.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چشمه های تاریخی باداب سورت در نزدیکی روستای تاریخی اُروست واقع در شهر ساری قرار دارد. نمک ، آهک ، آهن و کانی های مختلف دیگر سبب تغییر رنگ این چشمه ها شده است .
 چشمه های تاریخی باداب سورت
چشمه های تاریخی باداب سورت در نزدیکی روستای تاریخی اُروست واقع در شهر ساری قرار دارد. نمک ، آهک ، آهن و کانی های مختلف دیگر سبب تغییر رنگ این چشمه ها شده است . (ادامه)
اعلام معرفی شدگان چندبرابرظرفیت دکتری
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی متعاقب مصوبه وزارت علوم در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت منتشر می‌شود.(ادامه)
خاطره هاشمی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا به داد مذاکرات رسید!
سایت هاشمی رفسنجانی در مطلبی جدید نوشت: «خاطره هاشمی» درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا به داد مذاکرات رسید و هاشمى آن روز سپر حملات دلواپسان شد تا توافق ژنو بدست بیاید.(ادامه)
رئیس‌جمهوربرای انتخابات مجلس با طیف لاریجانی ائتلاف می‌کند
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مدعی است طیف روحانی بنا دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائلاف کند ولی تاکید دارد اگر این چرخش از سوی جریان دولت به سمت معتدلان اصولگرا صورت گیرد، اصلاح‌طلبان دیگر روحانی را نخواهند پذیرفت.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
لایحه بیمه زنان‌ خانه‌دار در هیئت دولت
(ادامه)
اعلام حداقل و حداکثر دریافتی بازنشستگان
(ادامه)
شمال نیوز : بهمن نوری که اهل شهرستان قائم شهر است و در سوابق خود مدیرکلی فنی و حرفه ای استان را دارد با حکم محمد باقر قالیباف ، به عنوان شهردار منطقه 8 تهران منصوب شد . « بهمن نوری » شهردار منطقه 8 تهران شد
شمال نیوز : بهمن نوری که اهل شهرستان قائم شهر است و در سوابق خود مدیرکلی فنی و حرفه ای استان را دارد با حکم محمد باقر قالیباف ، به عنوان شهردار منطقه 8 تهران منصوب شد .(ادامه)
گرانترین خودروهای وارداتی در ایران +جدول
قدرت مالی کم و نداشتن قدرت خرید برای خودروهای دلخواه برخی افراد را از داشتن خودرو محروم می‌کند. (ادامه)
20 سريال اعتراض برانگيز صدا و سیما
اين سريال به شکل وحشتناکي سانسور شد آن هم نه از نوع چند دقيقه اي بلکه از نوع 12 قسمتي اش! اعتراض نخست به اين سريال به صنف پزشکي کشور مربوط مي شد که اعلام کردند اطلاعاتي که سريال از درآمدهاي بسيار گزاف پزشکان مي دهد غيرواقعي است. (ادامه)
شمال نیوز:نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه گردشگری پارک ملل کار سنگین بر دوش شهرداری بود، اظهار کرد: چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند. ساری بار مشکلات استان را به دوش می‌کشد
شمال نیوز:نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه گردشگری پارک ملل کار سنگین بر دوش شهرداری بود، اظهار کرد: چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند.(ادامه)
اطلاعیه دفتر مشایی درباره انتخابات مجلس
دفتر اسفندیار رحیم مشایی با صدور اطلاعیه ای که در فضای مجازی منتشر کرد، ورود وی به فعالیتهای سیاسی را رد کرد. (ادامه)
فرماندار بابلسر: مقابله با تغییر کاربری اراضی نیازمند عزم جدی
برخی سوداگران با چشم دوزی به اراضی سطح روستاها و تغییر کاربری اراضی موجب آسیب در سطح روستاها می‌شوند که نیاز به عزم جدی برای مقابله با این پدیده شوم می باشد. (ادامه)
درخواست افزايش حقوق يک مسئول رسانه‌اي
(ادامه)
عوامل پیشگیری از حملات قلبی در افراد
محراب مرزبان، متخصص قلب و عروق، گفت: اتفاقات متعددی انسداد عروق کرونر را برای فرد به همراه دارد و نهایت این مشکل موجب حمله و سکته قلبی در افراد می‌شود. (ادامه)
مصائب دنیای عکاسی/ تصاویر
تصاویر زیر، دشواری‌های ثبت رویدادها و لحظات توسط عکاسان را نشان می‌دهد.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
4 اشتباهی که سلامتی را تهدید می‌کند
قرار دادن غذا در داخل ظروف پلاستیکی و گذاشتن در مایکروفر به هنگام ناهار و در نهایت گرم کردن آن ظروف پلاستیکی ممکن است ذوب شود و به مواد غذایی شما وارد شوند. این امر می‌تواند منجر به نازایی و تخریب هورمون‌های بدن نیز شود. (ادامه)
علی پروین نوجوان و اولین ستاره پرسپولیس/عکس
(ادامه)
انواع چُرت‌زدن در محل کار/ عکس
تصاویر اشخاصی را که خسته از زندگی روزمره در حال استراحت در محل کار خود هستند، مشاهده می‌کنید. گاهی فشار کار به‌حدی است که خوبی رختخواب برای ‌آنها مهم نبوده و فقط نیاز به دقایقی فراغ از کار دارند. (ادامه)
تکذیب ضرب و شتم وزیر کشور در مجلس
قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا هنگام خروج رحمانی‌فضلی از مجلس درگیری فیزیکی و ضرب و شتمی بین وی و برخی از نمایندگان مجلس بوجود آمده است، گفت: خیر هیچگونه درگیری نبوده است. (ادامه)
افشاگری یک عضو شورا در خصوص برخی امور شهری
(ادامه)
تیم والیبال امید ایران قهرمان شد
(ادامه)
نعیمه موحد نگاهی به طرح استانی شدن انتخابات(يادداشت)
نعیمه موحد(ادامه)
وزیر کشور گفت: از صحبت های من درباره ورود پول کثیف به انتخابات و حوزه سیاست و اقتصاد استفاده سیاسی شده و در آن تحریف و انحراف ایجاد کرده اند. آنچه من گفتم صرفا هشدار بود/ از صحبت های من استفاده سیاسی شد / چطور در مورد موضوعی که صحبت نکرده ام، اسامی منتشر کنم
وزیر کشور گفت: از صحبت های من درباره ورود پول کثیف به انتخابات و حوزه سیاست و اقتصاد استفاده سیاسی شده و در آن تحریف و انحراف ایجاد کرده اند.(ادامه)
بازیگر زن مشهور ایرانی در فیلمی از تاجیکستان/عکس
بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر از روز 5 اردیبهشت کار خود را آغاز می کند و در کنار فیلم های ایرانی و خارجی حاضر در جشنواره، حضور یک فیلم غیرایرانی با بازی مهناز افشار از نکات قابل توجه است.(ادامه)
سوال از رئیس‌جمهور در مجلس کلید خورد
(ادامه)
مجلس با اصلاح فوری قانون انتخابات موافقت کرد
(ادامه)
زاکانی: اصلاح طلبان دوست دارند احمدی‌نژاد برگردد
علیرضا زاکانی گفت: دوم خردادی ها علاقه‌مند هستند که احمدی نژاد به انتخابات ورود پیدا کند، چرا که با وجود وی می‌توانند بین اصولگرایان تفرقه بیندازند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الله خطیب که مدتها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد یکشنبه در سن 61 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.... مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران درگذشت
شمال نیوز: حجت الله خطیب که مدتها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد یکشنبه در سن 61 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.