.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۵ عمل طلایی برای ماه رجب
(ادامه)
زنی که با پرتاب انبه به رئیس‌جمهور صاحب‌خانه شد
(ادامه)
افشای یک تخلف خطرناک در وزارت بهداشت
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تقریباً اکثر مکمل‌های ورزشی ایران در اختیار قاچاقچیان است، طی گفت‌وگوی در خودروی خود پرده از افشای یک تخلف خطرناک برداشت.(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح یکشنبه
(ادامه)
روحانی:"پلیس"موظف به اجرای اسلام نیست
وی افزود: پلیس جایی می‌تواند وارد شود که اولاً مصوبه قانونی وجود داشته باشد، ثانیاً قانون روشن و شفاف ابلاغ شده باشد.(ادامه)
یادداشت مفصل احمد توکلی در باره مذاکرات هسته ای
(ادامه)
تمایل باراک اوباما برای سفر به تهران
روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: در ابتدای ماه اوریل، باراک اوباما دستیابی به تفاهم هسته ای با ایران را جشن گرفت. در آن زمان، بسیاری پرسیدند که چرا او پیش از توافق نهایی جشن گرفته است. با این حال، سئوال منطقی تر این است که چرا اوباما انقدر عاجزانه به دنبال توافق با ایران است. (ادامه)
عکس/ درپوش های زیبای فاضلاب ژاپنی!
درپوش های مسیر آدم روی سطح خیابان های ژاپن با طرح ها و رنگ های زیبا (ادامه)
حسن رسولي مزاياي طرح استاني شدن انتخابات مجلس(يادداشت)
حسن رسولي(ادامه)
عکس/ بوسه روحانی بر پیشانی نوزاد شهید دانایی‌فر
پیکر پاک این شهید، اواخر سال گذشته به کشور بازگشت (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
تقاضا برای بازگشت لاریجانی به دایره اصولگرایی!
در حال حاضر گروه‌های اصولگرا همچون جمعیت ایثارگران، رهپویان، جبهه پیروان و جبهه پایداری به وحدت رسیده‌اند و پایداری هم با هیچکس تقابلی ندارد ما از لاریجانی هم تقاضا می‌کنیم به این جمع بیاید. (ادامه)
۳۵ هزار کارگر ساختمانی مازندران بیمه شدند
(ادامه)
شرایط اعطای وام ۴۰ ،۶۰ و ۸۰ میلیونی خرید مسکن
دولت بر تاسیس و راه‌اندازی صندوق‌های پس‌انداز و وام مسکن اهتمام و تاکید داشته و به دنبال رفع موانع اجرایی و مالی به منظور راه‌اندازی این صندوق‌هاست (ادامه)
کتايون رياحي درکنار پسرش/عکس
(ادامه)
اسلحه ای که با آن شهید مطهری ترور شد/ عکس
در موزه عبرت اسلحه مربوط به گروهک فرقان که با آن شهیدان راه انقلاب اسلامی آیت الله مرتضی مطهری، آیت الله مفتح و سپهبد قرنی به شهادت رسیدند قرار دارد.(ادامه)
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد. جراحي همزمان مفاصل هر دو زانو در مازندران
شمال نيوز: برای اولین بار در مازندران، جراحی مفصل همزمان هر دو زانو در یک مرحله در بیمارستان دولتی شهدای محمودآباد انجام شد.(ادامه)
برگزاری انتخابات در۲۷۰۰حوزه استان مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: انتخابات در ایران تبلور اراده و خواست مردم است و مردم در آن نقش اساسی دارند. (ادامه)
راه های پاکسازی کبد از سموم
اگر در هضم غذا دچار مشکل شده‌ايد، نفخ مي‌کنيد، حالت تهوع داريد و غيره احتمال دارد کبدتان به مشکل برخورده باشد. (ادامه)
ماساژ با صیغه‌ی محرمیت!
رئیس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ گفت: اخیرا در شبکه های اجتماعی موبایلی، تبلیغاتی برای ارائه خدمات ماساژ با صیغه محرمیت منتشر می شود. (ادامه)
پورشه، پسر قلعه نویی و دیگران
این نمود پیدا می‌کرد که کسی به دنبال این نبود که خانواده ای در غم از دست دادن دخترشان به سوگ نشسته اند. بلکه اکثر مردمی که خبر به دست شان رسیده بود، به دنبال این بودند که ببینند، پورشه متعلق به چه کسی بوده است و نقش پسر امیر قلعه نویی در این میان چیست؟ (ادامه)
شمال نیوز: هر چند شاید خیلی دور به نظر نرسد اما ۶۱۷ روز از روز احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه قضایی به دلیل شکایت‌ها و پرونده‌های ریز و درشت و عدم حضور وی در آن گذشت و حالا در آستانه ۲ ساله شدن این ماجرای... ۶۱۷ روز از احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه گذشت/ پرونده‌های ریز و درشت احمدی‌نژاد را بشناسید
شمال نیوز: هر چند شاید خیلی دور به نظر نرسد اما ۶۱۷ روز از روز احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه قضایی به دلیل شکایت‌ها و پرونده‌های ریز و درشت و عدم حضور وی در آن گذشت و حالا در آستانه ۲ ساله شدن این ماجرای...(ادامه)
۴ اشتباه روزانه که سلامتی تان را تهدید می‌کند
قرار دادن غذا در داخل ظروف پلاستیکی و گذاشتن در مایکروفر به هنگام ناهار و در نهایت گرم کردن آن ظروف پلاستیکی ممکن است ذوب شود و به مواد غذایی شما وارد شوند. این امر می‌تواند منجر به نازایی و تخریب هورمون‌های بدن نیز شود. (ادامه)
استعفای رییس سازمان تعزیرات برای شرکت در انتخابات مجلس
علیرضا جمشیدی، با حکمی از سوی مصطفی پورمحمدی به سمت معاون وزیر دادگستری و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد. (ادامه)
جهانگیری«نظام رتبه‌بندي معلمان»را ابلاغ کرد
(ادامه)
عکس دیده نشده از بنی صدر و شهید رجایی در هیات دولت
ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهور و محمدعلی رجایی نخست وزیر(1359-1360)(ادامه)
واکنش به اتهام عضو ناظر مجلس به دولتی‌ها
دبیرهیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان دولت، انعکاس غیردقیق مطالب مطرح شده در جلسات و مرتبط کردن آن با مسایل اجتماعی را غیرمسوولانه دانست و افزود: عزیزانی که اینگونه اخبار را با ادعای دغدغه معیشت مردم و یا بیت المال مطرح می کنند، به افکار عمومی پاسخ دهند (ادامه)
محسن رضایی:درانتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم
وی با تاکید بر اینکه مردم یمن مردمی بسیار فرهیخته و متمدن هستند، ادامه داد: مردم یمن نشان داده‌اند که خود می‌توانند کشور خود را اداره کنند و به هیچ قیمی نیاز ندارند. (ادامه)
در این بیانیه انصار حزب الله هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک 40 رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می شود.
واکنش دادستان گرگان به تهدید ناطق‌ و سیدحسن‌
در این بیانیه انصار حزب الله هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک 40 رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.