.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساخت كارخانه هضم زباله در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست استان گيلان از راه‌اندازي كارخانه هضم زباله توسط كشور كره جنوبي در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كامران زلفي‌نژاد افزود:اين كارخانه در زميني به مساحت 2500 متر مربع در رودسر احداث مي شود و مورد استفاده(ادامه)
کشف مشروبات الکلی در یک مجلس عروسی
ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا موفق به کشف 58 عدد قوطی مشروبات الکلی خارجی در یک مجلس عروسی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی شهرستان آستارا در پی دریافت خبر از امت حزب ا... مبنی بر اینکه در یک مجلس (ادامه)
برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران
مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند. به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد. غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند. وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
پیشرفت 73 درصدی عملیات اجرایی سد البرز
پيشرفت فيزيكي سد البرز به مرز 73 درصد رسیده است و با اين روند پيشرفت قطعاً این سد در سال 86 آبگيري خواهد شد و يكي از آرزوهاي ديرينه مردم شهرهاي جويبار، قائم شهر، بابل و بابلسر تحقق خواهد يافت. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ... فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...(ادامه)
مبادله بیش از یک میلیون سهم در بورس ساری
طي مبادلات امروز در تالار ساري، تعداد يك ميليون و 472 هزار و 299 سهم به ارزش بيش از 4 ميليارد و 11 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز، در روز سه‌‏‌‏شنبه مورخ 21/6/85 ، تعداد 512 هزار و 248 سهم به ارزش يك ميليارد و 613 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس (ادامه)
به دام افتادن سارقین مسلح در علی آباد کتول
معاون اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي استان گلستان گفت: اعضاي باند چندين فقره سرقت مسلحانه توسط مديريت آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
میانگین تجهیزات رایانه در مدارس 4 درصداست
سرانه وجود كامپيوتر در مدارس ايران براي هر دانش‌آموز 4 درصد است پدر IT ايران گفت: هم‌اكنون به ازاي هر 100 دانش‌آموز در مدارس كشور 4 كامپيوتر وجود دارد كه قابل مقايسه با جهان روز نيست. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، علي‌اكبر جلالي پيش از ظهر دیروز در همايش علمي و فرهنگي مديران آموزش و پرورش گلستان در گرگان (ادامه)
كشف 445 قبضه سلا‌ح غيرمجاز در گيلا‌ن
قبضه سلاح غيرمجاز در 15 روز گذشته در گيلا‌ن كشف و ضبط شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر،معاون اطلا‌عات فرماندهي انتظامي گيلا‌ن ديروز در رشت گفت: از اين تعداد سلا‌ح غيرمجاز 4 قبضه جنگي و بقيه شكاري است.(ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
استاندار مازندران : كشاورزي و گردشگری از اولويت توسعه استان است
استاندار مازندران گفت : اقتصاد كشاورزي ، طبيعت گردي ، نانو و بيوتكنولوژي اولويت‌هاي اصلي توسعه استان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران ، مهندس "ابوطالب شفقت" در جمع كاركنان اين سازمان در ساري افزود : ما بايد شاخصهاي تاثيرگذار در اقتصاد كشاورزي را شناسايي كنيم. (ادامه)
کشف 5 هزار ليتر مشروبات الكلي در استان گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از كشف 4 هزار و 979 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز و 6 هزار و 152 حلقه سي.‌دي مبتذل در مرداد‌ماه سال جاري در گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد حسيني افزود: در مرداد امسال، 193 نفر از عاملان و توزيع‌كنندگان اقلام منكراتي شناسايي و دستگير شده و از (ادامه)
مانور ملي تجسس و نجات دريايي بيست ودوم شهريورماه در سواحل منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر برگزار مي‌شود. 
به گزارش شمال نیوز  به نقل از ایرنا ،مسوول ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه مازندران  گفت : اين مانور با همكاري سازمان بنادر و كشتيراني و ستاد حوادث برگزاری مانور ملي تجسس و نجات دريايي در بندر اميرآباد بهشهر
مانور ملي تجسس و نجات دريايي بيست ودوم شهريورماه در سواحل منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بهشهر برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،مسوول ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه مازندران گفت : اين مانور با همكاري سازمان بنادر و كشتيراني و ستاد حوادث (ادامه)
دستگیری آدم رباي سمناني در سوادكوه
يك آدم ربا كه پسربچه چهارساله‌اي را در سمنان ربوده بود با تلاش پليس مازندران در شهرستان سوادكوه دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، فردي به نام "عزيزالله - ن" با مراجعه به اداره آگاهي استان سمنان مدعي شد كه پسر (ادامه)
زیر آب سوادکوه، قربانگاه 2 مرد و یک زن
دست کم سه نفر بر اثر برخورد خونبار چند خودروی سواری در مازنداران، جان باختند و چهار مسافر به شدت زخمی شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از هموطن سلام ،این فاجعه، دیروز در محور ورودی شهرستان زیر آب مازندران (ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری
مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولین، از روند پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری بازدید کردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در این بازدید مهندس محمد قنبرپور شهردار ساری از چگونگی روند پیشرفت این پروژه گزارش کاملی ارائه کرد.(ادامه)
مأمور ناجا پيشنهاد رشوه يك قاچاقچي را رد کرد
فرمانده نيروي انتظامي آستارا از رد پيشنهاد رشوه قاچاقچي آرد، از سوي مأمور وظيفه‌شناس نيروي انتظامي آستارا خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،مهدي شهيدي افزود: يك وانت به شماره پلاك اردبيل 77 كه از مسير آستارا به اردبيل در حركت بود، مورد ظن مأموران (ادامه)
هفته گذشته؛ بيش از 60 ميليون سهم در تالار ساري داد و ستد شد
طي مبادلات امروز در تالار ساري ، تعداد 60 ميليون و 526 هزار و 667 سهم به ارزش بيش از 130 ميليارد و 769 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا ، در هفته گذشته ، تعداد 4 ميليون و 471 هزار و 876 سهم به ارزش 14 ميليارد و 600 ميليون ريال در تالار منطقه‏اي بورس اوراق بهادار مازندران خريداري و تعداد 56 ميليون و 54 هزار و 791 سهم به ارزش 116 ميليارد و 169 ميليون ريال در اين تالار به فروش رسيده است. ارزش ريالي معاملات در تالار بورس منطقه‌‏اي مازندران از ابتداي سال 85 تاكنون به بيش از 525 ميليارد و 347 ميليون ريال رسيده است. متوسط ارزش معاملات روزانه سهام از ابتداي سال 85 تاكنون , حدود 4 ميليارد و 691 ميليون ريال بوده است. در هفته گذشته , چهار شركت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساري ؛ سرمايه‌‏گذاري شاهد , هپكو , توسعه ملي , كمباين‌‏سازي ايران و سرمايه‌‏گذاري صندوق بازنشستگي بوده است. از كل سهام مبادله شده در اين تالار طي هفته گذشته, حدود 12 درصد مربوط به خريد و حدود 88 درصد مربوط به فروش سهام بوده است. (ادامه)
سيل و باران مسافران شمال را خانه نشين كرد
بارش باران و جاري شدن سيلاب در شهرهاي غربي مازندران مسافران تابستاني و مردم اين مناطق را خانه نشين كرد. در پي كاهش دماي هوا و بارش باران سيل آسا، در شهرهاي نوشهر، چالوس، رامسر و تنكابن كه از دو روز گذشته آغاز شده بود، مسافران تابستاني اسكان (ادامه)
طی ماموریتی از سوی وزارت کشور و وزرارت امور خارجه دکتر"علی محمد شاعری" استاندار گلستان در راس هیاتی متشکل از مسئولان اجرایی، بازرگانی و تجاری استانهای گیلان، مازندران و گلستان عازم کشور قزاقستان شد. ریاست هیات یاد شده را دکتر شاعری ... سفراستاندارگلستان وهیات همراه به قزاقستان
طی ماموریتی از سوی وزارت کشور و وزرارت امور خارجه دکتر"علی محمد شاعری" استاندار گلستان در راس هیاتی متشکل از مسئولان اجرایی، بازرگانی و تجاری استانهای گیلان، مازندران و گلستان عازم کشور قزاقستان شد. ریاست هیات یاد شده را دکتر شاعری ...(ادامه)
14درصد مازندرانیها ها بی سوادند
مدیر نهضت سوادآموزی استان مازندران گفت: بیش از 87 درصد از شهروندان استان مازندران با سواد هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،موسی امینی گفت:تاکنون 897 هزار و 620 نفر در مازندران با شرکت کلاس های نهضت سوادآموزی ، با سواد شده اند. (ادامه)
اعتراض تربيت بدني مازندران به اقدام شورای شهر و شهرداري كياسر
مديركل تربيت بدني مازندران گفت: به توصيه استاندار مازندران از محل اعتبارات سال گذشته مبلغ 30 ميليون تومان براي تكميل سالن نيمه تمام ورزشي كياسر اختصاص يافته بود كه شهرداري كياسر اين اعتبار را در پارك شهر هزينه كرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
پرواز طولاني هواپيماي سبك فجر 3 از جزیره کیش تا بندر نوشهر
(ادامه)
در يك پديده نادر يك بوقلمون نر در شهرستان رودسر بر روي تخم‌ها خوابيده و جوجه به دنيا آورد. اين بوقلمون نر در منزل يك روستايي در روستاي ماچيان بر روي چند تخم خوابيده و در حال حاضر داراي 5 جوجه است. درشهرستان رودسربوقلمون نرصاحب جوجه شد
در يك پديده نادر يك بوقلمون نر در شهرستان رودسر بر روي تخم‌ها خوابيده و جوجه به دنيا آورد. اين بوقلمون نر در منزل يك روستايي در روستاي ماچيان بر روي چند تخم خوابيده و در حال حاضر داراي 5 جوجه است.(ادامه)
مسجد و ماهواره قابل تلاقي‌‌اند
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران، مسجد را كانون توحيد و ماهواره را مظهر فن‌آوري عنوان كرد و گفت: اگر اين دو، به شرط تهيه شدن ساز و كار فرهنگي، به تلاقي برسند، زيان‌بار نخواهد بود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز در همايش تجليل از جوانان برتر مازندران كه در سالن ارشاد ساري برگزار شد افزود: جوانان نسل سومي مورد (ادامه)
مدير كل دامپزشكي گلستان از شناسايي47 كانون مشكوك به بيماري آنفولانزاي مرغي از ابتداي امسال تاكنون خبرداد. عاطفي نژاد افزود: از ابتداي امسال تاكنون در 47 كانون مشكوك در استان، تلفات غير عادي طيور مشاهده شد كه شناسايي47كانون مشكوك به آنفلوآنزا در گلستان
مدير كل دامپزشكي گلستان از شناسايي47 كانون مشكوك به بيماري آنفولانزاي مرغي از ابتداي امسال تاكنون خبرداد. عاطفي نژاد افزود: از ابتداي امسال تاكنون در 47 كانون مشكوك در استان، تلفات غير عادي طيور مشاهده شد كه (ادامه)
جدال تیمهای شمالی جهت صعود به لیگ برتر
پس از انجام قرعه کشی رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای کشور و همگروه شدن تیمهای پگاه گیلان و شموشک نوشهر، تمامی چشمها به جدال این دو تیم شمالی کشور جهت صعود به مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر است.(ادامه)
ريش‌سفيد چادرنشينان حاشيه كرج، صاحب رستوران در استان گلستان از آب درآمد
به دنبال بازگرداندن چادرنشينان كرجي به زادگاه خود مشخص شد ريش سفيد چادرنشينها، صاحب رستوراني در استان گلستان بوده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،يوسف جهاني‌پور معاون سياسي ــ امنيتي فرمانداري كرج با اعلام اين كه چادررنشينان حاشيه كرج كه از مدتها پيش (ادامه)
حمل زباله هاي بيمارستانی توسط شهرداريها جرم محسوب ميشود
تحويل زباله هاي عفوني بيمارستانها به شهرداريها جرم محسوب مي شود و مجازات دارد.دكتر رسول علي اشرفي پور مديركل حفاظت محيط زيست مازندران با اعلام اين خبر افزود:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.643 seconds.