق توزیع شود.


نامه معاون سابق استاندار مازندران به نمایندگان پیرامون بودجه سال 97
ما باید بپذیریم که فرایند توسعه در مازندران با توجه این همه قابلیت، کاملاً ضعیف است، فلذا با عملیاتی شدن بودجه، بودجه عمرانی بایستی بر اساس شاخص های زیرساختی و درآمد سرانه مناطق توزیع شود. (ادامه)
زهرا خسروی مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم‌الانبیا (ص) رشت به مناسبت (23 مهر) روز عصای سفید در یادداشت خود با اشاره به‌سختی های زندگی یک روشندل از خاطرات و تجربه‌های شخصی خود می‌گوید.

فردایی که ساختم/ ویژه روز عصای سفید(ديدگاه)
زهرا خسروی مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم‌الانبیا (ص) رشت به مناسبت (23 مهر) روز عصای سفید در یادداشت خود با اشاره به‌سختی های زندگی یک روشندل از خاطرات و تجربه‌های شخصی خود می‌گوید. (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت وزیران استانداران هفت استان کشور را تعیین کرد.

وزیر کشور: تا آخر شهریور تکلیف استانداران را روشن می‎کنیم/ ۷ استاندار جدید دولت دوازدهم را بهتر بشناسیم+ سوابق
شمال نیوز: هیئت وزیران استانداران هفت استان کشور را تعیین کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند..... کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد قائم‌شهر در سه استان شمالی
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند.....(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان استان های شمالی کشور خواستار ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت این محصول حداقل به مدت چهار ماه شدند.

۲۱نماینده شمالی خواستار ممنوعیت واردات برنج به مدت۴ ماه شدند
شمال نیوز: نمایندگان استان های شمالی کشور خواستار ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت این محصول حداقل به مدت چهار ماه شدند. (ادامه)
شمال نیوز : اصلاح خانم دولتخواهی تصریح کرد: در این بین ماموران ضربه‌ای به دستم وارد کردند که آثارش هنوز هم باقی مانده است و با این دستم به سختی می‌توانم کار کنم.....


دیدار دانش‌آموزان با جانباز ۱۰۹ ساله شمالی کشف حجاب
شمال نیوز : اصلاح خانم دولتخواهی تصریح کرد: در این بین ماموران ضربه‌ای به دستم وارد کردند که آثارش هنوز هم باقی مانده است و با این دستم به سختی می‌توانم کار کنم..... (ادامه)
تعطیلی برخی مدارس گیلان
(ادامه)
مدارس کدام استان‎ها فردا؛ اول اسفند تعطیل است
فردا یکشنبه برخی از مدارس دو استان گیلان و خراسان رضوی تعطیل اعلام شده است. (ادامه)
تعطیلی برخی مدارس گیلان برای سومین روز متوالی
واحدهای آموزشی برخی شهرستان های استان گیلان فردا (دوشنبه) برای سومین روز متوالی به دلیل یخبندان ناشی از بارش برف اخیر، تعطیل اعلام شده است.(ادامه)
جمعی از فرهنگیان مقابل استانداری گیلان تجمع کردند
جمعی از مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمت جامانده از حق التدریس استان گیلان صبح امروز در مقابل استانداری گیلان تجمع کردند. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای سه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ، از مدیران با تجربه و کارآزموده نظام هستند . حمایت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزرای پیشنهادی
شمال نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای سه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ، از مدیران با تجربه و کارآزموده نظام هستند .(ادامه)
شمال نیوز : وی بیان کرد: یک بار به من گفته شد که پیکر شوهرم در مقبره شهدا دفن شده، بار دیگر تصویری از پیکر شوهرم به ما نشان داده شد و بار سوم به من گفته شد که همسرم مجهول‌الهویه است، چرا باید حرف‌های گوناگون زده شود..... بر خانواده‌های شهدای منا چه می‎گذرد؟
شمال نیوز : وی بیان کرد: یک بار به من گفته شد که پیکر شوهرم در مقبره شهدا دفن شده، بار دیگر تصویری از پیکر شوهرم به ما نشان داده شد و بار سوم به من گفته شد که همسرم مجهول‌الهویه است، چرا باید حرف‌های گوناگون زده شود.....(ادامه)
بر سر خانواده‌ای شهدای منا چه می‎گذرد؟
این سفر برای برخی از حاجیان به سفر ابدی تبدیل شد و آخرین برگ از تقویم زندگی آنها در شرایطی ورق خورد که حتی خانواده‌های آنها را از پیکر عزیزان‌شان محروم ساختند.(ادامه)
شمال نیوز: پس از انتصاب جمشید انصاری استاندار سابق زنجان به سمت ریاست سازمان امور استخدامی کشور، وی با موافقت هیات وزیران به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شد.

فرماندار سابق نوشهر استاندار زنجان شد
شمال نیوز: پس از انتصاب جمشید انصاری استاندار سابق زنجان به سمت ریاست سازمان امور استخدامی کشور، وی با موافقت هیات وزیران به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شد. (ادامه)
مرخصی فرمانداران گیلان لغو شد
استاندار گیلان گفت: مرخصی تمام فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان برای میزبانی از مسافران در ایام عید فطر لغو شده است. (ادامه)
روز دوشنبه با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی، پرونده کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم بسته شد. سوابق روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم + جزئیات
روز دوشنبه با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی، پرونده کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم بسته شد.(ادامه)
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است
نوبخت در تغییر مدیران استان نقش اول را دارد/ وی برای مقابله با من در حوزه انتخابیه ام نامزد داشت
وی گفت: متأسفانه دکتر نوبخت نقش اول را در تغییرات استان دارد و در این تغییرات، راه امام (ره) و انقلاب مدنظر قرار گرفته نمی شود و تنها بحث های سیاسی است (ادامه)
لیست مدارس استان گیلان برای اسکان نوروزی
شمال نیوز: نام مدارس اسکان نوروزی استان گیلان برای اسکان راحت مسافران اعلام شد.(ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
برخی مدارس گیلان تعطیل شد/ رشت بعد از ۲ سال سپیدپوش شد
مدارس برخی از مقاطع در استان گیلان امروز چهارشنبه 7 بهمن تعطیل اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رفتار مسئولان در تغییر فرمانداران گیلان بسیار «تجمد» است و با سعه‌صدر اسلامی سازگاری ندارد.
تغییر فرمانداران گیلان با سعه‌صدر اسلامی سازگاری ندارد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رفتار مسئولان در تغییر فرمانداران گیلان بسیار «تجمد» است و با سعه‌صدر اسلامی سازگاری ندارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.