.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دلار هزار تومان شد
(ادامه)
سروش صحت: «پژمان» سریال فوتبالی نیست
(ادامه)
تکلیف سریال‌های ایام محرم مشخص شد
(ادامه)
وزارت علوم: دانشگاه ایرانیان آدرس ندارد
(ادامه)
سرطان یک تهدید برای مازندران است
(ادامه)
درگیری بین دختران موسوی و ماموران
(ادامه)
شمال نیوز: از استاندار مازندران انتظار داریم اگر تصمیم به تغییر و تحول در هر اداره‌ای دارد این امر زودتر محقق شود چرا که شایعاتی که بر سر زبان‌ها جاری است قدرت را از مدیر یک اداره می‌گیرد. روحانی: استاندار با انتصاب‌های جدید خلاء مدیریتی را برطرف کند
شمال نیوز: از استاندار مازندران انتظار داریم اگر تصمیم به تغییر و تحول در هر اداره‌ای دارد این امر زودتر محقق شود چرا که شایعاتی که بر سر زبان‌ها جاری است قدرت را از مدیر یک اداره می‌گیرد.(ادامه)
عکس / هنرنمایی روی ماشین در روز عید
(ادامه)
ایران و آژانس دوشنبه آینده مذاکره می کنند
(ادامه)
انتقاد بهشتی از تخریب خانه استاد بنان
(ادامه)
دختر استاد محمد: عامل مرگ پدرم تحریم دارو بود
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
۱۰ منظره جادویی در جهان+تصاویر
مناظر و مکان‌های دیدنی بسیاری در جهان وجود دارد اما برخی از آنها واقعا چشم‌انداز جادویی دارند. (ادامه)
ترکی در آستانه حذف از قضاوت در عرصه بین‌المللی
(ادامه)
برای یکبار هم که شده امتحان کنید/ تست هوش
(ادامه)
عیدغدیر در خانه مهندس موسوی چه خبربود؟
(ادامه)
تصاویر: پشت صحنه سریال جدید ده‌نمکی
(ادامه)
قدم به قدم زندگی امام آمیخته به تقیدات کامل و بدون تسامح به احکام دینی است. البته در رفتار ایشان با کسانی که احیانا در نکاتی تقیدات لازم را ندارند، برخوردی کاملا انسانی، تربیتی بود... امام در بند ظواهر نماندند؛ گوهر دین از دست نرفت که به ظاهر بسنده کنیم. همین امام می فرماید که بیان احکام و نجات دین فدایی می خواهد؛ همین امام می گوید خون دلی که من از مقدسین خوردم، از هیچ کس دیگری نخوردم. در همین فیضیه که من و شما صحبت می کنیم، ظرف پسر امام را آب کشیدند. امام به حجاب توجه ویژه‌ داشتند/امام به ظواهر دینی اهمیت می داد، اما دربند ظواهر نماندند(خبر)
قدم به قدم زندگی امام آمیخته به تقیدات کامل و بدون تسامح به احکام دینی است. البته در رفتار ایشان با کسانی که احیانا در نکاتی تقیدات لازم را ندارند، برخوردی کاملا انسانی، تربیتی بود... امام در بند ظواهر نماندند؛ گوهر دین از دست نرفت که به ظاهر بسنده کنیم. همین امام می فرماید که بیان احکام و نجات دین فدایی می خواهد؛ همین امام می گوید خون دلی که من از مقدسین خوردم، از هیچ کس دیگری نخوردم. در همین فیضیه که من و شما صحبت می کنیم، ظرف پسر امام را آب کشیدند.(ادامه)
دیابت را چقدر می شناسید
دیابت عامل 9 درصد کل مرگ های جهان است و همه آنچه گفته شد کافی است تا بگوییم این بیماری، بیماری خاموشی است که در صورت بی خبری آدمی را در خاموشی خود به سوی نابودی می کشاند!!! (ادامه)
پدر و مادر زن تایلندی یوسف تیموری /عکس
(ادامه)
با اين "ميوه" زمستان خود را بيمه كنيد
اين ميوه از آنتي اكسيدان بيشتري براي افزايش ايمني، مقاومت و حفاظت از بدن در مقابل بيماريها، ميكروبها و ويروس‌ها دارد.(ادامه)
احمد خاتمی: وزارت خارجه باید توی دهن آمریکا بزند/ محور اعتدال در کشور تنها مقام معظم رهبری است
(ادامه)
واکنش خاتمی به انکار احمدی‌نژاد
(ادامه)
پیروزی‌پرگل داماش/سپاهان دراصفهان‌باخت
دیدار ابتدایی هفته چهاردهم لیگ برتر با ۲ پیروزی و یک تساوی خاتمه یافت. (ادامه)
عکس / پایی که در "غدیر" جا ماند
این رزمنده "ابراهیم حسامی" نام دارد. او در سال های آغازین دفاع مقدس، یک پای خود را از دست داد و سرانجام در سال 1362، در منطقه عملیاتی "جفیر" شربت شهادت نوشید. (ادامه)
شمال نیوز:  هم اکنون دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنایع چوب و کاغذ مازندران اشتغال دارند. مازندران قطب تولید کاغذ کشور می شود
شمال نیوز: هم اکنون دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنایع چوب و کاغذ مازندران اشتغال دارند.(ادامه)
دختر محجبه وزنه برداری آمریکا/ عکس
(ادامه)
پول یارانه ازکجا تامین می‌شد؟ +جدول
(ادامه)
نگاهی به دستورکار هفته آینده مجلس
(ادامه)
شمال نيوز:  نماینده مردم نور و محمود آباد  گفت: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به3 وزیر باقیمانده کابینه دولت یازدهم وزرا زیاد است مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد. نظر مثبت نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید
شمال نيوز: نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به3 وزیر باقیمانده کابینه دولت یازدهم وزرا زیاد است مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.061 seconds.