.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساري، بابل، قائمشهر و بهشهر بيش‌ترين آمار بيكاري در استان
استاندار مازندران بيكاري را مهم‌ترين دغدغه خانواده‌ها برشمرد و اعلام كرد: شهرهاي ساري، بابل، قائمشهر و بهشهر بيش‌ترين آمار بيكاري استان را دارند . (ادامه)
عملكرد بورس منطقه اي مازندران در هفته گذشته
علي جعفري مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری گفت:داد وستد حدود 63 ميليون و 665 هزار سهم به مبلغ 73 ميليارد و 316 ميليون ريال توسط 733 نفر كه نسبت به هفته قبل 546 درصد افزايش را نشان مي دهد.در اين ميان 93 درصدمربوط به خريد و 7 درصد مربوط به فروش. ميانگين ارزش معاملات روزانه به 3 ميليارد و 688 ميليون ريال رسيده است. 14 نفر با مراجعه به تالار و دريافت كد معاملاتي به جرگه سهامداران استان پيوستند .(ادامه)
بدهی 10میلیاردی مازندران و گلستان به شرکت برق منطقه ای
در سال جاري, در بخش صنعت برق, دولت دو هزار ميليارد تومان كسري بودجه داشته كه از اين رقم 25 ميليارد تومان سهم استان مازندران بوده است. (ادامه)
ایجاد 5800 شغل در بخش صنعت گلستان
امسال5 هزار و 800 نفر در واحدهاي توليدي - صنعتي گلستان مشغول بکارمي شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،رئيس سازمان صنايع و معادن گلستان با اعلام اين خبر گفت: 720 نفر از اين تعداد در هفته دولت امسال در 39 واحد توليدي - صنعتي به بهره برداري رسيده با 168 ميليارد ريال سرمايه گذاري مشغول بکار شدند. استاندار گلستان چندي پيش گفته بود امسال در گلستان 20 هزار شغل ايجاد مي کنيم که 10 هزار آن صنعتي است.(ادامه)
سوانح بزرگ هوايي ايران از سال ‌‌١٣٥٩ تاكنون(بخوانيد)
(ادامه)
 پنجمين هتل 7 ستاره دنيا  توسط يك گروه سرمايه‌گذاري ايراني مقيم خارج  با مساحت 200هزار متر مربع زير بنا در 52 طبقه   با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد تومان در رامسر ساخته میشود و  مصوبه آن از كارگروه شهرسازي و معماري استانداري  اخذ شده است . ساخت پنجمين هتل 7 ستاره جهان در رامسر
پنجمين هتل 7 ستاره دنيا توسط يك گروه سرمايه‌گذاري ايراني مقيم خارج با مساحت 200هزار متر مربع زير بنا در 52 طبقه با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد تومان در رامسر ساخته میشود و مصوبه آن از كارگروه شهرسازي و معماري استانداري اخذ شده است .(ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
اولين گارد ساحلي محيط زيست كه قرار بود با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور آغاز به كار كند به دليل عدم حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست افتتاح نشد. عدم حضور معاون رئيس جمهور ،پروژه گارد ساحلي محيط زيست مازندران افتتاح نشد
اولين گارد ساحلي محيط زيست كه قرار بود با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور آغاز به كار كند به دليل عدم حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست افتتاح نشد. (ادامه)
گلستان مقام اول استحصال خاويار كشور
در بحث استحصال خاويار و بازرسي ذخاير درياي خزر گلستان مقام اول كشور را دارا است.(ادامه)
چگونگی ارتباط شهروندان مازندراني‌ با رئيس جمهور
شماره تلفن 111 كانال ارتباط شهروندان مازندراني‌ با رئيس جمهور است مدير كل دفتر طرح وبرنامه استانداري مازندران اعلام كرد : شماره تلفن 111 به منظور رسيدگي به شكايات شهروندان مازندراني و برقراري ارتباط با دفتر(ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)
افتتاح 900 پروژه در هفته دولت در استان گلستان
مدير روابط عمومي استانداري گلستان از افتتاح ‪ ۹۰۰پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد. به گزارش شمال نیوز،جمشيد ناصري برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرحهايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد. (ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
مسلمان شدن یک معلم لهستاني در بندرانزلي
(ادامه)
170میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان مازندران
(ادامه)
مؤاخذه شهردار رشت توسط شوراي شهر
(ادامه)
در هفته جاری،معامله بیش از 11 ميليارد ريال در تالار بورس ساری
(ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
تاکید استاندار گلستان برپیگیری جدی مصوبات دولت توسط دستگاههای اجرایی
استاندار گلستان بر پیگیری مجدانه مصوبات دولت توسط دستگاهها تاکید کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی محمد شاعری در جلسه پیگیری مصوبات سفر در جمع مدیران گفت: دستگاهها باید به شدت این وظیفه دستگاهی را تعقیب کنند. وی افزود: دستگاهها موظف هستند بر اساس تعهداتی که نسبت به اجرای پروژه های سفر متعهد شده اند، پایبند بوده و تلاش کنند این مصوبات راس زمان مقرر اجرا شود. دکتر شاعری تصریح کرد: اجرای هر چه سریعتر مصوبات دولت علاوه بر انجام این وظیفه دستگاهی، اسباب رضایتمندی مردم را فراهم می سازد. گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاههای مدعو خلاصه ای از عملکرد دستگاهی خود را در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان را ارائه کردند. (ادامه)
اختصاص 338 ميليارد تومان به بخش صنعت و معدن مازندران
(ادامه)
دستگيری اعضاي يك شركت هرمي در چالوس
(ادامه)
ممنوعیت شكار پرندگان در بهشهر
(ادامه)
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی  از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ... 14 تن مرغ مشکوک
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست اخیرآ از یکی از کارخانجات تولیدی صنعتی مرغ در مازندران که اقدام به توزیع حدود 14 تن مرغ منجمد مشکوک به آنفولانزای مرغی نموده است ،توسط دستگاههای نظارتی کشف و از توزیع آن جلوگیری گردیده است ...(ادامه)
کشف بيش از شش هزارليتر مشروبات الكلي در تالاب انزلي
(ادامه)
انتصاب مدير كل جديد پزشكي قانوني استان گلستان
(ادامه)
ساري قهرمان كشتي آزاد نوجوانان مازندران شد
(ادامه)
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود . شمال نيوز و رسالتي سترگ
اسفند 84 سايت خبری تحلیلی شمال نيوز راه اندازي شده است و تا كنون با ارسال بيش از 1600 خبر ، گزارش ، مقاله تلاش شده است تا در عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي در شمال كشور گامهايي موثري برداشته شود .(ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
 از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است 85 نفر در سال 85 در مازندران غرق شدند
از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است(ادامه)
 با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... اولتيماتوم استاندارمازندران به مسئولين مديريت شهري مرکزاستان
با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.187 seconds.