.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۲۷ تیرماه آغاز اعزام زائران حج مازندران
اعزام ۳ هزار و ۳۲۰ زائر مازندرانی به حج تمتع از ۲۷ تیر ماه آغاز می‌ شود.(ادامه)
روند رو به رشد کودک آزاری در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران از روند رو به رشد کودک آزاری در این استان خبر داد.(ادامه)
رگبار و رعد و برق پراکنده مهمان آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق اعلام شد
کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار گلستان ‌در حكمي طیبه خلیلی را به سمت مدیر کل دفتر امور شهري ‌و شوراها منصوب کرد. یک زن مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گلستان شد
شمال نیوز: استاندار گلستان ‌در حكمي طیبه خلیلی را به سمت مدیر کل دفتر امور شهري ‌و شوراها منصوب کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران شنبه ۲۹ اردیبهشت
(ادامه)
ضرورت مدیریت مصرف برق در تابستان و همراهی مردم مازندران(يادداشت)
(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در بازار
دنیای اقتصاد جدولهای زیر را منتشر کرد. (ادامه)
چگونه با پیاده‌روی وزن کم کنیم
اگر قصد دارید که با پیاده روی وزن کم کنید می‌توانید یک برنامه پیاده روی منظم داشته باشید. راه‌هایی وجود دارد که می‌توان با کمک آنها کالری سوزی پیاده روی را افزایش داد.(ادامه)
شمال نیوز : اسلامی ابراز امیدواری کرد تا درآمد استان از 1300 میلیارد تومان با تلاش همه مدیران به 5000 میلیارد تومان رسیده که این امر موجب توانمندی مردم و دولت می‌شود..... انتقاد استاندار از تغییر زودهنگام رئیس سازمان مدیریت مازندران
شمال نیوز : اسلامی ابراز امیدواری کرد تا درآمد استان از 1300 میلیارد تومان با تلاش همه مدیران به 5000 میلیارد تومان رسیده که این امر موجب توانمندی مردم و دولت می‌شود.....(ادامه)
رئیس جمهوری کشورمان با بیان اینکه آمریکا با انتقال سفارت‌ خود به بیت المقدس، به رژیم جنایتکار صهیونیستی، چراغ سبز داد تا مرتکب کشتار وحشیانه دیگری شود، گفت: کاخ سفید از نابودی پایه‌ها و قواعد نظم بین‌الملل هیچ ابایی ندارد. اشغال فلسطین بزرگ‌ترین تهدیدِ جهان اسلام است/دولت آمریکا تهدیدی برای امنیت جهانی است/6 پیشنهاد ایران به برای مقابله با جنایات اسرائیل(خبر)
رئیس جمهوری کشورمان با بیان اینکه آمریکا با انتقال سفارت‌ خود به بیت المقدس، به رژیم جنایتکار صهیونیستی، چراغ سبز داد تا مرتکب کشتار وحشیانه دیگری شود، گفت: کاخ سفید از نابودی پایه‌ها و قواعد نظم بین‌الملل هیچ ابایی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز :  رمضانپور نرگسی معاون مجلس و توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین تکریم و معرفی رییس سازمان برنامه ریزی مازندران گفت: استان‌های مازندران و گیلان از شاخص‌های توسعه، از اجرای طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه استان‌ها جامانده است..... استان‌های مازندران و گیلان از شاخص‌های توسعه جاماندند!
شمال نیوز : رمضانپور نرگسی معاون مجلس و توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین تکریم و معرفی رییس سازمان برنامه ریزی مازندران گفت: استان‌های مازندران و گیلان از شاخص‌های توسعه، از اجرای طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه استان‌ها جامانده است.....(ادامه)
بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت +عکس
حسین شهاب بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت.(ادامه)
عکس / «مهناز افشار» و دخترش لب دریا
مهناز افشار عکسی از خود به همراه دخترش منتشر کرد.(ادامه)
با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان؛ الگوی عملی برای مسؤولان
مردم و مسؤولان، با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان را الگوی عملی برای مسؤولان و آبروی مازندرانی‌ها در سطح ملی توصیف کردند.(ادامه)
نکاتی که در هنگام روزه داری نباید فراموش کنید
با توجه به کاهش قند خون در ساعات پایانی روزه داری ، باید در وعده افطار مقداری مواد قندی نظیر قند خرما ، چای نبات و میوه ها وجود داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : این حادثه در ساحل نمک آبرود چالوس در اثر برخورد دو دستگاه جت‌اسکی در داخل آب اتفاق افتاد که در این حادثه یک خانم حدود ۲۸ ساله در دم جان باخت و یک آقای حدود ۳۰ ساله دچار آسیب‌های متعدد شدید شد..... حادثه مرگبار در ساحل نمک‌آبرود چالوس
شمال نیوز : این حادثه در ساحل نمک آبرود چالوس در اثر برخورد دو دستگاه جت‌اسکی در داخل آب اتفاق افتاد که در این حادثه یک خانم حدود ۲۸ ساله در دم جان باخت و یک آقای حدود ۳۰ ساله دچار آسیب‌های متعدد شدید شد.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
واکنش کریمی به خبر سرمربیگری دست نشان:
(ادامه)
"افزایش حقوق" شامل کدام کارمندان می‌شود؟
نایب رئیس کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به تصویب دو فوریت طرح استفساریه افزایش حقوق کارکنان در سال 97، گفت: طبق این طرح حقوق پایین‌ترین طبقات حقوق‌بگیر جامعه 20درصد افزایش می‌یابد. (ادامه)
شمال نیوز : تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است .
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درگذشت قائم مقام شورای نگهبان را تسلیت گفتند
شمال نیوز : تلاش شایسته و مستمر مرحوم علیزاده به عنوان با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان در کسوت حقوقدانی و حفاظت از قانون اساسی ماندگار و جاودانه است . (ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان ضمن قرائت فاتحه‌ای، بر سر پیکر وی نیز حضور یافت.
آیت‌الله جنتی بر سر پیکر مرحوم عليزاده +عكس
شمال نیوز: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان ضمن قرائت فاتحه‌ای، بر سر پیکر وی نیز حضور یافت. (ادامه)
نشاء سنتی در شالیزارهای ساری
(ادامه)
اندر در حکایت اسطوره آرش کمانگیر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد..... امکان خروج مدیران 2 تابعیتی هر لحظه وجود دارد
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد.....(ادامه)
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد . پیام تسلیت استاندار اسبق مازندران به مناسبت درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد .(ادامه)
احتمال آغاز به کار مجدد صرافی‌ها
با اجرای طرح یکسان‌سازی نرخ ارز از سوی دولت، اکنون زمزمه‌های آغاز به کار مجدد صرافی‌ها با مکانیزم‌های جدید شنیده می‌شود؛ البته بازار ارز هم آرام شده و تاکنون ۸ میلیارد دلار توزیع شده است.(ادامه)
دیدار پوتین و بشار اسد/ عکس
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری روسیه در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سوچی اعلام کرد: زمان احیای اقتصاد سوریه فرارسیده است و باید با همکاری دولت سوریه در این خصوص برنامه ریزی کنیم. (ادامه)
alhg kd,c : شمال نیوز : نیما عالمیان از ملی پوشان تیم ملی تنیس روی میز کشور که اخیرا همراه با برادرش نوشاد به لیگ یک جهانی تنیس روی میز راه یافت در پستی اینستاگرامی نسبت به هدیه ای که به مناسبت صعودش به دسته اول جهان از سوی مسئولان شهر بابل داده شد گلایه کرد ..... سنگ تمام فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر بابل برای عالمیان !
alhg kd,c : شمال نیوز : نیما عالمیان از ملی پوشان تیم ملی تنیس روی میز کشور که اخیرا همراه با برادرش نوشاد به لیگ یک جهانی تنیس روی میز راه یافت در پستی اینستاگرامی نسبت به هدیه ای که به مناسبت صعودش به دسته اول جهان از سوی مسئولان شهر بابل داده شد گلایه کرد .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.