.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
كشف 648 كيلو سكه سرقتي در آستارا
(ادامه)
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ... نامه وزارت كشور در مورد شهردار رشت، وجاهت قانوني ندارد
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ...(ادامه)
دستگيري سارق کارت سوخت در بندرگز
(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
دستگیری ۵۵ عامل توزيع کننده مواد مخدر در گلستان
(ادامه)
دستگيری جاعل قائمشهری كارتهای هوشمندسوخت
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
جریمه 2 جایگاه سوخت در مازندران
(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
درگیری خانوادگی و مرگ دختر 9 ساله رشتی
(ادامه)
زمينخواران، اراضي ملي تالش را تصرف كردند
(ادامه)
کشف 7 هزار سي‌دي مبتذل در گنبدكاووس
فرمانده منطقه انتظامي گنبدكاووس گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، تعداد شش هزار و ‪ ۹۵۵‬حلقه سي‌دي مبتذل از واحدهاي صنفي اين شهرستان كشف و ضبط شد. (ادامه)
طالبی : دستگاه قضايي نبض نظام اسلامي
رييس كل دادگستري مازندران گفت: قاضي موظف است بر اساس حق و عدالت حكم صادر كند و بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظات و جوسازي طبق قوانين الهي اجراي عدالت كند. حجت‌الاسلام "حسين طالبي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري از دستگاه قضايي بعنوان نبض نظام اسلامي ياد و تاكيد كرد قوه قضاييه در واقع ملجاء و پناهگاه مردم مظلوم و ستمديده است. وي افزود: تمام سعي و تلاش تشكيلات قضايي در جامعه اسلامي اين است كه عدالت كاملا رعايت و اجرا شود. وي يكي از وظايف قوه قضائيه را پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي افراد جامعه اعلام كرد و اظهار داشت: براي دفاع از حق و عدالت همه بايد تشكيلات قضايي را در اين امر خطير و مهم ياري كنند. رييس كل دادگستري مازندران كه در دومين روز از گراميداشت هفته قوه قضائيه با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي سخن مي‌گفت، ادامه داد : امروزه دستگاه قضايي نقش اساسي و حياتي در نظام اسلامي دارد و انصافا كار در قوه قضائيه بسيار حساس و دشوار است. اين مقام قضايي برقراري نظم، امنيت، آسايش و آرامش در جامعه را از ديگر وظايف ذاتي قوه قضائيه دانست و بيان داشت: براي تحقق اين امر نياز است دستگاه قضائي با ناهنجاريها در جامعه برخورد قانوني كند. وي در بخش ديگر از اين گفت و گو به نقش رسانه‌هاي خبري در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: يكي از وظايف ذاتي مطبوعات، اطلاع‌رساني دقيق، صحيح و بموقع به مخاطبان جامعه است و تشكيلات قضايي براي رسيدن به اهداف عاليه و اجراي عدالت در جامعه اسلامي نيازمند به همكاري و ياري مطبوعات است. طالبي تصريح كرد: اگر تشكيلات قضايي براي اجراي عدالت در كشور از نظر افكار عمومي بويژه رسانه‌هاي خبري مورد حمايت همه جانبه قرار نگيرد قطعا در اجراي وظايف قانوني دچار مشكل خواهد شد. رييس كل دادگستري مازندران درباره عملكرد قضايي استان در سال گذشته گفت: در مجموع ‪ ۱۸۷‬هزار و ‪ ۷۱‬فقره پرونده وارد دادگاههاي استان شده كه با توجه به پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۹۷‬هزار و ‪ ۸۷۰‬فقره آن مختومه شد. وي مجموع پرونده‌هاي وارده در دادسراهاي مازندران در سال قبل را ‪۱۳۱‬ هزار و ‪ ۶۱۲‬فقره اعلام كرد و افزود: با احتساب پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۳۷‬هزار و ‪ ۳۹‬فقره توسط قضات استان مختومه شد. وي بيان داشت: همچنين در مدت يادشده ‪ ۱۵۳‬هزار و ‪ ۵۹۰‬فقره پرونده به شوراي حل اختلاف ارجاع شد كه با موجودي قبلي ‪ ۱۵۴‬هزار و ‪ ۷۷۱‬فقره به صلح و سازش ختم شد. اين مسوول قضايي، از برگشت ميلياردها تومان وجوه بيت المال و برگشت بيش يكصد هكتار از اراضي ملي با حكم قضايي استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در همين مدت بيش از ‪ ۸۰‬هزار مشاوره حقوقي بصورت رايگان به مردم مازندران توسط دادگستري استان ارائه شد . وي صدور حكم واجراي عدالت شماري از اراذل و اوباش توسط دستگاه قضايي مازندران در سال قبل را از ديگر اقدامات دستگاه قضايي اعلام كرد.(ادامه)
دستگيري اعضاي باندگلدکوئیست در لنگرود
پليس گيلان از دستگيري اعضاي شركت هاي هرمي در لنگرود خبر داد.(ادامه)
افتتاح شعبه حل اختلاف ويژه خانواده شهدا
شوراي حل اختلاف ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران در بنياد شهيد شهرستان بندرگز افتتاح شد. براساس اعلام روز شنبه روابط عمومي دادگستري گلستان به ايرنا در راستاي سياستهاي قوه قضاييه مبني بر ترويج فرهنگ صلح و سازش در جامعه اين شعبه راه‌اندازي شده است. در مراسم افتتاح اين شعبه كه با حضور رييس دادگستري، امام جمعه و مسوولان محلي در ساختمان اداري بنياد شهيد اين شهرستان برگزار گرديد اعلام شد كه تمامي اعضاي اين شعبه از خانواده شهدا و ايثارگران هستند. در شهرستان بندرگز با دو بخش مركزي و نوكنده هم اكنون ‪ ۲۵‬شعبه حل اختلاف مشغول فعاليت هستند. اين شهرستان با بيش از ‪ ۵۰‬هزار نفر جمعيت در ‪ ۴۲‬كيلومتري غرب گرگان (مركز استان گلستان) واقع است. گفتني است فعاليت شوراهاي حل اختلاف در رسيدگي زودتر به پرونده‌ها ، افزايش رضايتمندي مردم ، صلح و سازش در بسياري از پرونده‌ها و نيز فراهم كردن فرصت براي رسيدگي به‌پرونده‌هاي مهمتر در دستگاه قضايي موثر است (ادامه)
كشف ‪ ۲۷‬كيلو مواد مخدر در بابل
مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و ضبط ‪ ۲۷‬كيلو و ‪۳۰۰‬ گرم ترياك در بابل خبر داد. (ادامه)
كشف 961 كيلوگرم ترياك در گلستان
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: 961 كيلوگرم ترياك در استان گلستان كشف شد.(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
کشف ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان با تشريح فعاليتهاي اين نيرو در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته از كشف بيش از ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در استان خبر داد.(ادامه)
سارقي كه نيمه شب اقدام به نبش قبر و دزدي از قبرستان مي‌كرد و آرامش ابدي اموات را به هم مي‌زد،دستگير شد. اين سارق بد سليقه مرده‌هايي را كه در بدنشان پلاتين وجود داشت شناسايي كرده و اقدام به ... مرده ها هم در امان نبودند
سارقي كه نيمه شب اقدام به نبش قبر و دزدي از قبرستان مي‌كرد و آرامش ابدي اموات را به هم مي‌زد،دستگير شد. اين سارق بد سليقه مرده‌هايي را كه در بدنشان پلاتين وجود داشت شناسايي كرده و اقدام به ...(ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
کشف چهار كيلوگرم كريستال در مينودشت
فرمانده منطقه انتظامي مينودشت درشرق استان گلستان از كشف ‪ ۴‬كيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
كشف خودرو سرقتی با پلاك كاغذي
خودرو پرايد با پلاك كاغذي كه به شكل ماهرانه اي با چسب بر روي پلاك اصلي نصب شده بود در چابكسر كشف شد. (ادامه)
مرد لنگرودی همسر مطلقه‌اش را با گلوله کشت
در ساعت 9 صبح زنگ تلفن مركز 110 شهرستان لنگرود به صدا درآمد و خبر شليك تير در يك كارخانه چوب بري به مركز اطلاع داده شد. (ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
طرح کنترل سلامت والدين شهدا در گلستان
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان گفت: طرح پايش (كنترل) سلامت والدين شهدا براي نخستين بار در گلستان آغاز شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.491 seconds.