.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
طرح ساماندهی فعالیتهای اقتصادی روستاهای مازندران
(ادامه)
رضا اشکوری گيله دختر(يادداشت)
رضا اشکوری (ادامه)
پاداش یک میلیونی برای بازیکنان پگاه
(ادامه)
ساماندهی28 هزار بانوی ورزشکار در مازندران
(ادامه)
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت با بیماران ایدزی
(ادامه)
ممنوعیت پرداخت بیش از پنج میلیون تومان در روز
(ادامه)
ضوابط اجرایی بودجه سال آینده کل کشور ابلاغ شد
(ادامه)
قاسم جند سخنی با نمایندگان جدید(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم شروط احمد توکلی برای بوسیدن دست احمدی نژاد
اگر آقای احمدی نژاد هر 4 پیشنهاد را به درستی انجام دهد از طرف همه ملت دست و بازوی ایشان را می بوسم و خواسته پنجم را به ایشان تخفیف می دهم(ادامه)
متن کامل قطعنامه 1803 علیه ایران
(ادامه)
تدوین طرح ساماندهی سواحل مازندران
(ادامه)
فهرست شرکتهای دولتی قابل و غیرقابل ‏‏واگذاری
(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
تکذیب صادرات گاز ترکمنستان به ایران
(ادامه)
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند. مسئولین انتخابات از زیر باران به زیر ناودان نروند!
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند.(ادامه)
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد.
وقتي کاندیدای مجلس هكر ميشود !
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد. (ادامه)
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ... دومین مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران برگزار شد
با حضور اعضای صنفی و شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان دومین همایش سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در سالن اجتماعات ...(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی  برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ... اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز برگزار شد
پنجشنبه شب گذشته اولین گردهمایی ساروی های مقیم مرکز با حضور بیش از300نفر از افراد وشخصیت های موثر و با سخنرانی دکتر علی لاریجانی برگزار شد.وی بااشاره به مشکلات اخیر( قطعی گاز) دراستان ضمن انتقاد از دولت ...(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
اولین گردهمایی ساروی های مقیم پایتخت پنجشنبه هفته جاری درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود. براساس اطلاعات بدست‌آمده ...

همایش ساروی های مقیم مرکز با سخنرانی دکتر لاریجانی
اولین گردهمایی ساروی های مقیم پایتخت پنجشنبه هفته جاری درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود. براساس اطلاعات بدست‌آمده ... (ادامه)
گیلان می تواند نیاز های کشاورزی ایران را بر آورده کند اگر...(يادداشت)
(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
خرافات فرهنگ مهدوی را تهدید می کند
(ادامه)
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه... تاكتيكهاي انتخاباتي اصولگرایان و اصلاح طلبان در گيلان
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه...(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.