.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ... تجمع كارگران كارخانه ساريت مازندران
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ...(ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
انتقاد از كم كاري مسئولا‌ن مازندران
وزير جهاد كشاورزي گفت : سهم مازندران در ايجاد مجتمع هاي گلخانه اي در ايران ديده نشده است .(ادامه)
سالانه ۱۵ ميليون گردشگر به مازندران سفر مى كنند
رييس سازمان ميراث فرهنگى، صنايع دستى و گردشگرى مازندران گفت: سالانه ۱۵ ميليون نفر گردشگر داخلى و خارجى از مازندران ديدن مى كنند كه بخش اعظمى از آن ها بين يك تا پنج روز در استان اقامت دارند.(ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
مشكل آب ۵ شهر مازندران برطرف مى شود
مشكل آب رامسر، تنكابن، منطقه كلاردشت، رويان و نور در استان مازندران با تأمين اعتبار، حفر چاه و ساخت سد برطرف مى شود. (ادامه)
تبلیغات و نگاه ابزاری نسبت به زنان(بخوانيد)
آزاده حسینی(ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
ساخت راه‌آهن گرگان - مشهد
مديركل راه و ترابري گلستان گفت: با اختصاص يافتن اعتبار به طرح راه آهن گرگان به مشهد در بودجه سال ‪ ۸۶‬اين طرح ملي، عملياتي مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، محمدتقي جوان شورابي افزود:اختصاص اعتبار به اين طرح ملي در متمم بودجه سال ‪ ۸۵‬و در اعتبارات سال ‪ ۸۶‬وزارت راه و ترابري در دست پيگيري است كه نتيجه آن تا آخر امسال مشخص خواهد شد. (ادامه)
ساخت بزرگترين برج آموزش آتش‌نشاني كشور در آمل
بزرگترين برج عملياتي آموزش آتش‌نشاني كشور در شهر آمل استان مازندران در حال ساخت است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،مدير عامل آتش نشاني و خدمات ايمني آمل گفت: اين برج در پنج طبقه با زير بناي ‪ ۱۷۴‬متر مربع در حال ساخت است. (ادامه)
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان (ادامه)
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
حفظ محيط زيست عامل توسعه مازندران است
استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات (ادامه)
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ... درخشش معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ...(ادامه)
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار (ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد.   
اقدامات  تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز  ... ساخت دستگاه هشدار زلزله توسط جوان مازندراني
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد. اقدامات تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز ...(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
نگاهي آماري به نتايج‌انتخابات شوراهاي اسلامي شهروروستا دراستان گلستان
براساس آمار ارايه شده از سوي ستاد انتخابات استان گلستان ميزان مشاركت عمومي در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نسبت به دوره گذشته‪ ۴/۱‬درصد افزايش داشته است.ميزان مشاركت مردم استان در اين انتخابات ‪ ۷۷‬درصد ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
قطار درون شهرى در رشت راه اندازى مى شود
طرح راه اندازى قطار درون شهرى رشت مراحل اجرايى خود را سپرى مى كند. رضا ساغرى، شهردار رشت دراين باره گفت: طرح راه اندازى قطار سبك شهرى در خرداد امسال به تصويب تمامى اعضاى شوراى شهر رسيد و پس از آن يك گروه چينى و شركت مشاور براى اجرايى كردن طرح ، در رشت مستقر شدند. اين گروه حدود ۶ كيلومتر داخل شهر رشت را مطالعه و هزينه پيشنهادى براى اجراى آن را حدود ۳۰ميليارد تومان برآورد كردند. دراين ارتباط جلسه اى با گروه مشاوران شركت و دست اندركاران شهردارى در شوراى ترافيك استان برگزار و مصوبه شوراى ترافيك نيز اخذ شد. شهردار رشت، هم اكنون درآستانه گرفتن مشاور براى مطالعات راه اندازى قطار شهرى هستم و علاوه برآن صحبت هايى نيز درخصوص اخذ اعتبارات لازم از مجلس، با نمايندگان استان صورت گرفته كه اكنون در حال مذاكره با وزارت كشور هستيم كه مراحل نهايى را پيگيرى مى كنيم. وى تصريح كرد: هزينه راه اندازى قطار شهرى از قطار مترو ارزان تر است و با توجه به گرانى بيش از حد مترو، در وضع فعلى قطار سبك شهرى بهترين گزينه براى شهر رشت است و پيش بينى مى شود ، به ازاى هركيلومتر حدود يك تا ۱‎/۵ ميليارد تومان هزينه داشته باشد كه اين هزينه همراه با ساخت تأسيسات لازم، واگن و خريد لوكوموتيو است ضمن اين كه در مرحله نخست حدود ۵ تا ۱۰كيلومتر را براى راه اندازى قطار شهرى آماده مى كنيم. وى گفت: حاشيه رودخانه ها نيز مى تواند محل مناسبى براى تردد قطار شهرى باشد و اين امر باعث مى شود رودخانه ها نيز از حالت مخروبه اى كه در حال حاضر دارند به يك محيط زيست سبز با فضاى مناسب و توريستى تبديل شوند. شهردار رشت افزود: هر واگن قطار سبك شهرى ظرفيت ۲۵۰مسافر را دارد و داخل آن داراى سيستم هواى سرد و گرم كننده و مطبوع و از نظر مبلمان نيز كاملاً پيشرفته و مطابق با استانداردهاى اروپايى است. اين قطار كاملاً به سطح زمين نزديك است و با سرعت مناسب ۶۰تا ۷۰كيلومتر تردد مى كند و از نظر مصرف انرژى، از انرژى برق استفاده مى كند و كاملاً بى صدا و داراى ترمز و كلاچ استاندارد و مناسب است. بستر قطار شهرى ، قابل استفاده و تردد ساير تاكسى ها و اتوبوس هاى عمومى است و از آنجا كه اين قطار احتياج به ريل گذارى خاصى ندارد از بستر خيابان هاى قطارشهرى مى توان به راحتى استفاده كرد. (ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه
(ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.548 seconds.