.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حجت‌الاسلام قرائتی بستری شد
(ادامه)
آقای محترم! لطفاً حجابتان را رعایت کنید
(ادامه)
آغاز پیش فروش محصولات جدیدسایپا
(ادامه)
تخفیف‌ خریدمشروب‌ به‌ مناسبت‌ عیدفطر!
این اتفاق عجیب بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است. به تازگی یک کمپانی مشروب فروشی در دوحه قطر تخفیف ویژه ای به مناسبت عید فطر مسلمانان برای مشتریان خود قائل شده است. در تبلیغات این محصول آمده است که با خرید دو شیشه مشروب یک شیشه دیگر به رایگان دریافت کنید. (ادامه)
محتوای نامه روحانی به هومن سیدی چه بود؟
(ادامه)
روایت فیس بوکی داوری ازحضور احمدی نژاد در راهپیمایی روزقدس
(ادامه)
علیخانی: تو را بی‌‌رحم‌ترین پدر دنیا می‌کنم
«در نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی‌رحم‌ترین پدر دنیا را می‌سازم و تلفن را قطع کرد.»(ادامه)
تیراندازی به خاتمی و ابطحی در روز قدس!
(ادامه)
دلنوشته سید احمد خمینی در اینستاگرام
(ادامه)
توصیه توییتری عارف به دلواپسان!
(ادامه)
یک نارنجی‌پوش ترک موتور حاج آقا +عکس
(ادامه)
قیمت انواع تبلت در بازار (+جدول)
(ادامه)
یک چشمه دیگر از معرفت علی کریمی
(ادامه)
چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
(ادامه)
بازتاب گاف عجیب رسانه‌های ایرانی در جهان
گاف عجیب رسانه‌ای ایران، درباره اعلام خبر کذب کمک یک میلیون دلاری مسی به رژیم صهیونیستی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های بین‌المللی داشته است.گافی که تنها به دلیل ترجمه غلط خبری رخ داد، که منبع آن یک سایت طنز الجزایری است. (ادامه)
دیدار نمایندگان متقاضی استیضاح با فرجی دانا
کمیته منتخب متقاضیان استیضاح وزیر علوم فردا (یکشنبه) در جلسه‌ای با حضور آقای فرجی دانا موارد مربوط به استیضاح را بررسی خواهند کرد.(ادامه)
از بیرون زندان به بابک زنجانی خط می‌دهند
(ادامه)
قیمت طلا ، سکه و ارز صبح یک شنبه ۵ مرداد
(ادامه)
شمال نیوز: در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استان گلستان و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، از زحمات سردار بابایی فرمانده پیشین قدردانی شد. یک مازنی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان شد
شمال نیوز: در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استان گلستان و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، از زحمات سردار بابایی فرمانده پیشین قدردانی شد.(ادامه)
یونسی مسئول ساماندهی و نظارت بر سواحل مازندران شد
(ادامه)
انتصاب دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: زنده‌یاد حسن امید‌زاده معلم فداکار شفتی است که پس از سال‌ها تلاش در عرصه تعلیم و تربیت در بهمن ۷۶ در سانحه آتش سوزی مدرسه روستای بیجارسر این شهرستان بعد از نجات ۳۰ دانش آموز از شعله‌های آتش به شدت سوخت و پس از مدت‌ها درگذشت. معلمی که در آتش عشق به دانش‌آموزانش سوخت + تصاویر
شمال نیوز: زنده‌یاد حسن امید‌زاده معلم فداکار شفتی است که پس از سال‌ها تلاش در عرصه تعلیم و تربیت در بهمن ۷۶ در سانحه آتش سوزی مدرسه روستای بیجارسر این شهرستان بعد از نجات ۳۰ دانش آموز از شعله‌های آتش به شدت سوخت و پس از مدت‌ها درگذشت. (ادامه)
مرتضی طلایی غزه در آتش و خون(ديدگاه)
مرتضی طلایی(ادامه)
شهادت خواهرزاده سید حسن نصرالله درسوریه +عکس
(ادامه)
دعاي روز بيست و نهم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
میزان زکات فطره امسال چقدر است؟
میزان زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با ۵۰۰۰ تومان معادل سه کیلوگرم گندم یا ۱۵ هزار تومان معادل سه کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
دکتر محسن رضایی چرا لباس سپاه پوشیدم؟(يادداشت)
دکتر محسن رضایی(ادامه)
شمال نیوز : علیپور ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های استان مازندران نظیر آزاد راه تهران شمال، تاکام ساری و دیگر پروژه‌ها زمان طولانی را برای به ثمر رسیدن طی می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که اهتمام جدی در این حضور نیست... مدیران راه و شهرسازی مازندران دغدغه تکمیل پروژه ها را ندارند !
شمال نیوز : علیپور ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های استان مازندران نظیر آزاد راه تهران شمال، تاکام ساری و دیگر پروژه‌ها زمان طولانی را برای به ثمر رسیدن طی می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که اهتمام جدی در این حضور نیست...(ادامه)
بحران آب در مازندران جدی است
(ادامه)
مسکن مهر میارکلا تا 20 سال آینده بهره برداری نمی شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.