.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
ناصرحجازی:هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .(ادامه)
رئیس جمهور در بسیاری از مواقع شوخی می کنند
در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران واحد بهشهر با مسئولین این دانشگاه که در نمازخانه این دانشگاه برگزار شد دانشجویان در مورد قول رئیس جمهور در زمینه کاهش شهریه دانشجویان سئوال ...(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
16 میلیارد تومان یارانه به آجرپزان مازندران
دولت سالانه 16 میلیارد تومان یارانه سوخت به کوره های آجرپزی مازندران پرداخت می کند. (ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
استاندار مازندران و تاکید بر نقد منصفانه مدیران
(ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود. ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استانداری گلستان عملی شد
ستاندار گلستان گفت : اولین مر حله ادغام ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی استان در استاندار ی گلستان عملی شد. دکتر "علی محمد شاعری "در جلسه شورای بر نامه ریزی استان افزود :اعتبارات هز ینه ای سال 86 ساز مان مدیر یت بر نامه ریزی در ذیل اعتبارات هز ینه ای استانداری گلستان لحاظ می شود.(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء قهر و بی تفاوتی را فراموش کن!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
راهیابی 33 دانش آموز استثنائی مازندران در کنکور سراسری
(ادامه)
علی عالی کردکلایی گفتگوی با آقای عصبانی(يادداشت)
علی عالی کردکلایی(ادامه)
تشکیل کارگروه مبارزه بارشوه در استان گلستان
معاون استاندار گلستان گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های دولتی و بانک ها کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه در استان گلستان تشکیل شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سید محمد موسوی اظهار داشت: این کارگروه بر اساس مصوبه هیئت دولت با حضور جمعی از مدیران دستگاه های (ادامه)
فعالیت 14 دفتر و 4 نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از فعال بودن 14 دفتر سازمان تبلیغات اسلامی و 4 نمایندگی در سطح استان مازندران خبر داد. حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران یکی از دفاتر ویژه کشور است که به خاطر (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع  هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند... شکست ازدواج پنجم مرد 60 ساله بابلی
پنجمین ازدواج مرد 60 ساله بابلی با فرار همسر جوانش ناکام ماند . وی با بیان اینکه در ازدواجهای مکرر از شگردهای خاصی استفاده میکرد اظهار داشت: از این شگردها جوانان امروزی بی اطلاع هستند به همین دلیل از قافله عقب مانده اند...(ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری
مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولین، از روند پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری بازدید کردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در این بازدید مهندس محمد قنبرپور شهردار ساری از چگونگی روند پیشرفت این پروژه گزارش کاملی ارائه کرد.(ادامه)
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد.  این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ... تجمع کارگران کارخانه "ایران الکتریک" رشت
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد. این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ...(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.