.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خیر مازندرانى۱۴۴خانه براى محرومان مى سازد
شمال نیوز : خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.(ادامه)
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. 
وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. 
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. 
ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. 
مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. 
هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. (ادامه)
شمال نیوز _ اين فرد كه اهل شهرستان صومعه‌سراي استان گيلان است در تهران به پاك كردن شيشه خودروها و در برخي اوقات گل فروشي در چهار راه‌ها مشغول است. گزارش تصويري از اقدام به خودكشي مرد گیلانی
شمال نیوز _ اين فرد كه اهل شهرستان صومعه‌سراي استان گيلان است در تهران به پاك كردن شيشه خودروها و در برخي اوقات گل فروشي در چهار راه‌ها مشغول است. (ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
مهدي رمضاني مقدم برنجكاري در گيلان روبه افول(يادداشت)
مهدي رمضاني مقدم(ادامه)
۶۰‬ايستگاه جديد نياز صدا و سيماي مازندران
مدير كل صدا و سيماي جمهوري اسلامي استان مازندران گفت: ‪ ۶۰‬ايستگاه جديد براي پوشش و تقويت برنامه‌هاي صدا و سيما در اين استان نياز است. (ادامه)
 رييس سازمان صنايع ومعادن مازندران ازساخت بزرگترين كارخانه كاغذ شمال كشور در بندر اميرآباد مازندران در آينده نزديك خبر داد. با تكميل اين كارخانه براي دو هزارنفر شغل ايجاد مي‌شود كه در مرحله اول ‪ ۶۰۰‬نفر به كار مشغول مي‌شوند... احداث بزرگترين كارخانه كاغذ شمال در مازندران
رييس سازمان صنايع ومعادن مازندران ازساخت بزرگترين كارخانه كاغذ شمال كشور در بندر اميرآباد مازندران در آينده نزديك خبر داد. با تكميل اين كارخانه براي دو هزارنفر شغل ايجاد مي‌شود كه در مرحله اول ‪ ۶۰۰‬نفر به كار مشغول مي‌شوند...(ادامه)
دل ‌نوشته‌اي براي آقا رسول كسي كه شيشه شكستن مي‌دانست(ديدگاه)
دل ‌نوشته‌اي براي آقا رسول (ادامه)
ارزش قرارداد سرمايه گذارى در منابع نفتى ايران در درياى خزر ۴۷۰ ميليون دلار است كه تا ۵۰۰ ميليون دلار قابل افزايش است
بزرگترين سرمايه گذارى در حوزه نفتى خزر
ارزش قرارداد سرمايه گذارى در منابع نفتى ايران در درياى خزر ۴۷۰ ميليون دلار است كه تا ۵۰۰ ميليون دلار قابل افزايش است (ادامه)
جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ
توسط يك دانش آموخته دانشگاه مازندران جوراب چرخ خودرو به جاي زنجير چرخ ساخته و در اداره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي ثبت شد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
انصراف فرماندار بابلسر
محمدرضا نادری فرماندار بابلسر، از عضویت در کمیسیون اول ماده صد قانون شهرداری ها انصراف داد. این اقدام بنا به دلایل عدیده ای بود که یکی از آن ها وجود حدود 1050 پرونده راکد و مسئله دار در خصوص ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
زير ساخت‌هاي صادراتي مازندران مناسب نيست
معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي استانداري مازندران با بيان اين كه مقدار صادرات راضي‌كننده نيست و توانمنديها و استعدادهاي استان بيش ازاين است، اظهارداشت : زيرساختها براي صادرات در مازندران فراهم و مناسب نيست.(ادامه)
رييس آژانس فدرال حمل و نقل دريايي روسيه هدف از ديدار خود را شناسايي ظرفيتهاي اقتصادي بنادر ايران جهت سرمايه‌گذاري و يافتن راهكارهاي لازم براي رونق بيشتر فعاليت كريدور شمال - جنوب عنوان كرد... دیدار هيات عاليرتبه روسيه از تاسيسات بندري انزلي
رييس آژانس فدرال حمل و نقل دريايي روسيه هدف از ديدار خود را شناسايي ظرفيتهاي اقتصادي بنادر ايران جهت سرمايه‌گذاري و يافتن راهكارهاي لازم براي رونق بيشتر فعاليت كريدور شمال - جنوب عنوان كرد...(ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ايم
شمال نیوز/ رييس كل دادگستري مازندران با بيان اينكه اكنون كشفيات مواد مخدر از گرم گذشته به صدها كيلو رسيده است ، گفت : اين نشانه عدم موفقيت در امر مبارزه با توزيع ، پيشگيري و درمان ناهنجاري مواد مخدر است.(ادامه)
ساخت اولين سد تلمبه‌اي کشور درمازندران
معاون عمراني استاندار مازندران از احداث نخستين سد تلمبه‌اي استان در منطقه سياه‌ بيشه خبر داد.(ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
330فروشگاه غیرمجازفرهنگی در مازندران
در استان مازندران 200 فروشگاه مجاز و 330 فروشگاه غيرمجاز محصولات فرهنگي فعاليت مي‌كنند. محمداسماعيل امام‌زاده مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی این استان در نشست كميته فرهنگي مبارزه با تخلفات فرهنگي مازندران در مجتمع فرهنگي ارشاد اظهار داشت: براي پاسخگويي مطلوب به نيازهاي قشر جوان حداقل بايد 700 فيلم سالانه وارد شبكه توزيع كشور شود اما هم اكنون تنها 60 فيلم وارد اين چرخه مي‌شود . بگزارش خبرنگارالبرزوي تعداد فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي مجاز در كشور را 7 هزارو 600 فروشگاه و مراكز غير مجاز را 21 هزار فروشگاه بيان كرد. امام‌زاده تصريح كرد: دشمنان نظام و طراحان تهاجم فرهنگي براي جبران اين نياز جامعه سالانه صدها فيلم غيرمجاز و مستهجن را با قيمت بسيار نازل وارد مي‌كنند تا مسخ فكري جوانان اين مرز و بوم را محقق سازند. وي به جايگاه محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام ناب اشاره كرد و گفت: پس از گذشت 14 قرن همچنان شاهد تداوم حركت و حماسه حسيني هستيم و اين امر بيانگر آن است كه سيدالشهدا قله‌نشين الگو سازي در تاريخ است . مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به ترفندهاي دشمنان براي كم رنگ نمودن اعتقادات مردم به كانون‌هاي هدايت اسلام اشاره كرد و گفت: سست نمودن باورها و اعتقادات پرشور مردم بهترين شيوه براي تحقق اهداف پليد دشمنان اسلام است. امام‌زاده با بيان اينكه در مدت زمان فعاليت دولت نهم در مازندران حتي يك مجوز فرهنگي براي افراد نا اهل صادر نشده است خاطر نشان ساخت: سامان بخشي به فعاليت مراكز فرهنگي در استان در دستور كار اين اداره كل قرار دارد. حسين طالبي رئيس كل دادگستري مازندران نيز در اين جلسه خاطر نشان كرد: پلمپ مراكز غيرمجاز فرهنگي در قالب طرح ضربتي در استان به اجرا درمي‌آيد. (ادامه)
دادگسترى بابلسر جزو آثار ملى نيست
ساختمان دادگسترى بابلسر اساساً جزو فهرست آثار ملى ثبت نشده، و اين ساختمان ريزش كرده بود و كار مسئولان دادگسترى بابلسر، فقط جمع آورى آوار بوده است. (ادامه)
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ... تغيير استاندار به گلستان لطمه مي‌زند
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ...(ادامه)
نخستين دانشگاه هتل‌داري کشور در گرگان
مجري ساخت هتل پنج ستاره‌ گرگان از راه‌اندازي اولين دانشگاه هتل‌داري كشور دراين شهرستان خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.