.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آمریکا رابطه با تهران را گدایی می‌کند
(ادامه)
استانداری‌ که‌ برای‌بردن اسمش باید وضو گرفت+تصاویر
امام جمعه بیرجند در مراسم معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی با اشاره به نام استاندار جدید گفت:«نام ایشان را باید با وضو بگوییم.»(ادامه)
تذکرات نمایندگان مازنی به وزیر نیرو
(ادامه)
واکنش نمایندگان به اظهارات «قلیانی» نجفی
شمال نیوز: در پایان جلسه علنی دیروز مجلس، بیش از 20 تن از نمایندگان که اسامی آنها از تریبون مجلس اعلام نشد، درباره سخنان دو شب پیش رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تذکر دادند.(ادامه)
بارش برف در استان‌های شمالی
(ادامه)
معارفه دومین شهردار شهر تازه تاسیس "پول"
(ادامه)
مطهری در پی‌تشکیل فراکسیون در مجلس
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
معاون امور مجلس وزارت بهداشت ابقا شد
(ادامه)
حضرات محترم! شهدا زنده اند و شاهد و ناظراعمال شمایند. کمتر از سه ماه دیگر برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران را در پیش داریم. بجای اینکه یادواره های شهدا از باب کیفی سازی در کوران رقابت های محتوایی و تبلیغی قرار گیرند، جو شهر به دست یکسری از غافلین به رقابت کنسرت ها افتاده است. شهر را نجات دهید... رقابت داغ کنسرت ها در آستانه برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای مازندران!
حضرات محترم! شهدا زنده اند و شاهد و ناظراعمال شمایند. کمتر از سه ماه دیگر برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران را در پیش داریم. بجای اینکه یادواره های شهدا از باب کیفی سازی در کوران رقابت های محتوایی و تبلیغی قرار گیرند، جو شهر به دست یکسری از غافلین به رقابت کنسرت ها افتاده است. شهر را نجات دهید...(ادامه)
شمال نیوز: بعد از انتصاب «حسن صادقلو» به عنوان هفتمین استاندار گلستان، نگاه‌ها به تغییراتی معطوف شد که در حوزه مدیریتی استان روی خواهد داد و این اتفاق با تغییر مدیرکل اطلاعات آغاز شد. مدیرکل اطلاعات گلستان نخستین تغییر در دولت جدید
شمال نیوز: بعد از انتصاب «حسن صادقلو» به عنوان هفتمین استاندار گلستان، نگاه‌ها به تغییراتی معطوف شد که در حوزه مدیریتی استان روی خواهد داد و این اتفاق با تغییر مدیرکل اطلاعات آغاز شد.(ادامه)
برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای جبران دو شکست قبلی خود در لیگ برتر کارسختی را برابر تیم قدرتمند و مدعی نفت تهران پیش رو دارد.(ادامه)
معاون امور مجلس وزارت بهداشت ابقا شد
مهندس طاهر موهبتی معاون امور حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، با حکم وزیر در مقام خود ابقا شد. (ادامه)
ابن شهرآشوب منادی تقریب مذاهب اسلامی(ديدگاه)
(ادامه)
قبلي 1 ... 42 43 44 45 46 47

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.