.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگيري پنج تبعه افغاني غيرمجاز در بندرگز
(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري جو ناپايدار براي"وارش" (ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
سهل انگاری پزشک و مرگ جوان 21ساله آملي
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 25شهریور
(ادامه)
زن زورگير ساروي به دام افتاد
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
90 پرونده كودك و همسر آزاري در گيلان
(ادامه)
ممنوعيت شکار پرنده "یلوه حنایی" در گیلان
(ادامه)
حكايت همچنان باقيست ... (يادداشت)
مهرداد شهروند(ادامه)
روزنامه گلشن مهر رفع توقيف شد
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد استان گیلان شد
(ادامه)
دستگيري ۴۱‬سوداگر مرگ در استان گلستان
(ادامه)
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود .... غيرقانوني بودن حكم شهردار رشت
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود ....(ادامه)
خاكسار شهردار قانوني رشت
(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
تشکیل شورای آي تي در دادگستری مازندران
(ادامه)
افتتاح اولين شورای حل اختلاف کشاورزان ودامداران کشور درساري
(ادامه)
دعواي زن و شوهر منجر به قتل شد
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
دستگيري9 اتباع غيرمجاز افغان دراستان گلستان
معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: در اجراي طرح جمع‌آوري اتباع غيرمجاز، ‪ ۹‬نفر از اتباع افغانستان، كه فاقد مجوز تردد بودند، دستگير شدند. دايره اطلاع‌رساني اين معاونت روز چهارشنبه اضافه كرد: اين افراد كه به صورت غيرمجاز در شهرستان علي‌آبادكتول، سكونت داشتند توسط ماموران كلانتري فاضل‌آباد و پاسگاه انتظامي كتول، دستگير شدند. همچنين چهار قبضه اسلحه غيرمجاز توسط ماموران انتظامي استان كشف و ضبط شد. معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان گزارش داد: در بازرسي از منزل فردي ساكن "محمدآبادكتول" يك قبضه اسلحه شكاري دو لول، يك قبضه اسلحه سرپر و يك قبضه سلاح شكاري كوله‌زني غيرمجاز به همراه فشنگ كشف شد. ماموران پاسگاه "زاو كوه" كلاله نيز در بازرسي از منزل متهمي ديگر، يك قبضه اسلحه شكاري غيرمجاز را كشف كردند. در ارتباط با اين كشفيات، دو نفر دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند. در عملياتي ديگر، ماموران پاسگاه ايست و بازرسي "تنگراه" شهرستان مينودشت، حين كنترل خودروهاي عبوري به استان، ‪ ۳۵‬معتاد و قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند. در بازرسي از اين افراد كه ‪ ۲۱‬مرد و ‪ ۱۴‬زن بودند، مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك، كريستال، حشيش و كراك كشف و ضبط شد.(ادامه)
مشاهده کارنامه کنکور سراسری سال 86
(ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار در تالش
(ادامه)
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران  که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ... عضومتخلف اتاق مازندران رئيس حل اختلاف شد!
یک عضو غیر قانونی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران که پیش از این اخباری درباره سوابق و فعالیت اقتصادی او منتشر شده بود و قرار بود پرونده او در کمیته انضباطی اتاق کشور بررسی شود، اخیرا مسئولیت ...(ادامه)
۳۰‬ تشكل سياسي در استان گلستان
(ادامه)
شرور سابقه داري صبح امروز در ميدان خزر ساري در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد . اين شرور سابقه دار به جرم تجاوز به عنف و ازار و اذيت دو دختر دانشجو به اعدام محكوم شد... اعدام شرور سابقه دار در ساري
شرور سابقه داري صبح امروز در ميدان خزر ساري در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد . اين شرور سابقه دار به جرم تجاوز به عنف و ازار و اذيت دو دختر دانشجو به اعدام محكوم شد...(ادامه)
انهدام بيش از يك تن فرآورده دامي در مازندران
(ادامه)
كشف 648 كيلو سكه سرقتي در آستارا
(ادامه)
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ... نامه وزارت كشور در مورد شهردار رشت، وجاهت قانوني ندارد
حكم شهردار دستخوش جريانات سياسي داخل كشور شده واعلام رد صلاحيت شهردار بايد با ذكر دليل باشد، در حالي كه تنها به نوشتن دو خط نامه اكتفا كرده و از آنجا كه دليل مستندات را به ...(ادامه)
دستگيري سارق کارت سوخت در بندرگز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.